Vi som hadde termin mars, april og mai 2024

Men! Jeg blør knapt nok noe nå da. Var egentlig bare litt rosa på papiret❤️
Jeg lever i trua på at alt er bra frem til det motsatte er bevist! ❤️ Knapp blødning nå høres ut som et godt tegn ☺️ som sagt i mitt vellykkede svangerskap blødde jeg ofte, hver gang jeg hadde sex, eller var litt treg i magen eller var litt ekstra aktiv. Superstressende, men gikk helt fint og ga seg i andre trimester

Da hører visst jeg til her også.. fra mai-gruppa❤️ oppdaget BO på fredag 12+0 :( etter å hatt vondt i magen og småblødning. har hatt først medisinsk abort i helgen, deretter utskraping tilslutt. Min første gang som gravid. Og hadde sett så frem til å nå 12 uker når bekymringene skulle lette litt.. ❤️ godt å ha en plass å snakke med andre om dette også❤️

Da hører visst jeg til her også.. fra mai-gruppa❤️ oppdaget BO på fredag 12+0 :( etter å hatt vondt i magen og småblødning. har hatt først medisinsk abort i helgen, deretter utskraping tilslutt. Min første gang som gravid. Og hadde sett så frem til å nå 12 uker når bekymringene skulle lette litt.. ❤️ godt å ha en plass å snakke med andre om dette også❤️
Uff, ja. Lei for å høre det og at du må gjennom det! Det er bare å dele alt du vil her i alle fall, ingenting er for mye eller for ofte!

Uff, ja. Lei for å høre det og at du må gjennom det! Det er bare å dele alt du vil her i alle fall, ingenting er for mye eller for ofte!
Takk❤️ Har vært noen forferdelige dager! :arghh: godt å vite vi er flere i denne situasjonen❤️selv om jeg unner ingen å gå igjennom noe sånt! Men godt med andres erfaringer og tanker videre ❤️og forhåpentligvis følge de som blir gravid igjen❤️ Er så redd for at det skal ta så lang tid igjen, når det tok 8 mnd før vi ble gravid..

Tenker fortsatt masse på deg ❤️

Tenker fortsatt masse på deg ❤️
Takk❤️ tenker på deg også!! Håper såå på at det står bra til med deg! Får du en sjekk ? Kjipt at man må ha vondt og alt for å bli tatt seriøst. Legen min ville jo bare sende meg hjem også.. men så sendte han heldigvis henvisning til sykehuset i stedet.. Håper jo at det er et bra tegn for deg at du har sett det er liv tidligere❤️

Takk❤️ tenker på deg også!! Håper såå på at det står bra til med deg! Får du en sjekk ? Kjipt at man må ha vondt og alt for å bli tatt seriøst. Legen min ville jo bare sende meg hjem også.. men så sendte han heldigvis henvisning til sykehuset i stedet.. Håper jo at det er et bra tegn for deg at du har sett det er liv tidligere❤️
Legen tok jo en titt i går og så at livmortappen er lukket så det er fortsatt håp ❤️ venter på tilbakemelding på om hun får ordnet tidligere UL enn den 13.11

Ååh :( Hadde håpt vi ikke fikk flere fra mai- gjengen over her nå ❤️

Føler med deg…

Negativ CB eggløsningstest. Ultralyden viste også at det skal vokse litt til (men i alle fall samsvar i størrelse mellom livmorslimhinne og eggpose). Legen foreslo å begynne å teste igjen fra søndag av.

Alle blodprøvene våre er helt fine.
Hvis jeg blir gravid sa han at jeg sannsynligvis får progesteronstøtte g blodfortynnende, da. Så ganske "standard" etter hva jeg har forstått.

Fikk i tillegg kopi av resultater og brev fra Skien sykehus etter aborten, føles på ett eller annet vis riktig å ha det selv og ikke bare bli fortalt at det står "alt er greit".

Alt i alt fornøyd med dagens besøk!

Jeg også… @Tilli1 :Heartred Jeg hadde også BO… sliter fortsatt med senvansker sånn psykisk, men håper det ikke går for lang tid før vi begge bærer faktiske spirer igjen:Heartred
Åneii❤️❤️ du også :arghh: Skjønner godt du sliter fortsatt❤️ ingen lett situasjon på noen måte! Vet ikke hvordan jeg kommer til å takle å begynne tilbake på jobb igjen heller.. kommer vel til å knekke sammen ofte. Håper vi snart har nye spirer i magen jeg også❤️ prøver dere igjen på første eggløsning, eller venter dere til etter første mens?

Åneii❤️❤️ du også :arghh: Skjønner godt du sliter fortsatt❤️ ingen lett situasjon på noen måte! Vet ikke hvordan jeg kommer til å takle å begynne tilbake på jobb igjen heller.. kommer vel til å knekke sammen ofte. Håper vi snart har nye spirer i magen jeg også❤️ prøver dere igjen på første eggløsning, eller venter dere til etter første mens?
Ta den tiden du trenger :Heartred Jeg var sykemeldt en uke og så tilbake 1,5 uker før neste smell kom. Nå er jeg tilbake, men tar dag for dag. Jeg var veldig usikker på hva jeg skulle gjøre med prøving, men det ble ikke så aktuelt å prøve på noe før første mens fordi jeg blødde nesten helt til den kom. Så nå regner jeg meg selv som ferdig med første mens, venter på at hcg-nivåene skal synke ned til negativ test og prøve å teste for el da. Dere da? Hvor lenge er det siden dere oppdaget BO?

Ta den tiden du trenger :Heartred Jeg var sykemeldt en uke og så tilbake 1,5 uker før neste smell kom. Nå er jeg tilbake, men tar dag for dag. Jeg var veldig usikker på hva jeg skulle gjøre med prøving, men det ble ikke så aktuelt å prøve på noe før første mens fordi jeg blødde nesten helt til den kom. Så nå regner jeg meg selv som ferdig med første mens, venter på at hcg-nivåene skal synke ned til negativ test og prøve å teste for el da. Dere da? Hvor lenge er det siden dere oppdaget BO?
Godt det nærmer seg stabilt igjen for deg nå da❤️ håper el kommer snart for deg, og at det klaffer fort! ikke bra at du fikk deg en ny smell igjen!❤️ oppdaget BO for 1 uke siden i dag❤️følte at noe var galt, siden jeg hadde hatt litt vondt og hadde litt småblødning. Fikk første tabelett fredag kveld.. og så ble jeg innlagt søndag. Hjemme igjen halv 5 tirsdags morgen etter operasjon. Har bare sykemelding til i dag, men må jo bare snakke med lege om å forlenge den. Klarer ikkje tanken på å være på jobb, verken fysisk eller psykisk. Har også mistet bestefaren min i natt❤️❤️ så her har det bare toppet seg ennå mer! :arghh:

Back
Topp