Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Hei! Testet 2 uker etter senabort (uke 14), og fikk HØY 8 dager på rad. Bestemte meg for å slutte og teste. Tidligere har jeg alltid fått to dager med HØY og så MAKS. Noen som har erfaring med å teste før første mens etter en senabort/abort?
Kan det hende den har misset peak? Jeg har ett innlegg om det rett oppforbi her (20. Okt)

Sikkert blitt spurt om dette flere ganger tidligere, men jeg er litt ny til monitor og lurer på hvor mange dager det er vanlig å ha høy før maksimal?
Jeg har brukt monitoren før, og da har jeg fått HØY to dager før jeg fikk MAKSIMAL. Nå har jeg restartet og slettet loggen på monitoren etter senaborten, og jeg driver å tester nå. Er på dag 15 i syklusen og fått HØY fra dag 7. Har lest flere steder at den driver å blir kjent med deg, så de to første syklusene kan den bare vise HØY før du får peak.

Jeg har brukt monitoren før, og da har jeg fått HØY to dager før jeg fikk MAKSIMAL. Nå har jeg restartet og slettet loggen på monitoren etter senaborten, og jeg driver å tester nå. Er på dag 15 i syklusen og fått HØY fra dag 7. Har lest flere steder at den driver å blir kjent med deg, så de to første syklusene kan den bare vise HØY før du får peak.
Takk for svar, jeg har hatt 3 sykluser med monitor og de to siste har jeg hatt veldig mange dager med høy. Sånn 8 dager med høy, før to dager maksimal. Må vel bare lære seg å skjønne seg på det.

Back
Topp