Vi som bruker CBFM ;) !

IMG_6824.JPG

Jeg sprakk.. 8 DPO og ikke morgenurin.. Dumme meg..

Æsj... Sytesytesyte..
Nå er jeg både lettet og lei meg.
Spermprøven til mannen var 100% fin, så det er jo kjempe positivt for oss :)
Derimot er min gyn ikke med på å prøve lap for å sjekke eggledere osv, pga større risiko for graviditet utenfor livmor etter inngrep.
Mulig han kan gå med på å gi med femar (siden pergo ikke har fungert). Vi må inn til samtale og planlegge.
Men han ønsker å gå rett over på prøverør :(

Æsj... Sytesytesyte..
Nå er jeg både lettet og lei meg.
Spermprøven til mannen var 100% fin, så det er jo kjempe positivt for oss :)
Derimot er min gyn ikke med på å prøve lap for å sjekke eggledere osv, pga større risiko for graviditet utenfor livmor etter inngrep.
Mulig han kan gå med på å gi med femar (siden pergo ikke har fungert). Vi må inn til samtale og planlegge.
Men han ønsker å gå rett over på prøverør :(

Det var veldig positivt at mannen har sunne soldater!!

Ja, forstår din frustrasjon.. Hva tenker du om prøverør?

Det var veldig positivt at mannen har sunne soldater!!

Ja, forstår din frustrasjon.. Hva tenker du om prøverør?

Vet ikke helt hva jeg tenker.
Har ikke satt meg noe inn i det, for man håper jo alltid at man skal klare det selv :/
Skal i alle fall fortelle mannen resultatet av prøven hans på tlf i kveld, men tenker at resten får vente til han komme hjem i morgen kveld.

Ser for meg at jeg da blir både oppløst i tårer og alt, når det kanskje går litt mere inn på meg.

Får vel bruke dagen på å gjøre litt undersøkelser av dette..

Vet ikke helt hva jeg tenker.
Har ikke satt meg noe inn i det, for man håper jo alltid at man skal klare det selv :/
Skal i alle fall fortelle mannen resultatet av prøven hans på tlf i kveld, men tenker at resten får vente til han komme hjem i morgen kveld.

Ser for meg at jeg da blir både oppløst i tårer og alt, når det kanskje går litt mere inn på meg.

Får vel bruke dagen på å gjøre litt undersøkelser av dette..

Jeg synes du burde absolutt få det ut. Gråt og vær lei deg, men du må huske på at det vil ordne seg. Det er mulig at det tar tid. Jeg sender deg en klem, og håper at du vil få det bedre <3

Jeg synes du burde absolutt få det ut. Gråt og vær lei deg, men du må huske på at det vil ordne seg. Det er mulig at det tar tid. Jeg sender deg en klem, og håper at du vil få det bedre <3

Snakket akkurat med mannen, han var meget glad for at alt var bra med han.
Begynte selvfølgelig og gråte med en gang, så han ble klart bekymret, men jeg sa at vi snakkes mere om det når han kommer hjem i morgen kveld.
Vil gjerna ha han her, så han kan klemme, trøste og holde i handa:)
Så får jeg også prøve å sette me litt mere inn i alt dette.

Takk for klemmen <3

Når det står gravid på monitoren kan man 100 prosent sikkert tro på det? Når man får ikke gravid på digital testen:/ jeg er så vanvittig forvirra:/

Jeg må altså bare ha verdens mest fantastiske mann <3
Han kommer dessverre ikke hjem før i morgen, selvfølgelig ble jeg lei meg igjen på tlf og måtte da bare forklare alt med ivf osv.
Hans reaksjon; penger ingen betydning, om det så hadde koster 100.000kr så var det ingen ting og bekymre seg over.
Ett førsøk eller omså 5, spiller ingen rolle. Dette skal vi klare :)
Reising til og fra sykehus; kjekt, da slår vi to fluer i en smekk og besøker hans søster i samme slengen :p

Er helt overveldet av følelser akkurat nå

Hvordan går det med dere? Jeg er på cd23 i dag, bare hatt høy på monitoren siden cd9. Har egentlig ikm 22.okt, men blir usikker når monitoren ikke har funnet noe EL.. Håper jo jeg hadde EL cd14 da det stakk så fælt på høyre side sent på kvelden :p Men rart om monitoren ikke har fått med seg lh-stigningen også.

