Ja det kan duJeg har brukt el tester. Så da kan jeg bare stappe inn da ?! Takk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan duJeg har brukt el tester. Så da kan jeg bare stappe inn da ?! Takk![]()
Hvordan gikk det med deg?Jeg har brukt el tester. Så da kan jeg bare stappe inn da ?! Takk![]()
Du må sette opp en ny syklusHar et spmNår man har fått tr.. skal man bare la monitoren gå? Eller skal man inn og sette opp ny syklus? Men får jo ikke trykket inn at tr har kommet noe sted?
Det var flaks.. Visste ikke det jeg.. Og er på cd4Du må sette opp en ny syklusSå synd tr kom. Masse lykke til i neste pp!
Er på cd9 i dag og håper at den snart viser høy![]()

Man kan visst ikke det :/Kan man ta en el test med monitoren selvom den ikke ber om test? Bare for sikkerhetsskyld liksom![]()
Oki.. La inn at jeg er på cd4 idag, men er på cd6.. Skjønner det er dumt, men vil ikke vente en hel måned tilMan kan visst ikke det :/
Jeg gjorde det første runde med monitor, og det gikk helt fint for min delOki.. La inn at jeg er på cd4 idag, men er på cd6.. Skjønner det er dumt, men vil ikke vente en hel måned til
Tror ikke det har så mye å si. Det viktigste er når du har ElOki.. La inn at jeg er på cd4 idag, men er på cd6.. Skjønner det er dumt, men vil ikke vente en hel måned til
Å så bra- da lar jeg det gåJeg gjorde det første runde med monitor, og det gikk helt fint for min del![]()
Å så braTror ikke det har så mye å si. Det viktigste er når du har El![]()
De testene til monitoren skal visst kun leses av i monitoren...Hei damer <3
Må spør om noe litt vanskelig, så les nøye ka æ spør om <3
Æ tok en graviditets test fra monitorn, har den gammle typen så får ikke lest den av i monitorn
Men kan les den av me øyan, ska man stol på dem da i styrke tenk æ på da ??
Ville dokker ha gjordt det ??
Æ veit æ e gravid har tad uke ting og bt, men ville test mandag og idag sia testan fra bt ikke e kommet enda, bare før å se om hvg går opp. Og syns ikke streken på monitor testan blei noe sterkere.
Erfaringe??
Kan æ stol på disse testan eller ?
Takk damer <3
De testene til monitoren skal visst kun leses av i monitoren...
Jeg vet ikke, men om du kjøper en cb digital med ukesindikator vil jo den si hvor langt du er på vei.. Og om hcg har gått ned vil du kanskje se det ift svaret på testen... ?!Hei damer <3
Må spør om noe litt vanskelig, så les nøye ka æ spør om <3
Æ tok en graviditets test fra monitorn, har den gammle typen så får ikke lest den av i monitorn
Men kan les den av me øyan, ska man stol på dem da i styrke tenk æ på da ??
Ville dokker ha gjordt det ??
Æ veit æ e gravid har tad uke ting og bt, men ville test mandag og idag sia testan fra bt ikke e kommet enda, bare før å se om hvg går opp. Og syns ikke streken på monitor testan blei noe sterkere.
Erfaringe??
Kan æ stol på disse testan eller ?
Takk damer <3
Jeg vet ikke, men om du kjøper en cb digital med ukesindikator vil jo den si hvor langt du er på vei.. Og om hcg har gått ned vil du kanskje se det ift svaret på testen... ?!