Vi som mistet i juli og august... Mars 2019 termingruppe [emoji174]

Jeg aner ikke, jeg skjønner ikke hvilken strek som betyr hva på EL-testene engang :hilarious: Håper noen andre har noe svar til deg!
Dette er g-test - men blir jo uansett bare gjetning på om jeg har hatt el på så positiv test eller ei..
Hadde du fortsatt positive g-tester når du fikk el? :happy:

Ja, ble positivt overrasket i går over hvor svak 10 mlu testen ble, forberedte meg jo på at den kunne være like sterk som forrige test siden det var 10 mlu.. Her er gårsdagens:
Vis vedlegget 272341

Jeg får bare vente å se - som er vanskelig når man liker å ha kontroll og er utålmodig av natur :joyful:

Hadde bare passet så bra om el heller kom nå, så får vi en reell sjanse, også slipper vi at mannen er borte neste el :banghead:

Jeg er prikk lik selv [emoji5] Fult mulig EL kommer nå. Må bare vente å se [emoji849][emoji849]

Dette er g-test - men blir jo uansett bare gjetning på om jeg har hatt el på så positiv test eller ei..
Hadde du fortsatt positive g-tester når du fikk el? :happy:
Haha, ja der kan du se:shy: Jeg har ikke tatt g-test etter at jeg mistet.. Så vet dessverre ikke hvordan den så ut før den første EL..Vet bare at jeg hadde hcg på 147 ni dager før EL ..

Samme her! Blødningen har vært helt nødvendig og det har også vært helt greit når den først har kommet. Det er som en reset-knapp og man blir liksom helt klar for ny pp! [emoji1]

Gøy om vi alle 3 får EL ila helgen! [emoji1][emoji1][emoji1]
Har det blitt noe EL på deg i helgen ? Her virker kroppen til å være helt i dvale- eller så er det meg som tenker mere over alt nå enn de andre mnd :hilarious:

Nei! [emoji30] Jeg venter og venter [emoji1361] Det nærmer seg i det minste. Så du har ikke fått EL du heller?
Da er vi i samme båt.. lav temp i dag tidlig , og kun EL-slimet som får meg til å føle at kroppen er inn på noe.. Pleier å ha veldig tydlige smerter i magen, men det kan kanskje variere fra syklus til syklus? Har ikke noe tro på EL i dag/ morgen , men legger inn aksjer for sikkerhets skyld:happy: Hvordan er EL-testene dine nå?

Da er vi i samme båt.. lav temp i dag tidlig , og kun EL-slimet som får meg til å føle at kroppen er inn på noe.. Pleier å ha veldig tydlige smerter i magen, men det kan kanskje variere fra syklus til syklus? Har ikke noe tro på EL i dag/ morgen , men legger inn aksjer for sikkerhets skyld:happy: Hvordan er EL-testene dine nå?

Jeg pleier ikke å kjenne så mye til EL så aner ikke [emoji4] Slimet er ikke helt som det skal enda, men er på CD12 så må jo skje snart. Testene ble litt sterkere i dag. Spent på i morgen!
Vært så fyllesyk (tåler ingenting lenger!) hele helgen så har ikke hatt sex, men tenker det holder om vi begynner i morgen igjen. Håper det hvertfall!

Hadde jo ganske sterke tester tidligere denne uken - da brukte jeg de blå babyplan sine. Gikk tom for de og bestilte nye. De kom i posten på fredag og pakken er prikk lik, men testen er grønn. Og på de har streken vært svakere. Kan de ha forskjellig følsomhet selv om det egentlig skal være det samme produktet?

Jeg pleier ikke å kjenne så mye til EL så aner ikke [emoji4] Slimet er ikke helt som det skal enda, men er på CD12 så må jo skje snart. Testene ble litt sterkere i dag. Spent på i morgen!
Vært så fyllesyk (tåler ingenting lenger!) hele helgen så har ikke hatt sex, men tenker det holder om vi begynner i morgen igjen. Håper det hvertfall!

