Liten oppdatering fra meg

jeg ble lagt inn på sykehuset på fredag hvor jeg tok første dose med cytotec. Nesten 3 timer etter kom lille vennen uten noe problem. Jeg gruet meg til dette mye på forhånd, men det fysiske ble litt lettere enn jeg så for meg. Jeg fikk mye smertestillende, kvalmestillende og kvalmeforebyggende på forhånd, regner med det hjalp endel. Det psykiske ble det tyngste for meg, men jeg ble så fokusert på å komme meg igjennom den dagen for så å dra hjem for å bearbeide sorgen i fred. Om det bare ble så enkelt. Morkaken ville ikke ut... det ble 5 runder med cytotec (12tabletter) på fredag og en gyn. undersøkelse +ultralyd. Morkaken satt høyt opp og lå langs livmorveggen. Jeg merket ingen effekt av pillene og jeg mistet motet helt og knakk sammen flere ganger etter dette. Jeg ville bare bli ferdig...

Jeg måtte dermed bli på sykehuset over natta til min store fortvilelse (er ikke glad i sykehus). Det verste var å ikke kunne dra hjem til datteren på 15 mnd, jeg har aldri vært så lenge borte fra henne før og det var veldig tungt. På lørdag tok jeg en dose cytotec igjen (4piller) uten noen effekt. Heldigvis ble jeg undersøkt av lege igjen og de så at morkaken ikke hadde flyttet på seg. TMI de prøvde å dra den ut men det var uhorvelig vondt så legen konstaterer at jeg trengte narkose og utskrapning. Jeg er skikkelig redd narkose generelt, jeg er redd for å ikke våkne igjen men jeg var lettet for at nå skal jeg endelig bli ferdig med denne fysiske delen, etter over ett døgn på sykehuset.
Utskrapningen var vellykket og de fortalt meg at morkaken satt bomfast og de måtte dele den opp for å få den ut... men nå var alt ute. 2 timer etter dro vi endelig hjem
Jeg setter umenneskelig pris på meldingene dere har sendt her og privat, jeg har følt mye støtte og kjærlighet