Vi som er over termin...

Det gikk fint. Kom ikke noe videre da men ellers så alt bra ut :) hodet var ikke festet enda, men det hadde ikke betydning sa jordmor :)
overtidskontroll den 9 juli på KK............ 4 dager over nå, 8 dager over tidlig ul termin. Ingen tegn til noe som helst! :(

Kjedelig å gå over altså!!! Vi fikk satt igang fødsel på overtidskpntrollen, men det er visst ikke vanlig.. Helt grusomt å gå på overtid i denne varmen også!

Er ikke så mange igjen nå, vi er vel 4-5 stk tror jeg.. overtid dag 5 på meg...

Kjedelig å gå over altså!!! Vi fikk satt igang fødsel på overtidskpntrollen, men det er visst ikke vanlig.. Helt grusomt å gå på overtid i denne varmen også!
nei er helt forferdelig.. får dritt dårlig samvittighet for at jeg burer meg inni huset når det er så fint vær.. men jeg klarer ikke denne varmen :o

nei, har skjønt at det ikke er så vanlig... men håper jeg blir det, da de estimerte lille til å bli rundt 4,1 ved termin.....

nei er helt forferdelig.. får dritt dårlig samvittighet for at jeg burer meg inni huset når det er så fint vær.. men jeg klarer ikke denne varmen :eek:

nei, har skjønt at det ikke er så vanlig... men håper jeg blir det, da de estimerte lille til å bli rundt 4,1 ved termin.....

Burte meg inne i hele mai jeg...
Er ikke så mye ute nå om dagen heller, men likevel bedre å ha babyen på utsida!

Burte meg inne i hele mai jeg...
Er ikke så mye ute nå om dagen heller, men likevel bedre å ha babyen på utsida!
Ja det tror jeg på... jeg holder psykisk på å klikke snart... sitter i stua dag inn og dag ut. Prøver å gå litt på tur, vaske hus, vaske klær osv osv. Men føler jeg bare blir utslitt for ingen nytte :( og alle bare: nyt tiden dere har sammen før hun kommer. Joda, vi nyter tiden vi! Men når jeg må ha hjelp bare for å komme meg opp av sofaen, eller for å få på meg sokker, har ulike vondter osv så kjenner jeg faktisk at nå er det nok! Nå MÅ hun komme ut..... Heheh, det var digg med en liten utblåsning :D beklager at du vart den som fikk den sitert:smiley-ashamed005

føler med deg... har du noen tegn?

Nei ingen tegn her, men tror nok ikke jeg får noen tegn heller. Hadde ingen tegn når første ble født, der haglet bare riene plutselig også var hun født få timer etterpå..
Så det er langt i fra sikkert du får noen tegn du heller.. :(

Nei ingen tegn her, men tror nok ikke jeg får noen tegn heller. Hadde ingen tegn når første ble født, der haglet bare riene plutselig også var hun født få timer etterpå..
Så det er langt i fra sikkert du får noen tegn du heller.. :(
Nei, har vel mista troa på at jeg får noen som helst tegn.... :( men godt å se at det ikke er helt uvanlig heller :-) men jordmor sa til meg i går at det var genetisk om man gikk over tiden eller ikke.. men svigermor fikk begge sine PÅ termindato, min mor gikk 4 dager over med første og resten av oss fikk hun lenge før termin. så føler ikke at den teorien stemmer for min del :(

Nei, har vel mista troa på at jeg får noen som helst tegn.... :( men godt å se at det ikke er helt uvanlig heller :) men jordmor sa til meg i går at det var genetisk om man gikk over tiden eller ikke.. men svigermor fikk begge sine PÅ termindato, min mor gikk 4 dager over med første og resten av oss fikk hun lenge før termin. så føler ikke at den teorien stemmer for min del :(

Det er kun genetisk på din side :) Men stemmer jo dårlig likevel.. min mor gikk 2 dager over med begge sine, så stemmer ikke så godt her heller.. ikke fødselsforløpet heller, hun har hatt fødsler med normal lengde, jeg hadde styrtfødsel..

