Vi som hører til Haugesund <3

Ja ble veldig positivt overrasket når de fortalte at jeg slipper både henvisning OG forsamtale! Blir spennende å se om jeg blir satt på samme medisiner som hos Hausken, eller om de prøver noe annet. Vil jo aller helst fortsette med kort protokoll [emoji4]

Det gjorde de iallefall hos meg. De overtok så og si protokollen [emoji4] Så jeg ble kjempeglad! Håper de gjør det samme hos deg [emoji846]
 
Det gjorde de iallefall hos meg. De overtok så og si protokollen [emoji4] Så jeg ble kjempeglad! Håper de gjør det samme hos deg [emoji846]
Krysser fingrer for det! Jeg reagerte jo forsåvidt greit nok på gonal-f, fikk nok bare for liten dose. Så med større dose er det nok råd for å få ut litt flere egg [emoji5]
 
Noen andre som har testet tidlig ? Fikk positiv på rugedag 9 idag [emoji26][emoji2]
 
Noen andre som har testet tidlig ? Fikk positiv på rugedag 9 idag [emoji26][emoji2]

Gratulerer så mye!! Så fantastisk [emoji4] Måtte spiren sitte til desember [emoji171]
 
Takk! Skal teste hver dag frem til torsdag da, for å sjekke liksom.. når tester du ?
Testdato fra Haugesund er 1/4 (lørdag som kommer) skal prøve å holde meg til onsdag. Jeg har gjort litt forskjellig alt etter hva jeg har klart å slå meg til ro med:)
 
Ser desverre ikke ut som det blir innsett før i mai måned på oss [emoji17] Jeg skulle egentlig få mensen om 14 dager etter egguttak som var nå på mandag som var - men mensen dukket opp 4 dager etter uttaket som fører til at vi må vente til mai [emoji849] Off.. Jaja, vente har vi blitt gode på.
 
Da hat jeg vært på UL og det så bra ut! Er så glad [emoji4] Var i alle fall 5 fine modne eggfollikler der :) Blir uttak på onsdag og ovitrellen settes i kveld ! Wihoo, da er jeg snart i gang [emoji4][emoji1360]
 
Noen som nettopp har vært på forsamtale, hvor lang tid til dere får starte? :) fikk mail fra haugesund forrige uke, fikk time tidligere så nå skal vi på samtale 25 april![emoji1][emoji1]
 
Noen som nettopp har vært på forsamtale, hvor lang tid til dere får starte? :) fikk mail fra haugesund forrige uke, fikk time tidligere så nå skal vi på samtale 25 april![emoji1][emoji1]

Vi var på forsamtale 1.mars og var så heldig at jeg fikk begynne på hormoner dagen etter og i morgen er det uttak :). Håper det går like raskt for deg :)
 
Virker virkelig som om de har fått mye bedre kapasitet i Haugesund den siste tiden! :Heartred
 
Vi var på forsamtale 1.mars og var så heldig at jeg fikk begynne på hormoner dagen etter og i morgen er det uttak :). Håper det går like raskt for deg :)

Da gikk det fort! :) Krysser fingrene for at det går like fort her, hehe.
Lykke til med uttak :)
 
Vi var på forsamtale 1.mars og var så heldig at jeg fikk begynne på hormoner dagen etter og i morgen er det uttak :). Håper det går like raskt for deg :)
Vi fikk starte på medisiner mandag og var på forsamtale på torsdag uken før. Så synes det gikk raskt etter de 5 mnd ventetid for å komme inn [emoji4]
 
Virker virkelig som om de har fått mye bedre kapasitet i Haugesund den siste tiden! :Heartred
Virker som kapasiteten er betydelig forbedret etter at de fikk ansatt en lege til. Da jeg ble henvist i 2014 hadde en lege sluttet, derfor hadde de lang ventetid. Vi måtte vente 8mnd på forsamtale. Fra vi ble henvist til vi var i gang gikk det nøyaktig et år. Bra det er mye bedre nå. Ventetiden er det verste med hele prosessen, synes jeg.
 
Uttak i dag gikk fint :) håper på at eggene klarer seg og at det blir innsett på fredag [emoji846]
 
Back
Topp