Vi som er gravide etter å ha mistet

Heisann :)
Jeg hadde MA og SA før første barnet, og hatt 2 kjemiske etter vi begynte å prøve å få nr 2. testene har vært helt upåklagelige så jeg har hele tiden hatt en god følelse.. helt til i dag..
jeg er ca 5+5 idag og hjertet skal jo i teorien ha begynt å slå nå, men i går mistet jeg de få symptomene jeg har hatt, som ømme bryster og ligamentsmerter. Når jeg hadde MA hadde utviklingen stoppet opp ca uke 6, jeg fant det ut uke 8, og uke 10 kom det ut av selg selv. Er livredd for at det skal skje igjen.
Jeg VET at symptomer kommer og går, og prøver å berolige meg med det, men jeg er den fødte overanalytiker:p
Vet ikke helt hva jeg vil med dette, få ut litt frustrasjon kanskje?
Kan legge på at jeg er syk, jobber 12 timers nattskift og synes veldig synd på meg selv:hilarious:
Det er ikke alltid lett å berolige en overanalyserende hjerne, særlig med den erfaringen du har. Kanskje er det noe i følelsen du har, kanskje ikke. Enn så lenge er det du VET at du har positiv test, og du blør ikke. Da er det størst sannsynlighet for at du er gravid. Symptomer kommer og går gjerne, og påvirkes av så mye annet (hva man spiser, om man trener, hvor mye en sover osv). Kanskje du kan snakke med legen din? Det er ikke godt å bekymre seg så mye. Det er heller ikke anbefalt jobbe mer en en nattevakt pr uke, da det er forbundet med noe høyere risiko. Kanskje kan du få en tilrettelegging.

Krysser fingre for deg!
 
Andre dag nå jeg våkner uten symptomer. Etter og ha hatt en uke med intens kvalme og ligget strekk ut er jeg utrolig nervøs for at utviklinga har stoppet igjen. Har bestilt ny ultralyd på tirsdag. Får vite svaret da.
Håper alt går bra for deg! Pust med magen og gjør noe hyggelig i tiden frem til tirsdag!
 
Det er ikke alltid lett å berolige en overanalyserende hjerne, særlig med den erfaringen du har. Kanskje er det noe i følelsen du har, kanskje ikke. Enn så lenge er det du VET at du har positiv test, og du blør ikke. Da er det størst sannsynlighet for at du er gravid. Symptomer kommer og går gjerne, og påvirkes av så mye annet (hva man spiser, om man trener, hvor mye en sover osv). Kanskje du kan snakke med legen din? Det er ikke godt å bekymre seg så mye. Det er heller ikke anbefalt jobbe mer en en nattevakt pr uke, da det er forbundet med noe høyere risiko. Kanskje kan du få en tilrettelegging.

Krysser fingre for deg!
Tusen takk for fine ord :Heartred jeg tok en ny test nå idag (hadde bestemt meg for å være ferdig å teste:wacky:) og nå var streken langt sterkere enn kontrollstreken, så jeg slår meg nok til ro med det! Har TUL neste tirsdag så får se da om det er liv laga. Sist svangerskap var jeg på svangerskapspenger ja, det tar virkelig på med en uke nattskift:) har vært permittert så har ikke krav på sykepenger enda, så får bare holde ut til da!
Tusen takk:Heartred men nå har jeg egentlig fått tilbake troen:)
 
Back
Topp