Hadde jo ganske sterke tester tidligere denne uken - da brukte jeg de blå babyplan sine. Gikk tom for de og bestilte nye. De kom i posten på fredag og pakken er prikk lik, men testen er grønn. Og på de har streken vært svakere. Kan de ha forskjellig følsomhet selv om det egentlig skal være det samme produktet?
Nei, er vel ikke godt å si.. EL har enda ikke kommet så det rimer jo med at jeg ikke har kjent noe! Får vel bare prøve å slappe av så kjenner jeg vel når den kommer :happy:
Ja, den føler jeg deg på, drakk TO øl på fredag og merket det dagen der på- sånn går det når man drikker sjeldent (og blir eldre:hilarious:) .

Ang. EL testene så er det jo vanskelig å si, er det kun nytt disign så skal det jo ikke ha noe å si, men om de har gjort endringer på selve produktet så kan det jo bli annerledes utslag. Min kropp virker til å alltid prøve på en EL (med slim) mye før den faktiske EL..

Hvordan har testen/e vært i dag?:happy:

Nei, er vel ikke godt å si.. EL har enda ikke kommet så det rimer jo med at jeg ikke har kjent noe! Får vel bare prøve å slappe av så kjenner jeg vel når den kommer :happy:
Ja, den føler jeg deg på, drakk TO øl på fredag og merket det dagen der på- sånn går det når man drikker sjeldent (og blir eldre:hilarious:) .

Ang. EL testene så er det jo vanskelig å si, er det kun nytt disign så skal det jo ikke ha noe å si, men om de har gjort endringer på selve produktet så kan det jo bli annerledes utslag. Min kropp virker til å alltid prøve på en EL (med slim) mye før den faktiske EL..

Hvordan har testen/e vært i dag?:happy:

Den er heldigvis sterkere i dag og fått litt EL-slim. Så nå må det være rett rundt hjørnet!

Håper den er det for deg også! [emoji4]

Endelig fått EL!! Hvordan går det med dere?
emoji1.png
Herlig :D
Her vet jeg ikke helt hva som skjer. Tempen snek seg så vidt over der CL pleier å ligge i dag. De andre tempene som har vært over den hittil, har hul prikk (grunnet dårlig søvn). Såå det kan kanskje bety at tempen blir enda høyere i morgen . Med denne forsinkelsen og litt andre faktorer så har det blitt litt dårlig med aksjer , så kjenner at optimismen er litt svekket for denne pp:rolleyes: Hadde sex Lør og søn hvis EL var i går så kan det jo gå.. Får dessverre ikke lagt inn noen aksjer nå før fredag- så håper EL var i går eller lar vente på seg til fredag:hilarious:

Jeg får leve meg litt inn i dine dpo dager enn så lenge:happy:

Herlig :D
Her vet jeg ikke helt hva som skjer. Tempen snek seg så vidt over der CL pleier å ligge i dag. De andre tempene som har vært over den hittil, har hul prikk (grunnet dårlig søvn). Såå det kan kanskje bety at tempen blir enda høyere i morgen . Med denne forsinkelsen og litt andre faktorer så har det blitt litt dårlig med aksjer , så kjenner at optimismen er litt svekket for denne pp:rolleyes: Hadde sex Lør og søn hvis EL var i går så kan det jo gå.. Får dessverre ikke lagt inn noen aksjer nå før fredag- så håper EL var i går eller lar vente på seg til fredag:hilarious:

Jeg får leve meg litt inn i dine dpo dager enn så lenge:happy:

Håper den var i går så du er «ferdig» på en måte [emoji13] Er jo litt stress dette kjøret! Kom deg inn i IKM37 med meg da! [emoji1][emoji1]

