Vi som holder til hos Instituto Bernabeu

Hei:
vi vurderer å reise til Spania i oktober, vi skal ta noen undersøkelse i IB i Alicante.
er det noen jo skal reise til Spania i oktober?
 
Vi er et par hvor jeg ikke har flere egg igjen, men mannen er svømmedyktig :)
Vi har blitt anbefalt IB i alicante via klinikken vi sist ble utredet hos.

Har sett mye på hjemmsidene til IB, men kan ikke finne prisliste eller priser? Har dere spurt etter de eller funnet de?
 
Vi er et par hvor jeg ikke har flere egg igjen, men mannen er svømmedyktig :)
Vi har blitt anbefalt IB i alicante via klinikken vi sist ble utredet hos.

Har sett mye på hjemmsidene til IB, men kan ikke finne prisliste eller priser? Har dere spurt etter de eller funnet de?


Hei,

På nettsiden deres kan du be om informasjon. Du kan også ta et skypemøte med de, evt ringe den i internasjonale avdelingen deres.

De har ofte pakkepriser og de har en trepakk med graviditetsgaranti. (Garantien varer også 180 dager inn i svangerskapet)

Tidligere har de hatt priser på nettsiden sin, men mulig de har gjort en endring på det nå.

Kjempebra klinikk. Jeg er superfornøyd. Bare ta kontakt med de, kjenn litt på magefølelsen. Det var her vi følte oss tryggest og ble gravide:)
 
Vi er et par hvor jeg ikke har flere egg igjen, men mannen er svømmedyktig :)
Vi har blitt anbefalt IB i alicante via klinikken vi sist ble utredet hos.

Har sett mye på hjemmsidene til IB, men kan ikke finne prisliste eller priser? Har dere spurt etter de eller funnet de?
Jeg fikk de tilsendt på mail tidligere i år. Lykke til :)
 
Hei,

På nettsiden deres kan du be om informasjon. Du kan også ta et skypemøte med de, evt ringe den i internasjonale avdelingen deres.

De har ofte pakkepriser og de har en trepakk med graviditetsgaranti. (Garantien varer også 180 dager inn i svangerskapet)

Tidligere har de hatt priser på nettsiden sin, men mulig de har gjort en endring på det nå.

Kjempebra klinikk. Jeg er superfornøyd. Bare ta kontakt med de, kjenn litt på magefølelsen. Det var her vi følte oss tryggest og ble gravide:)


Takk for svar begge to:)
Skal høre med de. Vi har nok ikke råd til garanti-ordningen, så det blir antageligvis et forsøk i første omgang.

Er så utrolig spent på hele prosessen med eggdonasjon. Men stor sorg de første dagene etter vi fikk bekreftet at jeg ikke hadde mulighet å bli gravid på egen hånd. Vi var så heldig å få et barn på naturlig vis 4 år tilbake, men vi var visst heldige den gangen.
 
Takk for svar begge to:)
Skal høre med de. Vi har nok ikke råd til garanti-ordningen, så det blir antageligvis et forsøk i første omgang.

Er så utrolig spent på hele prosessen med eggdonasjon. Men stor sorg de første dagene etter vi fikk bekreftet at jeg ikke hadde mulighet å bli gravid på egen hånd. Vi var så heldig å få et barn på naturlig vis 4 år tilbake, men vi var visst heldige den gangen.


Lykke til da. Skjønner det var tungt å oppleve.

Setter så utrolig stor pris på sønnen vår som vi fikk via ED.uten dem hadde vi aldri hatt barn
 
Hei, vi holder til på IB. Var der i slutten av september til første konsultasjon. Ville bare si at det er ikke alle som kvalifiserer til garantien deres. Vi gjorde ikke det, så nå må vi kjøpe enkeltforsøk i stedet for. Satser på å klare det på to forsøk. Skal ned i januar for innsett hvis alt går som planlagt.
 
Hei,

På nettsiden deres kan du be om informasjon. Du kan også ta et skypemøte med de, evt ringe den i internasjonale avdelingen deres.

De har ofte pakkepriser og de har en trepakk med graviditetsgaranti. (Garantien varer også 180 dager inn i svangerskapet)

Tidligere har de hatt priser på nettsiden sin, men mulig de har gjort en endring på det nå.

Kjempebra klinikk. Jeg er superfornøyd. Bare ta kontakt med de, kjenn litt på magefølelsen. Det var her vi følte oss tryggest og ble gravide:)


Hva ligger enn sånn pakke på sånn ca? Kan noe bli dekket av Norge?
 
Eggdonasjon er ikke tillatt i Norge. Du får ikke støtte til behandlingen om du gjør det i utlandet heller.

Sorry.... Norge er kjip her.. :-/

Håper de åpner for eggdonasjon så mange flinke foreldre vi går glipp av i Norge...
 
Det hadde vært fantastisk. Er i allefall veldig glad for gutten vi fikk via ED.[emoji173]<3

Det er jo det som er fantastisk, barna overskygger veien til de kommer inn i familien uansett hvor kronglete veien har vært:)
 
Back
Topp