SoulCla13
Elsker forumet
Oooh sååå gøy!!!! Ja d håper jeg ogMasseDerfor jeg turde teste allerede
Håper det blir sterkere og sterkere..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooh sååå gøy!!!! Ja d håper jeg ogMasseDerfor jeg turde teste allerede
Håper det blir sterkere og sterkere..
Ber monitoren om flere tester?Går det an å stappe inn en test bare for å sjekke om den er lav eller høy? Hadde Max forrige mandag og tirsdag, men har fortsatt å teste med billigtester, de er ikke positive( annet enn samme dagene som monitoren var), men de er kjempesterke - og det bruker de ikke være. Hva kan det være som gjør det? Kan det komme en ny topp? Eller har monitoren fanga opp det som kam fanges opp?
Nei. Den har ikke bedt om siden Max dag 2.Ber monitoren om flere tester?
Næi da tar den ikke imot tester hvis den ikke ber om d.. Dessuten så ville d vært bortkastet av pinnerNei. Den har ikke bedt om siden Max dag 2.
Woooooh!! GratulererSånn nu e æ overbevist <3
E så gla nuHåpe det klaffe før dokker alle sammen <3
Som æ skreiv på den andre tråd sp trur æ at du produserer mer hcg midt på dagen? :OSå 3 timer senere...Skjønner ikke noe.. Ny test.. Og svak rosa strek..
Kansje.. Men som ei her inne sa.. At hun trodde noen av di er mer sensitive.. Er jo kun maks 8 dpo.. Så det er jo nok veldig lite hcg jeg produserer ennå.. Men ja.. Di som har blitt positive har blitt det mitt på dagen.. Så du kan ha rett altsåSom æ skreiv på den andre tråd sp trur æ at du produserer mer hcg midt på dagen? :O
Woooooh!! Gratulerere kanskje håp for oss åsså
![]()
Dette kommer til å gå så fint skalKansje.. Men som ei her inne sa.. At hun trodde noen av di er mer sensitive.. Er jo kun maks 8 dpo.. Så det er jo nok veldig lite hcg jeg produserer ennå.. Men ja.. Di som har blitt positive har blitt det mitt på dagen.. Så du kan ha rett altså![]()
Næi d ska ikkje skje! Masse lykke t videreTakk før detja æ håpe det klaffe før dokker alle som slitt, og at æ slipp og kom tilbake. Pga sa eller noe
![]()
Næi d ska ikkje skje! Masse lykke t videre![]()
Jeg hadde første dag med max i går. I dag viste monitoren max igjen, men ba ikke om ny testpinne :s lik så greit, siden jeg ble tom i går, men.. Flere som har opplevd?
Aha, for sist syklus ba den om pinne begge max dagene, og dagen etterpå. Men da så! TakkerHelt normalt. Var likt med meg i hvert fall. I morgen får du høy og dagen deretter blir den lav igjen ;-)
Min var bare høy en dag etter maxSynes det burde gått an å lagt inn flere ting på den monitoren. Har hatt inseminering, og tester fortsatt høy.. Hvor lenge er den høy etter maksimal?