Hei! Hvordan går det med deg? Har blødningen gitt seg? Fått mensen? Fått EL? [emoji5]
Fortsatt blødninger :banghead: Men, uten å få for høye forhåpninger, så har det i ettermiddag vært ganske lite, så nå håper jeg det gir seg om en dag eller to :smiley-angelic001
Tempen svingte fra lav i går, til høy igjen idag, så trur ikke mensen er her helt enda.. Jeg trur jo el muligens var 20.-21., så etter vanlig lutealfase er det søndag/mandag som er ikm..
Men håper egentlig el kommer nå! :hilarious:
Føler liksom ikke det er noen reell sjanse for evt befruktning med disse blødningene som har vært! Så vil jo helst få lov å få en ordentlig sjanse :rolleyes:
Men av positivt; så er g-testene (10mlu) neeesten negative!! :joyful:
Så jeg sier som over her; får leve gjennom deg i dpo-land :happy:

Fortsatt blødninger :banghead: Men, uten å få for høye forhåpninger, så har det i ettermiddag vært ganske lite, så nå håper jeg det gir seg om en dag eller to :smiley-angelic001
Tempen svingte fra lav i går, til høy igjen idag, så trur ikke mensen er her helt enda.. Jeg trur jo el muligens var 20.-21., så etter vanlig lutealfase er det søndag/mandag som er ikm..
Men håper egentlig el kommer nå! :hilarious:
Føler liksom ikke det er noen reell sjanse for evt befruktning med disse blødningene som har vært! Så vil jo helst få lov å få en ordentlig sjanse :rolleyes:
Men av positivt; så er g-testene (10mlu) neeesten negative!! :joyful:
Så jeg sier som over her; får leve gjennom deg i dpo-land :happy:

Så kjipt!! Men jo flere dager som går jo nærmere er du å bli gravid igjen! [emoji4] Ikke at det er noe særlig trøst....[emoji51]

Ja, altså jeg føler det plutselig har gått veldig fort siden jeg var i dpo-land sist. Sikkert fordi den syklusen var så kort. For 2 dager siden følte jeg at det ikke kunne gått tregere. Berg og dalbane dette her...

Nå er det bare å telle ned dagene til test. Den første ryker torsdag om en uke [emoji15] Da er jeg 7 dpo.

Så kjipt!! Men jo flere dager som går jo nærmere er du å bli gravid igjen! [emoji4] Ikke at det er noe særlig trøst....[emoji51]

Ja, altså jeg føler det plutselig har gått veldig fort siden jeg var i dpo-land sist. Sikkert fordi den syklusen var så kort. For 2 dager siden følte jeg at det ikke kunne gått tregere. Berg og dalbane dette her...

Nå er det bare å telle ned dagene til test. Den første ryker torsdag om en uke [emoji15] Da er jeg 7 dpo.
Gleder meg til første test :happy: Har du fått positiv så tidlig før? Jeg har aldri turt å teste før 9 dpo i frykt for å bli skuffet :hilarious:

Og ja, berg og dalbane er bare forbokstaven :arghh::banghead:

Prøver å minne meg selv på at noen dager/uker/mnd ikke har så mye å si, men galskapen roper høylytt og drukner all fornuft og håp om ro :eek::hilarious:

Gleder meg til første test :happy: Har du fått positiv så tidlig før? Jeg har aldri turt å teste før 9 dpo i frykt for å bli skuffet :hilarious:

Og ja, berg og dalbane er bare forbokstaven :arghh::banghead:

Prøver å minne meg selv på at noen dager/uker/mnd ikke har så mye å si, men galskapen roper høylytt og drukner all fornuft og håp om ro :eek::hilarious:

Ja, jeg «pleier» å se antydning til strek så tidlig, men får ikke panikk om den ikke er der [emoji4]

Nå kjenner jeg det pulserer i eggstokken. Tror egget slipper ila. natten

Ja, det har ikke så mye å si når man kommer i mål vil jeg tro. Håper jeg kommer til å se tilbake på denne tiden å tenke at det var verdt det [emoji51]

