Vi som er på overtid

Katjakai

Flørter med forumet
Når hadde du termin, kjenner du noen forandring og oppdater gjerne hvordan det startet og at baby er kommet!

selv har jeg termin i dag. Hadde masse modningsrier, murringer for en uke siden og nå er det nesten ikke en kynner.
Men magen er sunket og mye nedpress-følelse siste to dager. Har hatt veldig høy mage dette svangerskapet frem til nå.
 
Hadde termin på lørdag, så er på dag 2 over termin nå. Hadde maserier i 19 timer for to uker siden, etter det har det vært veldig stille. Kjenner godt med bevegelse hver dag.
I natt har jeg hatt litt murringer, men ikke noe vedvarende. I dag har jeg vært litt støl/øm i korsryggen og har mere kynnere enn før, men regner med det ikke betyr noen ting. Forbereder meg på å gå noen dager til. :p
 
Når hadde du termin, kjenner du noen forandring og oppdater gjerne hvordan det startet og at baby er kommet!

selv har jeg termin i dag. Hadde masse modningsrier, murringer for en uke siden og nå er det nesten ikke en kynner.
Men magen er sunket og mye nedpress-følelse siste to dager. Har hatt veldig høy mage dette svangerskapet frem til nå.
Når hadde du termin, kjenner du noen forandring og oppdater gjerne hvordan det startet og at baby er kommet!

selv har jeg termin i dag. Hadde masse modningsrier, murringer for en uke siden og nå er det nesten ikke en kynner.
Men magen er sunket og mye nedpress-følelse siste to dager. Har hatt veldig høy mage dette svangerskapet frem til nå.
Samme har, termin er i dag men ingenting skjer. Masse rier for ca 10 dager siden men er helt stille siden da. Begynner å bli utålmodig da det er helt umulig å sove, kommer til å bli helt ferdig når fødsel starter.
 
Jeg hadde termin på lørdag, så er to dager over. Føler jeg overanalyserer alt av symptomer! Men kan sverge på at kynnere er blitt sterkere og hyppigere, mer nedpress og mer aktiv baby.

Jeg blir satt i gang til helgen om det ikke har skjedd noe, men ønsker helst å oppleve at det starter av seg selv denne gangen :)
 
Hadde termin 19/12 og fikk rier natt til 1 januar. Ingen tegn før det. Ble nyttårsbarnet her i kommunen:) hadde lite kynnere, men en del nedpress i ca 6 uker:wtf:
 
41+0.... 1 cm åpning og umodent.. ble strippet. Ny kontroll på fredag. :banghead:
 
40+4 idag. Skal til kontroll imorgen, har det ikke skjedd noen endringer så ber jeg muligens om å bli strippet. Selv om fødselen kan bli litt vond og langdryg av det for meg (tidligere erfart det). Så orker jeg ikke mer venting og dårlig humør av det.
Har menstermin imorgen, så fortsatt et lite snev av håp om at han plutselig bestemmer seg for å komme inatt/imorgen....
 
Og der var jeg også på overtid.. bare en dag enda, men hjelp.. kan bli noen langd dager!
 
3 dager over, gikk 10 dager over sist. Er såååå drittlei nå at jeg spyr snart, lite lyst til å gå gravid til februar :grumpy:
 
Fødte på termin sist, fire dager over nå:sour: Skal på trivselskontroll på sjukehuset i dag. Har så lyst til at de bare skal få boosta denne fødselen som så ut til å starte før helgen, men som stoppet helt opp. Men de vil helt sikkert ikke gjøre noe enda pga det pokkers keisersnittarret :( Kroppen er så sliten nå og jeg sover så dårlig..
 
Termin i går så nå går vi på overtid her også. Føler egentlig at jeg har gått på overtid lenge :banghead: overtidskontroll blir på søndag, men krysser fingrene for at noe skjer før den tid. Syns det er lenge å vente en uke etter termin før kontroll å blir litt redd og engstelig av det :sorry:
 
Fødte på termin sist, fire dager over nå:sour: Skal på trivselskontroll på sjukehuset i dag. Har så lyst til at de bare skal få boosta denne fødselen som så ut til å starte før helgen, men som stoppet helt opp. Men de vil helt sikkert ikke gjøre noe enda pga det pokkers keisersnittarret :( Kroppen er så sliten nå og jeg sover så dårlig..
Aaargh, jeg var sikker på at du var ferdig nå ref hvordan ståa var før helgen. Krysser fingrene for deg! :Heartred

(Det ryktes at de venter mange inn i dag, så plutselig spiller det inn også. :banghead:)
 
Aaargh, jeg var sikker på at du var ferdig nå ref hvordan ståa var før helgen. Krysser fingrene for deg! :Heartred

(Det ryktes at de venter mange inn i dag, så plutselig spiller det inn også. :banghead:)
Det trodde jeg også! Men det kan visst snu fort:shy: Var nok mye folk ja, for det var en utrolig dårlig opplevelse på trivselskontrollen. Bare inn og gjøre de nødvendige tester og ut igjen. Ikke ett spørsmål om hvordan jeg har det eller tid til noen spørsmål. Det var utrolig skuffende. Følte meg mer som en gjenstand enn en pasient. Ny time på torsdag om det ikke har skjedd noe før den tid.
 
Termin 24/1. Hatt maserier/modningsrier sidan tirsdag 19/1. Vatnet gikk ikveld (25/1) kl 21.45. Riene starta 22.30 - sitt heime og ventar på at riene skal ta seg opp før vi skal inn (etter avtale.med Ahus)
 
6 dager overtid i dag. Fikk beskjed igår om å ringe fostermedisin i dag for å få overtidskontroll i dag. Fikk beskjed om å ringe imorgen - reagerte med å si skuffet hadet, legge meg i senga igjen og gråte ut all frustrasjon. Skal ikke så mye til å bryte meg ned nå :p fødte før termin sist, så føler jeg er 9 dager overtid i forhold
 
Det trodde jeg også! Men det kan visst snu fort:shy: Var nok mye folk ja, for det var en utrolig dårlig opplevelse på trivselskontrollen. Bare inn og gjøre de nødvendige tester og ut igjen. Ikke ett spørsmål om hvordan jeg har det eller tid til noen spørsmål. Det var utrolig skuffende. Følte meg mer som en gjenstand enn en pasient. Ny time på torsdag om det ikke har skjedd noe før den tid.

Utrolig kjedelig opplevelse! Høres litt ut som den undersøkelsen jeg hadde på fredag, men jeg var for så vidt ikke innstilt på noe annet enn nettopp bare det.

I går var jeg derimot sikker på å legges inn, så da det ble plutselig ble lansert en mulighet om det motsatte kjente jeg det var tungt å svelge da.

(Ble innlagt da, og nå er vi tre her. :dummy:)

Krysser fortsatt fingrene for at kroppen din tar ansvar og setter i gang selv! :love7
 
Utrolig kjedelig opplevelse! Høres litt ut som den undersøkelsen jeg hadde på fredag, men jeg var for så vidt ikke innstilt på noe annet enn nettopp bare det.

I går var jeg derimot sikker på å legges inn, så da det ble plutselig ble lansert en mulighet om det motsatte kjente jeg det var tungt å svelge da.

(Ble innlagt da, og nå er vi tre her. :dummy:)

Krysser fortsatt fingrene for at kroppen din tar ansvar og setter i gang selv! :love7
I dag kom frøkna i et voldsomt tempo:Heartpink Heftig!! All heder til dyktige jordmødre:wav
 
Back
Topp