Tar det ganske med ro og er forberedt på ny pp :)

Hvordan går det med dere? Jeg er på cd23 i dag, bare hatt høy på monitoren siden cd9. Har egentlig ikm 22.okt, men blir usikker når monitoren ikke har funnet noe EL.. Håper jo jeg hadde EL cd14 da det stakk så fælt på høyre side sent på kvelden :p Men rart om monitoren ikke har fått med seg lh-stigningen også.

Tar det ganske med ro og er forberedt på ny pp :)

Er det første pp du bruker monitoren? :)

Jeg er på cd 20 og er på min tredje dag med høy. Første pp jeg bruker denne monitoren vel og merke. Men jeg tester også med strimler på kvelden da jeg tidligere har fått positive el tester da bare for å sjekke at jeg får det med meg siden jeg ikke merker når jeg får el. Trodde jeg skulle få positiv i går, men den var langt ifra positiv. Men fortsetter å teste med strimler noen dager til i allefall for å se om det bygger seg opp noe :)

Er det første pp du bruker monitoren? :)

Jeg er på cd 20 og er på min tredje dag med høy. Første pp jeg bruker denne monitoren vel og merke. Men jeg tester også med strimler på kvelden da jeg tidligere har fått positive el tester da bare for å sjekke at jeg får det med meg siden jeg ikke merker når jeg får el. Trodde jeg skulle få positiv i går, men den var langt ifra positiv. Men fortsetter å teste med strimler noen dager til i allefall for å se om det bygger seg opp noe :)

Nei tredje syklus nå. Første syklus fikk jeg kun høy, ingen max. Andre syklus fikk jeg max på cd11 og cd12. Ikke sikkert jeg har EL hver syklus da tydeligvis :) fjernet en eggstokk for over 3 år siden, men den jeg har igjen burde slippe egg hver måned når det har gått så lang tid.. Men, gått på cellegift så kan hende det er litt kluss. Hadde masse stikking på siden sent på kvelden cd14 så håper jeg hadde EL og at monitoren ikke fikk det med seg.. Men skal jo litt til det også da :)

Nei tredje syklus nå. Første syklus fikk jeg kun høy, ingen max. Andre syklus fikk jeg max på cd11 og cd12. Ikke sikkert jeg har EL hver syklus da tydeligvis :) fjernet en eggstokk for over 3 år siden, men den jeg har igjen burde slippe egg hver måned når det har gått så lang tid.. Men, gått på cellegift så kan hende det er litt kluss. Hadde masse stikking på siden sent på kvelden cd14 så håper jeg hadde EL og at monitoren ikke fikk det med seg.. Men skal jo litt til det også da :)

Skjønner skjønner! Plagsomt å ikke kunne vite helt nøyaktig når el skjer :p alltid like spennende når ikm nærmer seg hver gang! Lykke til videre da! :)

Jeg lurer litt og håper noen kan svare meg :)

Jeg har forstått at i den første pp man bruker monitoren så er det ikke alltid at den finner max. Men jeg er nå på dag fem med høy. Betyr det at el ikke har vært enda eller kan den ha vært? Jeg har også testet på kvelden med strimler og de har heller ikke vært positive enda. Eller kan det rett og slett være at jeg ikke har el denne gangen? :P

Min erfaring har vært at den har hatt 4-5-6 dager med høy, så plutselig når den max:) denne mnd fikk jeg max på dag 20 ;) så bare vent, så dukker det nok opp! Går den ned igjen så ble det ikke funnet El denne mnd:)

Min erfaring har vært at den har hatt 4-5-6 dager med høy, så plutselig når den max:) denne mnd fikk jeg max på dag 20 ;) så bare vent, så dukker det nok opp! Går den ned igjen så ble det ikke funnet El denne mnd:)

Skjønner skjønner :) er på cd 22 mener jeg, så da kan det faktisk hende at den ikke finner el denne gangen. Men vi fortsetter å legge inn aksjer så er vi sikret likevel. Så får man bare se da ikm nærmer seg og gikk det ikke denne gangen så kan det hende det går neste gang :)

Back
Topp