Vi som har testet posetiv:)

upload_2014-5-25_10-49-19.png

Sånn ser skjermen ut når jeg ser den.

Nederst på mitt innlegg står det Lanterne, 3 min. siden Rediger Rapporter #18 Svar

Det samme skal komme opp hos deg under dine innlegg. For å redigere et innlegg, trykker du på Rediger nederst på det innlegget du vil redigere. Da kommer hele innlegget opp i tekstboksen man skriver i, og du kan legge inn navn der de skal være.

Jeg testet positivt i dag morges, men vet ikke om jeg tør å tro på det. Termin beregnet ut fra EL er 8.februar. Mitt første barn

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 62765

Sånn ser skjermen ut når jeg ser den.

Nederst på mitt innlegg står det Lanterne, 3 min. siden Rediger Rapporter #18 Svar
Det samme skal komme opp hos deg under dine innlegg. For å redigere et innlegg, trykker du på Rediger nederst på det innlegget du vil redigere. Da kommer hele innlegget opp i tekstboksen man skriver i, og du kan legge inn navn der de skal være.
upload_2014-5-25_14-24-28.png
Får ikke opp rediger nederst:) er nok derfor eg ikke får det til:)

Så rart :confused:
Ta kontakt med hun som har ansvar for februar 2015 kanskje? Ellers kan jeg lage en ny termintråd, altså ;)

Jeg legger deg inn i terminlisten Maddeprøver. Vi byttet tråd siden det var noen tekniske vanskeligheter med denne :) Hvis dere andre hadde giddet å skrive i Terminliste februar 2015 så hadde det vært supert.
Vanskelig å få oversikt over datoer her inne når det er så mye "teknisk snakk"

12 februar

Vedlegg

• 20140531_105949-1.jpg
    20140531_105949-1.jpg
    330,9 KB · Visninger: 12
Back
Topp