Så fantastisk fint initiativ! [emoji173]️[emoji1376] Jeg mistet i begynnelsen av juli. For andre gang på et halvt år (mistet i februar også). Så, det er ganske vemodig å prøve på nytt. Men vi gir ikke opp[emoji847] Jeg fikk mensen tilbake først for to uker siden. Så jeg har (etter mine beregninger) eggløsning nå på fredag [emoji16] I dag fikk jeg blinkende smiley på clearblue sin digitale EL-test, for dere som er kjent med den [emoji1] For en fantastisk følelse at kroppen endelig er seg selv igjen!! Nå begynner den spennende tiden! Denne gangen MÅ det gå bra.. men en liten del av meg er kjempe redd. Hvordan er det med dere? Hva føler dere med å prøve på nytt? Har dere barn fra før av? I hvilken uke mistet dere? Har dere mistet før? Pjuuh! Mange spm[emoji28]

Så fantastisk fint initiativ! [emoji173]️[emoji1376] Jeg mistet i begynnelsen av juli. For andre gang på et halvt år (mistet i februar også). Så, det er ganske vemodig å prøve på nytt. Men vi gir ikke opp[emoji847] Jeg fikk mensen tilbake først for to uker siden. Så jeg har (etter mine beregninger) eggløsning nå på fredag [emoji16] I dag fikk jeg blinkende smiley på clearblue sin digitale EL-test, for dere som er kjent med den [emoji1] For en fantastisk følelse at kroppen endelig er seg selv igjen!! Nå begynner den spennende tiden! Denne gangen MÅ det gå bra.. men en liten del av meg er kjempe redd. Hvordan er det med dere? Hva føler dere med å prøve på nytt? Har dere barn fra før av? I hvilken uke mistet dere? Har dere mistet før? Pjuuh! Mange spm[emoji28]

Så leit å høre at du mistet! [emoji173]️ var du langt på vei?
Jeg var ikke så langt.. og «later som» om min mens kom over uke seinere bare.. det hjelper for meg [emoji6] men kjenner som el nermer seg er jeg mer og mer nervøs. Isteden for å tenke positivt og glede seg, har jeg lyst å løpe vekk og ta en laaaang røyk [emoji28]
Bruker ikke el tester, så går bare på magefølelse og flo/fitbit beregninger... men tenker jeg starter med det evt i pp4 elr 5 [emoji28] er nå pp1 etter sa [emoji849][emoji6]

Godt at kroppen sammarbeider igjen! [emoji16] masse lykke til denne pp! [emoji173]️ hiv deg på IKM tråden [emoji5]

Så trist å høre at du har mistet flere ganger! :Heartred Velkommen til oss! Ikke en gjeng man trakter etter å passe inn i, men veeeldig fin gjeng å ha når man først har fått drittpakka utlevert :love7

Så godt at kroppen er på rett kjøl igjen! Og hurra for eggløsning og nytt håp!! :happy:

Får prøve å svare på noen av spm ;) MA oppdaget på TUL i uke 9+, straks 4 uker siden, jeg tror eggløsning har vært og ikm søn/man, men vet ikke, skjønner ikke så mye av kroppen akkurat nå :banghead: Ikke mistet tidligere, kun en streifer mnd før bi ble gravide.. Er så heldige å ha en fra før :Heartbigred Så det er søskenspira vi håper på skal flytte inn snart :happy:

Midt oppi cytotec-kuren på sykehuset slo det meg at «Shit, når vi prøver igjen utsetter jeg meg for muligheten for å måtte oppleve dette igjen..»
Men er aller mest håpefull for en ny spire og muligheten til å bli en familie på fire :Heartred:happy:

Hva med deg? Var du langt på vei? Er dere klare for å prøve igjen? :happy:

Back
Topp