Vi som bruker CBFM ;) !

Jeg hadde max på monitoren på dag 14 og 15. Når er det da vanlig at mensen kommer? Skulle hatt den i dag men monitoren viser ikke gravid. Regner jo med den kommer da sikkert bare forsinket pga stress. Er på dag 29 på monitoren når den regner fra første dag med mensen. Den står å blinker og venter sikkert på å få lagt inn ny syklus.

Her er mine runder med monitoren :)

pp1:
1-9 = lav
10-11= høy
12-13= høy
14-16 = høy
17-18 = max
19 = høy
20-30 =lav

pp2:
1- 8 = lav
9- 10 = lav
11- 12 = lav
13- 14 = max
15 = høy
16- 22 = lav
(Er på cd22 i dag, venter tr på cd30/31)
Så pass stor forskjell. Og jeg som hadde håpet på et mer sånn eksakt svar om at etter to dager med høy kommer max ;). Denne kvinnekroppen altså! :facepalm:

Jeg hadde max på monitoren på dag 14 og 15. Når er det da vanlig at mensen kommer? Skulle hatt den i dag men monitoren viser ikke gravid. Regner jo med den kommer da sikkert bare forsinket pga stress. Er på dag 29 på monitoren når den regner fra første dag med mensen. Den står å blinker og venter sikkert på å få lagt inn ny syklus.
Jeg har ikke hatt full syklus med monitoren enda (og ikke fått Max), men jeg vil jo tro at mensen ofte kommer sånn 14 dager etter max? Det kan jo være du bare har testet for tidlig! :joyful:

Jeg har ikke hatt full syklus med monitoren enda (og ikke fått Max), men jeg vil jo tro at mensen ofte kommer sånn 14 dager etter max? Det kan jo være du bare har testet for tidlig! :joyful:

Tror ikke at jeg er gravid men jeg lurer fælt på hvor det blir av mensen min :-D Hadde som sagt max på tirsdag og onsdag for to uker siden! Jeg får bare vente å se

Hmm.....Er det oss eller monitoren det er noe i veien med? o_O Satser på monitoren. :p Hadde passet bra hvis jeg egentlig skulle hatt Max på dag 3 med høy (både i forhold til aksjer og og el- kalkulator) :joyful: Positivt at du fant max i andre syklus i hvert fall, sånn at du vet at det lar seg gjøre. Lykke til med neste pp :)

Første syklusen er det nok monitoren, veldig vanlig at den ikke finner max mens den blir kjent med oss :) jeg har nok bare ikke EL hver syklus, har bare en eggstokk og gått på behandling som kan forstyrre den jeg har igjen. Så jeg må være tålmodig tydeligvis :p

Eggløsning skjer vel rundt 24-36 timer etter max, så kan jo hende at den er rett rundt hjørnet, hvis du ikke har lang lutealfase da :)

Eggløsning skjer vel rundt 24-36 timer etter max, så kan jo hende at den er rett rundt hjørnet, hvis du ikke har lang lutealfase da :)

Jeg fikk tante besøk nå i sted. Akkurat på tiden 2 uker etter siste dagen med max på monitor :-D Så då kan pp 11 begynne og ny syklus er registrert på monitor :-)

Dere som kanskje er mer inne i dette enn meg... :)
jeg fikk max på monitoren i dag å. Det er andre dagen med max.. buuuurde vi legge inn aksjer i dag å? Eller holder det med at vi fikk lagt inn i går kveld og dagen før der? :p jeg er litt panisk når det kommer til det å få lagt inn nok aksjer, redd for å ikke få lagt inn nok :p samboeren min stakkar har vel snart ikke igjen flere soldater nå :p

Jeg har tidligere lagt inn aksjer annen hver dag, og når jeg nådde Max la jeg inn aksjer da, og evt dagen etter :) men de sier vel at annenhver dag er nok:) her i huset blir gubben frustrert fordi vi koser oss såå mye når det er El tid, men uka etterpå og etter der, er det nesten ingenting:P

