Jeg har fått en svaaak strek idag [emoji79][emoji79][emoji79][emoji79]
Ååhh, se der ja!!! Den ser veldig lovende ut [emoji7]
Blir spennende å følge med [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått en svaaak strek idag [emoji79][emoji79][emoji79][emoji79]
Ser ikke så lyst ut[emoji20] litt rosa på papiret idag, så kan være TR som er på tur!
Da er vi igang igjen!
Aksjer lagt inn igår! [emoji1]
Ikke fått mensen enda, sånn som jeg fikk beskjed om, men kjører på fordet [emoji851]
Spent på om jeg blir gravid igjen fort eller om det drøyer, må jo håpe på litt flaks etter uflaksen!
Ser det er flere her som blir gravide uten å ha mens i mellom, og leser mye om det på forum også.
Må jo være noe i det da?
Ny optimisme her idag, det føles bra [emoji41]
Heier på alle dere med svake streker, nå skal det jaggu meg gå hele veien for oss alle [emoji173]️
Har ei datter så kom uten mens først, så jeg sier bare kjør på [emoji173]️
Her kjører vi også på uten mens først, og håper på ny aprilbaby! [emoji8]
Neeei, dritt! Hvor mange dpo er du da? Jeg skal fortsatt krysse fingrene!!
Så spennende!! [emoji1]9/10 dpo, så er jo tidlig! Fortsatt liite håp! Ikke kommet mer blod[emoji5]
9/10 dpo, så er jo tidlig! Fortsatt liite håp! Ikke kommet mer blod[emoji5]
Mistet 19 juni, etter en SA. Hadde en MA i mars.. Tok det ikke like tungt denne gangen iom at jeg visste om at det kunne skje.. I mars gikk jeg helt i kjelleren.
Har får jeg god oppfølging av Gyn.
Værste for meg er alle spm som dukker opp.
Sendet dere alle en god klem!
Mistet 19 juni og i dag fikk jeg positiv digital! 10dpo
Huff så leit å høre, håper virkelig det er slutt på uflaks og tap for deg nå så fint at du får bra oppfølging i hvertfall. Og håper du får litt svar på spørsmålene dine, og en ny spire som sitter hele veien snart!
Takk for det!
Håper jeg også! Er glad for tett oppfølging og en dyktig gyn, som kan svare på alle dumme spm jeg har
Hadde EL og la inn aksjer igjen i går.. Kanskje det setter seg seg en kraftig spire nå!?
Krysser iallefall det jeg har av fingre og tær!
Gratulerer [emoji7][emoji1]Mistet 19 juni og i dag fikk jeg positiv digital! 10dpo
Så spennende!! [emoji1]
Kan jo ha vært festeblødning? [emoji1]
Oiiiiii, så kjapt?
Hadde du sex rett etter blødningene stoppet?
Guri malla, håper jeg er like heldig [emoji7]
Gratulerer!!! [emoji173]️