Katjakai
Flørter med forumet
Når hadde du termin, kjenner du noen forandring og oppdater gjerne hvordan det startet og at baby er kommet!
selv har jeg termin i dag. Hadde masse modningsrier, murringer for en uke siden og nå er det nesten ikke en kynner.
Men magen er sunket og mye nedpress-følelse siste to dager. Har hatt veldig høy mage dette svangerskapet frem til nå.
selv har jeg termin i dag. Hadde masse modningsrier, murringer for en uke siden og nå er det nesten ikke en kynner.
Men magen er sunket og mye nedpress-følelse siste to dager. Har hatt veldig høy mage dette svangerskapet frem til nå.

Skal på trivselskontroll på sjukehuset i dag. Har så lyst til at de bare skal få boosta denne fødselen som så ut til å starte før helgen, men som stoppet helt opp. Men de vil helt sikkert ikke gjøre noe enda pga det pokkers keisersnittarret 

Var nok mye folk ja, for det var en utrolig dårlig opplevelse på trivselskontrollen. Bare inn og gjøre de nødvendige tester og ut igjen. Ikke ett spørsmål om hvordan jeg har det eller tid til noen spørsmål. Det var utrolig skuffende. Følte meg mer som en gjenstand enn en pasient. Ny time på torsdag om det ikke har skjedd noe før den tid.
)
Heftig!! All heder til dyktige jordmødre