Vi som er på overtid!

2 dager over her også.. men ligger med rier så håper de leder til fødsel! Var inne på ahus I natt og jordmor trodde det kom til å skje i dag☺ Starta med rier forrige lørdag så nå vil jeg bare ha lillebror ut!!!
 
1 dag over og hatt min siste time hos JM.
Og både hun og jeg selv faktisk er litt overrasket over hvor rolig jeg er.
Slapper egentlig godt av og tenker at jeg uansett blir satt i gang neste ons/tors om hun ikke kommer før.
Sliter mye med rygg og ekstremt hovne bein så er ikke noe glansbilde, men likevel er jeg så rolig.
 
8 dager over her, så ble ikke noe septemberbaby på meg som antatt:/ Skal settes i gang på mandag om det ikke skjer noe i helga:p
 
2 dager over her også.. men ligger med rier så håper de leder til fødsel! Var inne på ahus I natt og jordmor trodde det kom til å skje i dag☺ Starta med rier forrige lørdag så nå vil jeg bare ha lillebror ut!!!

Spennende :) håper det har tatt seg opp og at den ikke er ute :)
 
8 dager over her, så ble ikke noe septemberbaby på meg som antatt:/ Skal settes i gang på mandag om det ikke skjer noe i helga:p

Ikke september baby her heller.... Om du settes igang på mandag, så er du rett rundt hjørnet vettu :) masse lykke til :)
 
I dag kunne jeg kjenne hele livmortappen uten noe kav. Det vil altså si at den beveger seg nedover i riktig retning ihvertfall... Jordmora sa jo at det var en god cm sist og at hun fikk en fing inn og kjente hodet. Jeg prøvde overhode ikke å få inn noen fingre. Synes det e litt drøyt å gjøre selv, men var jo ultra mykt da! I tillegg kom det litt mørkere utflod i kveld.... Håper og krysser alt jeg har for at det starter i natt altså!!! Hoppet i høyet har vi også gjort :p haha... Får prøve å sove litt, og håpe at skuffelsen ikke blir så stor om jeg våkner i morra tidlig og ikke noe har skjedd Ila natta :) noen andre som "har spennende tegn"??? :)
 
3 dager over og ingen tegn :eek:
Så nå er jeg innstilt på overtidskontrollen. Da vet jeg at jeg blir satt i gang.
Har jo noe nedpress og menssmerter, men overhode ikke i den styrke jeg vil tro rier er. :p
 
3 dager over her også, og vil bare få det overstått nå!!! Annerledes og kraftig nedpress idag, så kanskje babyen fester hodet sitt nå da endelig... Men få andre tegn, så er vel bare å vente til jeg blir satt igang tipper jeg!
 
2. dag overtid her..:grumpy: Hadde hyppige kynnere og mer nedpress for noen dager siden. Dette har roet seg nå. Ingen andre tegn ellers.:shifty:
 
Det tok seg heldigvis opp reiste inn på sykehuset rundt 23.30 fredag kveld og 06.00 i går morges var han ute! Endelig! Og nå har vi kommet hjem, så alt har gått helt knirkefritt :) er helt forelska i vår lille perfekte gutt:)

Gratulerer med prinsen :)
 
Første dag over. Begynner å bli veldig utolmodig... Ingen tegn på at ting er i eiming heller. Kynnere/stramminger nederst i magen når jeg går, men det er forsåvidt ikke noe nytt.
 
3 dager over og ingen tegn :eek:
Så nå er jeg innstilt på overtidskontrollen. Da vet jeg at jeg blir satt i gang.
Har jo noe nedpress og menssmerter, men overhode ikke i den styrke jeg vil tro rier er. :p

Blir du satt igang på overtidskontrollen? Jeg fikk beskjed om at jeg uansett ikke kom til å bli satt igang da, men at en da ville vurdere senere igangsetting. Har overtidskontroll 41+1, men håper jeg slipper den.
 
Blir du satt igang på overtidskontrollen? Jeg fikk beskjed om at jeg uansett ikke kom til å bli satt igang da, men at en da ville vurdere senere igangsetting. Har overtidskontroll 41+1, men håper jeg slipper den.

Ja blir det pga ganske mye plager;
Ekstremt hovne bein, tidvis høyt bt, panne hodepine og en del andre ting.
Så fikk beskjed at de med all sannsynlighet setter i gang på overtidskontrollen.
Jeg skal ringe på tirsdag og får da time enten onsdag eller torsdag sa JM. Så da får vi se hvordan det går.
Håper jo virkelig at hun kommer av seg selv før den tid.
 
Back
Topp