Vi som bruker CBFM ;) !

Går det an å stappe inn en test bare for å sjekke om den er lav eller høy? Hadde Max forrige mandag og tirsdag, men har fortsatt å teste med billigtester, de er ikke positive( annet enn samme dagene som monitoren var), men de er kjempesterke - og det bruker de ikke være. Hva kan det være som gjør det? Kan det komme en ny topp? Eller har monitoren fanga opp det som kam fanges opp?

Går det an å stappe inn en test bare for å sjekke om den er lav eller høy? Hadde Max forrige mandag og tirsdag, men har fortsatt å teste med billigtester, de er ikke positive( annet enn samme dagene som monitoren var), men de er kjempesterke - og det bruker de ikke være. Hva kan det være som gjør det? Kan det komme en ny topp? Eller har monitoren fanga opp det som kam fanges opp?
Ber monitoren om flere tester?

Sånn nu e æ overbevist <3
E så gla nu :) Håpe det klaffe før dokker alle sammen <3

Vedlegg

• gravid.jpg
    gravid.jpg
    28,6 KB · Visninger: 102
Nei. Den har ikke bedt om siden Max dag 2.
Næi da tar den ikke imot tester hvis den ikke ber om d.. Dessuten så ville d vært bortkastet av pinner :)

Hvis du får positivt på BT så er det bare å legge inn aksjer.. Men etter etter å ha lest så mye om CBFM så tar den aldri feil :) bortsett fra den første gangen man tar den i bruk :)

Negative idag.. Håper så inderlig snart streken kommer tilbake.. <3 Har så mange symptomer.

Vedlegg

• 1453801650903.jpg
    1453801650903.jpg
    30,3 KB · Visninger: 71
  • 1453801661155.jpg
    1453801661155.jpg
    18,3 KB · Visninger: 67
Så 3 timer senere... :o Skjønner ikke noe.. Ny test.. Og svak rosa strek..

Vedlegg

• 1453811691792.jpg
    1453811691792.jpg
    51,5 KB · Visninger: 75
  • 1453811700384.jpg
    1453811700384.jpg
    45,2 KB · Visninger: 74
Som æ skreiv på den andre tråd sp trur æ at du produserer mer hcg midt på dagen? :O
Kansje.. Men som ei her inne sa.. At hun trodde noen av di er mer sensitive.. Er jo kun maks 8 dpo.. Så det er jo nok veldig lite hcg jeg produserer ennå.. Men ja.. Di som har blitt positive har blitt det mitt på dagen.. Så du kan ha rett altså :)

Jeg hadde første dag med max i går. I dag viste monitoren max igjen, men ba ikke om ny testpinne :s lik så greit, siden jeg ble tom i går, men.. Flere som har opplevd?

Jeg hadde første dag med max i går. I dag viste monitoren max igjen, men ba ikke om ny testpinne :s lik så greit, siden jeg ble tom i går, men.. Flere som har opplevd?

Helt normalt. Var likt med meg i hvert fall. I morgen får du høy og dagen deretter blir den lav igjen ;-)

Synes det burde gått an å lagt inn flere ting på den monitoren. Har hatt inseminering, og tester fortsatt høy.. Hvor lenge er den høy etter maksimal?

Back
Topp