Vi som bruker CBFM ;) !

Ah, jeg kjenner følelsen. Man får slag i magen når mensen kommer :( Man blir deprimert..

Jeg kan berolige deg med at du kommer til å bli gravid, bare vent å se :) Ta det helt med ro, og nyt tiden nå.. Ikke la sex bli til en plikt og en bare en greiesom må gjøres.. Ha sex når dere føler for det, men også ekstra før EL :) Litt må man planlegge :)

Jeg håper spiren sitter på deg veldig snart <3 :wav

Ja, enig der. En dag så sitter den! :)
Tuuusen takk for oppmuntrende ord, snilt sagt! <3

Åh! Så spennende!! Da er det bare til å krysse alt som er for at teststreken skal bli lile sterk eller sterkere enn kontrollstreken! Heiaaa :-D

Ingen max i dag heller, bare høy. CD 16. Tok billigtest samtidig, den kom det en svaaak strek på bare. Tar en ny billigtest i kveld. Nå mista jeg plutselig litt håpet igjen for EL denne syklusen. Får bare smøre meg med tålmodighet tydeligvis :) ;)

Ingen max i dag heller, bare høy. CD 16. Tok billigtest samtidig, den kom det en svaaak strek på bare. Tar en ny billigtest i kveld. Nå mista jeg plutselig litt håpet igjen for EL denne syklusen. Får bare smøre meg med tålmodighet tydeligvis :) ;)

Ikke mist håpet! Jeg tror at EL kommer veldig snart på deg. Bare fortsett å teste med billigtester på kveldene. Kanskje du får EL rundt dag 20 :) Dette er spennende :)

Cd 12 i dag, fremdeles lav :/
Spørs om dette kan bli en mnd uten el for min del..
Venter i spenning til tirsdag ang prøven til mannen:o
Får prøve å slappe av en dag til på hyttetur, og satse på det beste :p
God høstferie til alle som har det :)

Cd 12 i dag, fremdeles lav :/
Spørs om dette kan bli en mnd uten el for min del..
Venter i spenning til tirsdag ang prøven til mannen:eek:
Får prøve å slappe av en dag til på hyttetur, og satse på det beste :p
God høstferie til alle som har det :)

Det er jo sååå mye igjen av mnd:) Det er ingen grunn til å ta sorgene på forskudd!.. EL kan komme senere :) Tenk positivt:)

Åh:/ svømmerne kan leve 5 dager inni deg, så hvis det var action på tors, så kaaaaan det være sjans :) Men eggløsningen var der ihvertfall!

Hadde oss natt til torsdag:p
Så er nok mest sannsynlig forsent ute denne gangen:/
Sånn er det med en mann som jobber ekstremt mye og veldig uforutsigbart i perioder :p
Men har jo valgt å dele livet med en slik, så da er det en av følgene:)

så spennende! er strekene tydligere?

Nei bare kjempesvake :( Var bare sterk den kvelden jeg kjente stikking på høyre side. Skal notere meg den datoen og se når TR kommer, om det kan ha vært EL og at monitoren ikke har fått det med seg om det var brå LH-stigning. Om det var EL har vi hvertfall lagt inn bra med aksjer :) Ellers er jeg igrunn ganske forberedt på ny pp etterhvert ;)

Hadde oss natt til torsdag:p
Så er nok mest sannsynlig forsent ute denne gangen:/
Sånn er det med en mann som jobber ekstremt mye og veldig uforutsigbart i perioder :p
Men har jo valgt å dele livet med en slik, så da er det en av følgene:)

Får bare tenke positivt og at en spire snart vil feste seg❤

Nei bare kjempesvake :( Var bare sterk den kvelden jeg kjente stikking på høyre side. Skal notere meg den datoen og se når TR kommer, om det kan ha vært EL og at monitoren ikke har fått det med seg om det var brå LH-stigning. Om det var EL har vi hvertfall lagt inn bra med aksjer :) Ellers er jeg igrunn ganske forberedt på ny pp etterhvert ;)

Uhm... Ikke mist motet! Hvis det er noen trøat så er alle mine sykluser opp og ned.. Jeg tror du vil få en ny EL.. Egget slapp nok ikke, så jeg tror ikke du har hatt EL. Men det finner du jo ut av om 14 dager ca.. I mellomtiden så bare tester du som at du venter på EL! Hvem vet, alt kan skje på noen dager:) Hvilken cd er du på?

Uhm... Ikke mist motet! Hvis det er noen trøat så er alle mine sykluser opp og ned.. Jeg tror du vil få en ny EL.. Egget slapp nok ikke, så jeg tror ikke du har hatt EL. Men det finner du jo ut av om 14 dager ca.. I mellomtiden så bare tester du som at du venter på EL! Hvem vet, alt kan skje på noen dager:) Hvilken cd er du på?

CD 18 i dag :) Så får bare fortsette å teste siden monitoren ber om det, så får jeg se. Kan jo hende at den er litt sen :)

Back
Topp