Det er kun genetisk på din side :) Men stemmer jo dårlig likevel.. min mor gikk 2 dager over med begge sine, så stemmer ikke så godt her heller.. ikke fødselsforløpet heller, hun har hatt fødsler med normal lengde, jeg hadde styrtfødsel..
Åja, oki. da så :-) min mor hadde veldig kjappe fødsler, så håper jeg arver det i hvertfall!
For jeg har hengt meg skikkelig opp dette med genetikk, både ang fødsel og ikke minst fødselsvekt på baby. men jeg tror faktisk at det individuelt fra kvinne til kvinne.. :-)

Åja, oki. da så :) min mor hadde veldig kjappe fødsler, så håper jeg arver det i hvertfall!
For jeg har hengt meg skikkelig opp dette med genetikk, både ang fødsel og ikke minst fødselsvekt på baby. men jeg tror faktisk at det individuelt fra kvinne til kvinne.. :)

Ja det tror jeg også.. eneste jeg «arvet» fra min mor i forbindelse med svangerskap og fødsel er hyperemesis... den kunne jeg vært foruten!

Ja det tror jeg også.. eneste jeg «arvet» fra min mor i forbindelse med svangerskap og fødsel er hyperemesis... den kunne jeg vært foruten!
ågud, klarer ikke forstå hvordan man kan gå et svangerskap med hyperemesis, jeg hadde faktisk ALDRI taklet det!! herregud det må ha vært fælt! :(
men fødselsvekt da? har barna dine arvet det av deg?

ågud, klarer ikke forstå hvordan man kan gå et svangerskap med hyperemesis, jeg hadde faktisk ALDRI taklet det!! herregud det må ha vært fælt! :(
men fødselsvekt da? har barna dine arvet det av deg?

Utrolig hva man kommer seg igjennom hvis man bare har nok lyst på barn :p
I min familie har alle babyer vært over gjennomsnittet, jenta mi veide 3,9 kg 9 dager på overtid så hun var ikke så stor.. guttene blir gjerne større og han i magen nå er estimert til 4kg til termin, og nå som jeg er over termin blir han naturligvis enda større.. min bror veide vel 4,5 kg ved fødsel, så jeg tror nok det er arvelig belastet ja.. min mann og hans søsken var alle små, rett rundt 3 kg..

Utrolig hva man kommer seg igjennom hvis man bare har nok lyst på barn :p
I min familie har alle babyer vært over gjennomsnittet, jenta mi veide 3,9 kg 9 dager på overtid så hun var ikke så stor.. guttene blir gjerne større og han i magen nå er estimert til 4kg til termin, og nå som jeg er over termin blir han naturligvis enda større.. min bror veide vel 4,5 kg ved fødsel, så jeg tror nok det er arvelig belastet ja.. min mann og hans søsken var alle små, rett rundt 3 kg..
ja, det er sant! men det må jo være noe av det værste man kan ha i svangerskapet så og si! :p

du har ikke fått så store barn da, normal vektig spør du meg :) jeg og min samboer var veldig små til fødsel, men vet at svigermor blant annet var 4,9 kg! :o jenta vår er estimert til rundt 4kg ved termin, så hun blir nok større hun også...

ja, det er sant! men det må jo være noe av det værste man kan ha i svangerskapet så og si! :p

du har ikke fått så store barn da, normal vektig spør du meg :) jeg og min samboer var veldig små til fødsel, men vet at svigermor blant annet var 4,9 kg! :eek: jenta vår er estimert til rundt 4kg ved termin, så hun blir nok større hun også...

Da blir kanskje våre ca like store da, skulle man tro. Blir spennende å se!

Ja det tror jeg på... jeg holder psykisk på å klikke snart... sitter i stua dag inn og dag ut. Prøver å gå litt på tur, vaske hus, vaske klær osv osv. Men føler jeg bare blir utslitt for ingen nytte :( og alle bare: nyt tiden dere har sammen før hun kommer. Joda, vi nyter tiden vi! Men når jeg må ha hjelp bare for å komme meg opp av sofaen, eller for å få på meg sokker, har ulike vondter osv så kjenner jeg faktisk at nå er det nok! Nå MÅ hun komme ut..... Heheh, det var digg med en liten utblåsning :D beklager at du vart den som fikk den sitert:smiley-ashamed005
Kjenner meg så veldig igjen altså!!! Det er bedre å ha baby på utsida, selv om jeg ett par netter har lurt på hvorfor vi fikk en til?!:-p

Føler virkelig med dere overtidsjenter :love022
Jeg har gått på overtid vær gang. Men med nr 3 var det tøffest da jeg ble satt i gang på dag 15 over termin :sick009
Jeg var skikkelig nedkjørt, og engstelig hele tiden.
Håper virkelig det kommer i gang hos dere veldig snart, og aller helst nå i dag!:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017

Mange varme klemmer i fra meg.
Jeg heier på dere:happy093.:happy093.:happy093.:happy093.:happy093.

Back
Topp