Vi som bruker CBFM ;) !

Har et spm :) Når man har fått tr.. skal man bare la monitoren gå? Eller skal man inn og sette opp ny syklus? Men får jo ikke trykket inn at tr har kommet noe sted?

Hei alle sammen :) En liten utblåsning fra meg :p Syklus 6 med monitoren, og kun 2 ganger har jeg fått max. Nå er jeg på CD 44, ingen max denne syklusen, hvertfall ikke som monitoren fikk med seg. Siste pinnen viste lav, men samme dag fikk jeg masse EL slim, så mistenker at jeg hadde EL men veldig sent ut i syklusen.. Hadde rare sammentrekninger for 9 dager siden, men ingen smerter eller noe. Kjentes mer ut som leamus i livmor, så aner ikke om det kan ha vært EL.. Tok gtest for 2 dager siden men den var negativ hvertfall.. Hvis det var EL for 9 dager siden var det uansett for tidlig.. Men blir helt rar av den kroppen her :p Tar ny test i helga om tr ikke dukker opp. Har hvertfall snakket med lege om gyn, så skal dit på mandag for å få henvisning. Håper gyn finner ut av noe eller gir meg noe hjelp, frustrerende å gå slik :)

Hei damer <3
Må spør om noe litt vanskelig, så les nøye ka æ spør om <3
Æ tok en graviditets test fra monitorn, har den gammle typen så får ikke lest den av i monitorn :(
Men kan les den av me øyan, ska man stol på dem da i styrke tenk æ på da ??
Ville dokker ha gjordt det ??
Æ veit æ e gravid har tad uke ting og bt, men ville test mandag og idag sia testan fra bt ikke e kommet enda, bare før å se om hvg går opp. Og syns ikke streken på monitor testan blei noe sterkere.
Erfaringe :) ??
Kan æ stol på disse testan eller ?

Takk damer <3

Hei damer <3
Æ tok en graviditets test fra monitorn, har den gammle typen så får ikke lest den av i monitorn :(
Æ veit æ e gravid har tad uke ting og bt, men ville test mandag og idag sia testan fra bt ikke e kommet enda, bare før å se om hvg går opp. Og syns ikke streken på monitor testan blei noe sterkere.

Takk damer <3
De testene til monitoren skal visst kun leses av i monitoren...

De testene til monitoren skal visst kun leses av i monitoren...

Oki :) Va bare ei som hadde lagt ut at ho brukte dem på vanlig måte og det funka. Men kanskje dem vis feil da <3 Æ håpe virkelig det. Vill ikke mist enda engang. Takk før svar <3

Hei damer <3

Takk damer <3
Jeg vet ikke, men om du kjøper en cb digital med ukesindikator vil jo den si hvor langt du er på vei.. Og om hcg har gått ned vil du kanskje se det ift svaret på testen... ?!

Jeg vet ikke, men om du kjøper en cb digital med ukesindikator vil jo den si hvor langt du er på vei.. Og om hcg har gått ned vil du kanskje se det ift svaret på testen... ?!

Ja æ venta på bt sine testa. Mene må vel bit i det sure eple og kjøp en ukes idag bare før å se :)
Takk <3

Back
Topp