Vi som hadde termin mars, april og mai 2024

Nei det var ikke noe særlig... Har mistet 3 på rad med den som skulle ha termin i Mai og har vært drittøft psykisk. Men, går mye bedre nå takket være all støtten her inne, og vi fortsetter å prøve og har troa på at vi skal få det til til slutt. ☺️ Håper det etterhvert går bedre med deg!! og bare la deg selv føle det du trenger å føle ❤️ er utrolig mye opp og ned når man står i det og spesielt når vanskelige ting skjer samtidig ellers i livet... Håper dere får mye glede av reisen, koser dere gløgg i hjel, og at det hjelper å komme seg litt vekk fra hverdag og slit. Og hvis dere er klare for å prøve igjen med én gang så er ofte en sånn pause gull!! Ei god frøken her inne gjorde akkurat det samme, dro ei uke til syden etter mye slit og hun orket ikke mer, kom hjem gravid og det går nå så bra med henne. Hvis det kan hjelpe med å gi dere litt håp ❤️☺️
Takk❤️❤️ Vi vil nok prøve igjen så snart det lar seg gjøre også :) ser for meg at 1 uke i syden blir veldig avslappende og deilig. Akkurat det vi trenger. Godt å høre at det er lys i enden av tunnelen!
3 mist på rad? Huff ❤️ Får så vondt av deg! Er ikke lett å komme seg videre etter en så stor sorg! Du er tøff!! Godt å høre at det går litt bedre nå, så sitter nok spiren snart ❤️ Virker som dere i alle fall blir fort gravid, så det er jo bra:love7

Da skjedde det som ikke skulle skje i går. Begynte plutselig å styrt blø. Ringte til sykehuset og avtalte at jeg skulle komme rett inn. Blødningene og smertene ble helt sinnsykt vonde, det må ha vært noe av det vondeste jeg har opplevd. Møtte ambulansen på vei til sykehuset, fordi at jeg blødde så mye og følte meg utrolig svimmel. De på sykehuset hadde forberedt meg på at det mest sannsynlig ble en utskrapning, pga blødningene og smertene. Etter mye smertestillende og kvalmestillende i ambulansen kom vi fram til sykehuset. Der ble det tatt temperatur og tatt blodprøve for å utelukke at jeg hadde mistet for mye blod og Div. Fikk hjelp til å klatre over i stolen til gynekologen som ganske enkelt kunne fortelle at her hadde alt kommet ut av seg selv. Var kun et par klumper igjen i selve livmorhalsen som han fjernet. Han sjekket meg grundig med innvendig UL for å være helt sikker.

Så ja. Lille bønna klarte ikke mer ❤️

Da skjedde det som ikke skulle skje i går. Begynte plutselig å styrt blø. Ringte til sykehuset og avtalte at jeg skulle komme rett inn. Blødningene og smertene ble helt sinnsykt vonde, det må ha vært noe av det vondeste jeg har opplevd. Møtte ambulansen på vei til sykehuset, fordi at jeg blødde så mye og følte meg utrolig svimmel. De på sykehuset hadde forberedt meg på at det mest sannsynlig ble en utskrapning, pga blødningene og smertene. Etter mye smertestillende og kvalmestillende i ambulansen kom vi fram til sykehuset. Der ble det tatt temperatur og tatt blodprøve for å utelukke at jeg hadde mistet for mye blod og Div. Fikk hjelp til å klatre over i stolen til gynekologen som ganske enkelt kunne fortelle at her hadde alt kommet ut av seg selv. Var kun et par klumper igjen i selve livmorhalsen som han fjernet. Han sjekket meg grundig med innvendig UL for å være helt sikker.

Å nei, så forferdelig! :sorry: :Heartred Mange gode klemmer!

Så forferdelig trist og en dramatisk måte å avslutte på :Heartred Jeg har heiet så på lille bønna:Heartred Beklager at du måtte gjennom dette.

Neiiiii, dette skulle jo ikke skje!! :sad010:sad010huffameien kjære du...! Så lei meg på dine vegne, håpet så sterkt at dette skulle gå fint. :sorry: sender mange styrkeklemmer og trøstetanker din vei ❤️❤️ håper det går greit med deg fysisk, for dette hørtes heftig ut! og at du har mange gode rundt deg nå som tar vare på deg ❤️

Takk❤️❤️ Vi vil nok prøve igjen så snart det lar seg gjøre også :) ser for meg at 1 uke i syden blir veldig avslappende og deilig. Akkurat det vi trenger. Godt å høre at det er lys i enden av tunnelen!
3 mist på rad? Huff ❤️ Får så vondt av deg! Er ikke lett å komme seg videre etter en så stor sorg! Du er tøff!! Godt å høre at det går litt bedre nå, så sitter nok spiren snart ❤️ Virker som dere i alle fall blir fort gravid, så det er jo bra:love7
Da håper jeg kroppen din spretter fort tilbake til gravidklar form og at syden forfrisker både kropp og sinn ☺️❤️

Takk! ❤️ Ja det gjør vi heldigvis, så håper spiren tar nå denne pp, også har jeg bestemt at denne skal sitte hele veien, at vi skal få regnbuebabyen vår nå :happy10:binkybaby

Skal innrømme at hvis jeg ikke blir gravid nå, så blir jeg skuffa. Er første gang jeg har vært på ultralyd på forhånd og tatt eggløsningstest, vi lå sammen både i går (positiv test) og i dag. Har blitt gravid fire ganger tidligere i år, så ja :p. Skal vel ha ganske uflaks om et ikke blir noe denne runden liksom! Forbereder meg på at det KAN jo bli ingenting.

