Denne gruppa oppdaget jeg først nå. Litt fersk på babyverden.

Jeg var i mars-gruppa og har også nettopp gjennomgått en MA. (3 uker siden medisinsk abort). Oppdaget mellom uke 8-9 at fosteret bare var mellom 6-7 uker. Oppdaget det ved spotting og mindre kvalme. Tok privat UL, ble henvist videre til sykehuset dagen etter. Kom dit og de kunne ikke konkludere 100% siden det var så lite. Måtte gå en uke til i limbo før jeg til slutt fikk medisinsk abort. Angrer veldig på at jeg ikke tok utskraping, da jeg synes medisinsk har vært helt grusomt.
En ting jeg reagerer på her er at det ser ut som de fleste av dere fikk en modningspille først. Jeg ble satt rett på cytotec (4 tabl i skjeden), for påfølgende to og to i munnen hver 3-4. time igjen, til aborten startet. Måtte gjennomføre på sykehuset da fostersekk/morkake tilsvarte 9 uker, og det var kun foster som hadde stoppet å utvikle seg. Var innlagt i 14 timer. Reagerer litt på at jeg ikke fikk den første pillen, da alt annet tydeligvis utviklet seg normalt. Nå er jeg redd det ikke ble godt nok utført. Flere som kun har fått cytotec??