Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
uff, håper ikke jeg trenger å gå så mye overHadde termin tidlig i juni og har fått babyen min nå, men vil bare si at du har all min medfølelse! Vi ble satt igang på dag 8 pga mindre liv! Jeg var så uteolig lei og hadde vondt overalt!! Det er slitsomt å ha babyen på utsiden, men likevel så mye bedre enn å være på overtid!!!
ja, tror ikke jeg har 100% kontroll på menstermin heller.. trodde jeg ble flyttet 15 dager tilbake. men både tidlig ul og oul termin sa det samme nesten.. så sikkert jeg som har rota!Ble flyttet 3 uker med nr.2, ho kom på UL-termin, så legen hadde nok helt rett! Håpte ho skulle komme på menstermin, men det var nok skivebom på siste mens for min del altså.. håper babyen din kommer snart!
ja, tror ikke jeg har 100% kontroll på menstermin heller.. trodde jeg ble flyttet 15 dager tilbake. men både tidlig ul og oul termin sa det samme nesten.. så sikkert jeg som har rota!![]()
helt ærlig så er jeg usikker på når jeg egentlig har termin. For det står både 27.06 og 30.06 på mitt helsekort. jordmor har gått ut ifra 27.06Er nok du som har rota litt da ja, eller kroppen
Men har ikke du termin idag? Eller bommer jeg nå?
Jeg hadde termin i går.. fortsatt ingen baby..
helt ærlig så er jeg usikker på når jeg egentlig har termin. For det står både 27.06 og 30.06 på mitt helsekort. jordmor har gått ut ifra 27.06fikk jo 30.06 på oul, men hun sa at 27.06 sikkert stemte bedre. men hun skreiv ned 30.06. hehe, jeg skjønner ikke!
men uansett, om 30.06 er riktig, så fikk jeg positiv test 3 dpo
)) så over er jeg nok uansett hvordan man ser på det
godt jeg ikke er alene!! har du noen tegn?
føler med deg... selv om du er mer på overtid enn meg! vi får tro du blir satt i gang nå. jeg syns det er rart at vi ikke blir satt igang før- baby er jo klar til å komme ut!!Jeg har heller ikke født og er dritlei. Hadde termin 24/6 så er 6 dager over.. Hadde litt rier i går men de tok seg ikke opp og forsvant i natt[emoji24] Har overtidskontroll på mandag.. Er da 8 dager over og nekter å reise hjem før de setter meg i gang.. min menstermin er 16/6 og tidlig ul er 20/6 så har ikke lyst å gå mer enn de 8 dagene over. Har lest meg frem til at de har nødt til å høre på den gravide ang hennes ønsker på disse overtidskontrollene![]()

jeg tror også at jeg hadde rier i går kveld, de kom veldig sjeldent men var så vanvittig vondt, har aldri kjent det før... men det dabbet av og har ikke kjent noe til det i dag....Jeg har termin i dag, så er jo ikke over enda. Men nå er klokka 20, og ingen fødsel er i gang, så over går jeg.
Hadde det jeg mener var rier i hele natt, men det dabbet av i 6-tiden i morges. Håper det kommer skikkelig i gang snart!
Skikkelige menssmerter, men det tar seg aldri opp.. begynner å bli sliten og lei nå
Oul termin i går, menstermin i morgen, tul termin i dagSkikkelige menssmerter, men det tar seg aldri opp.. begynner å bli sliten og lei nå
![]()
jeg tror også at jeg hadde rier i går kveld, de kom veldig sjeldent men var så vanvittig vondt, har aldri kjent det før... men det dabbet av og har ikke kjent noe til det i dag....
Veldig enig!! Skikkelig tungt psykisk...Det er sååå frustrerende å føle at det er på gang, og så blir det ikke noe av likevel... Takler det dårlig!
Jeg gikk 6 dager overtid. Hadde termin 5.juni og han kom 11.juni. Jeg ble også rastløs får han ikke kom, men det som hjalp meg var å ha litt ekstra kvalitets tid med min mann og mine barn. Gjorde det jeg hadde lyst til, får det blir mindre av det etter nurket har kommet. Jeg ble bare roligere å roligere. Gikk litt inn i en boble, og merket at det hjalp meg en del når fødselen endelig kom i gang. Håper gullet bestemmer seg snart å kommeEr det flere enn meg som er over termin dato her og fremdeles ikke har noen baby? jeg holder på å klikke i vinkel, har prøvd det meste av kjerringråd, til ingen nytte......![]()