36 dager siden Cytotec... Ingen mens i sikte enda.. Jeg vet det er normalt.. Jeg er bare såååå utålmodig! Ikke fordi vi venter nytt innsett, for det skjer ikke før tidligst januar uansett.. Men trenger bare å kjenne følelsen av at kroppen fungerer normalt igjen! Jeg blir nesten litt små skuffet hver dag når ingen mens er kommet. 36 dager, 5 uker.. Det føles som en evighet siden!

Jeg har ikke ord… Er bare veldig lei meg på dine vegne. :Heartred

36 dager siden Cytotec... Ingen mens i sikte enda.. Jeg vet det er normalt.. Jeg er bare såååå utålmodig! Ikke fordi vi venter nytt innsett, for det skjer ikke før tidligst januar uansett.. Men trenger bare å kjenne følelsen av at kroppen fungerer normalt igjen! Jeg blir nesten litt små skuffet hver dag når ingen mens er kommet. 36 dager, 5 uker.. Det føles som en evighet siden!
Hos meg tok det nesten tre uker ekstra før den kom! Jeg hadde medisinsk + utskrapning etterpå. På de andre SA'ene har kroppen ordna det selv og da kom den faktisk ca til tiden, maks et par dager feil liksom. Så det kommer, det kommer! Men forferdelig kjedelig å vente på!

Hos meg tok det nesten tre uker ekstra før den kom! Jeg hadde medisinsk + utskrapning etterpå. På de andre SA'ene har kroppen ordna det selv og da kom den faktisk ca til tiden, maks et par dager feil liksom. Så det kommer, det kommer! Men forferdelig kjedelig å vente på!
Ja det er noe dritt.. Ikke min første runde :( Har variert de andre gangene hvor raskt kroppen har vært "tilbake" til normalen..

Åneeeei :crybaby2 :Heartred så utrolig trist å høre! Hadde såå håpet at det skulle gå bra med lille bønna! :arghh: Ta vare på hverandre ❤️ Tenker på deg!❤️❤️

Skal innrømme at hvis jeg ikke blir gravid nå, så blir jeg skuffa. Er første gang jeg har vært på ultralyd på forhånd og tatt eggløsningstest, vi lå sammen både i går (positiv test) og i dag. Har blitt gravid fire ganger tidligere i år, så ja :p. Skal vel ha ganske uflaks om et ikke blir noe denne runden liksom! Forbereder meg på at det KAN jo bli ingenting.
Høres ut som du har gjort det du kan for at det skal gå i hvert fall. Litt skummelt med å ha forhåpninger men håper at det klaffer for deg!

Begynner du å teste tidlig eller venter du til IKM? Håper du får en positiv test og kan spre litt gode nyheter i denne gruppa også :D ;)

Høres ut som du har gjort det du kan for at det skal gå i hvert fall. Litt skummelt med å ha forhåpninger men håper at det klaffer for deg!

Begynner du å teste tidlig eller venter du til IKM? Håper du får en positiv test og kan spre litt gode nyheter i denne gruppa også :D ;)
Haha, planen er å vente, men vi vet vel alle hvordan det går :hilarious: :dead:! Skal prøve å drøye så lenge som mulig, regner med at blenda test to dager "tidlig" bare skaper stress. Meeeen ja. Vanskelig å la være da!

Haha, planen er å vente, men vi vet vel alle hvordan det går :hilarious: :dead:! Skal prøve å drøye så lenge som mulig, regner med at blenda test to dager "tidlig" bare skaper stress. Meeeen ja. Vanskelig å la være da!
Blir spennende å se! Jeg fikk positiv EL-test i går så antar at jeg hadde eggløsning i dag. Så da ligger vi ganske likt an. Jeg går litt mot strømmen og tenker å teste en dag før eller på IKM..:nailbiting:

Jeg håper det går bra at jeg blir med dere her selvom jeg var 13+4 i går når jeg tok mifegyne tablett... det er så lite aktivitet på gruppa for de som har mistet etter 12 uker og jeg ser det er så mange fra mai gruppa her... :Heartred :(
Såklart ❤️❤️ Veldig trist å lese om ultralyden din! Så vondt å miste! Håper du blir innlagt på sykehuset til alt er overstått du også? Jeg er i alle fall glad for at jeg fikk bli der og ble tatt godt vare på! Endte tilslutt med utskraping på meg, som jeg er glad for.. så jeg vet at alt er ute❤️ Masse lykke til❤️ ta godt vare på hverandre disse dagene!

Back
Topp