Jeg har tidligere lagt inn aksjer annen hver dag, og når jeg nådde Max la jeg inn aksjer da, og evt dagen etter :) men de sier vel at annenhver dag er nok:) her i huset blir gubben frustrert fordi vi koser oss såå mye når det er El tid, men uka etterpå og etter der, er det nesten ingenting:p

Skjønner, da skal det vel holde med de vi har lagt inn sikkert :)
Hehe, ja de mannfolka får virkelig kost seg :p

Kan noen hjelpe meg.. kjenner jeg angrer på at jeg kjøpte denne monitoren nå.. den gir meg selfølgelig litt hode bry.. mensen på mandag 19.. legger det inn i monitoren og i dag står det dag 3!! I mine øyne burde det stått 4! Begynner å lure på om monitoren er ødelagt siden den ga meg positiv graviditets test og jeg ikke var gravid likevel..

Kan noen hjelpe meg.. kjenner jeg angrer på at jeg kjøpte denne monitoren nå.. den gir meg selfølgelig litt hode bry.. mensen på mandag 19.. legger det inn i monitoren og i dag står det dag 3!! I mine øyne burde det stått 4! Begynner å lure på om monitoren er ødelagt siden den ga meg positiv graviditets test og jeg ikke var gravid likevel..
Min teller dager på samme måte. Fikk mens 30.09 og den viste dag 1 dagen etter, 1.10. Jeg tenkte at det var fordi jeg hadde fått mensen litt seint på dagen og at det sikkert var riktig. Når det er sagt har jeg begynt å lure litt på kjøpet jeg og ettersom den ikke har funnet noen el denne syklusen. Men satser på det blir bedre i neste pp . Trist at du ikke var gravid likevel. Bedre lykke denne måneden!

Min teller dager på samme måte. Fikk mens 30.09 og den viste dag 1 dagen etter, 1.10. Jeg tenkte at det var fordi jeg hadde fått mensen litt seint på dagen og at det sikkert var riktig. Når det er sagt har jeg begynt å lure litt på kjøpet jeg og ettersom den ikke har funnet noen el denne syklusen. Men satser på det blir bedre i neste pp . Trist at du ikke var gravid likevel. Bedre lykke denne måneden!
Ja jeg angrer litt nå:/ så selger den mer en gjerne nå.. trodde det skulle bli enkelt nå..

Jeg har tidligere lagt inn aksjer annen hver dag, og når jeg nådde Max la jeg inn aksjer da, og evt dagen etter :) men de sier vel at annenhver dag er nok:) her i huset blir gubben frustrert fordi vi koser oss såå mye når det er El tid, men uka etterpå og etter der, er det nesten ingenting:p

Haha. samme her. Samboer blir sååå oppgitt.. og sier at jeg utnytter han. hehehhehe..

Er det noen som har noe erfaring med å lese av strekene på selve testpinnene? Jeg gikk på en smell og tok en tidlig g-test. Svaret var som forventet "ikke gravid", men jeg skimter en ekstra strek på pinnen. Er det bare ønsketenkning at dette kan bety noe? :rolleyes: Vet at det står i bruksanvisningen at man ikke kan lese av selve testpinnen.

Det er normalt at den viser dag 3 da tror jeg :) må den gamle monitoren som jeg har må jeg registrere mensen dagen etter at den har kommet, som da blir dag 1. Det er vel slik at om man ikke har fått mens i løpet av natten skal man ikke registrere den før dagen etter :) etter hva jeg har skjønt da..

Men veldig rart at den viste at du var gravid.. Da skjønner jeg at du blir usikker på den.

Håper den oppfører seg etterhvert som den blir kjent med deg :)

Er det noen som har noe erfaring med å lese av strekene på selve testpinnene? Jeg gikk på en smell og tok en tidlig g-test. Svaret var som forventet "ikke gravid", men jeg skimter en ekstra strek på pinnen. Er det bare ønsketenkning at dette kan bety noe? :rolleyes: Vet at det står i bruksanvisningen at man ikke kan lese av selve testpinnen.

Har lest at man ikke skal, så har ikke turt å tyde de jeg :p da tipper jeg at jeg hadde gjort meg selv en bjørnetjeneste ;) hihi

Back
Topp