Vi som bruker CBFM ;) !

Ahhh. Takk for svar:) Jeg får bare vente å se om ikm kommer, så får jeg jo svaret :P Håper at den finner max neste måned!

Er dette din 3 pp med cbfm? Og hvordan har dine sykluser tidligere sett ut:)?

Neste måned finner den nok max :) MEN vi håper jo selvsagt at TR ikke kommer :D

Ja 3. syklus med cbfm :)

1.syklus
Cd 6-8 lav
Cd 9-25 høy
Cd 26-27 lav

2.syklus
Cd 7-8 lav
Cd 9-10 høy
Cd 11-12 max
Cd 13 høy
Cd 14 lav

3.syklus
Cd 7-8 lav
Cd 9-10 høy

Cd10 i dag så håper max dukker opp i morgen :D

Neste måned finner den nok max :) MEN vi håper jo selvsagt at TR ikke kommer :D

Ja 3. syklus med cbfm :)

1.syklus
Cd 6-8 lav
Cd 9-25 høy
Cd 26-27 lav

2.syklus
Cd 7-8 lav
Cd 9-10 høy
Cd 11-12 max
Cd 13 høy
Cd 14 lav

3.syklus
Cd 7-8 lav
Cd 9-10 høy

Cd10 i dag så håper max dukker opp i morgen :D

Så spennende! Håper du får max i morgen! Dette er så spennende :) oppdater så fort du vet noe :-D

Huff. Så trist. Mistet selv i juli, og det var så vondt:( Håper veeeldig på at vi alle får det til snart, det fortjener vi :) Vi har prøvd aktivt i 1 år nå. Jeg har pco, så mine eggløsninger har tidlige vært veeeeeldig ustabile. Etter at jeg begynte med fotsoneterapi, akupunktur og homopatimedisiner, så har syklusen blitt mye bedre, samt eggløsning :) Jeg er ikke overvektog, trener og er i god form med sunt kosthold. Det å få barn skulle vise seg å ikke være så enkelt gitt.

Pco høres forferdelig ut:/
Min gyn mener det absolutt ikke er det som er mitt problem, så jeg begynner å lure om det kan være endo eller at jeg har trange/tette eggledere..
Men er vel bare å slutte å spekulere før mannen har levert prøve på tirsdag :p

Cd6 i dag, og monitoren har ikke bedt om test enda:)

Hvordan fikk du påvist pco?

Pco høres forferdelig ut:/
Min gyn mener det absolutt ikke er det som er mitt problem, så jeg begynner å lure om det kan være endo eller at jeg har trange/tette eggledere..
Men er vel bare å slutte å spekulere før mannen har levert prøve på tirsdag :p

Cd6 i dag, og monitoren har ikke bedt om test enda:)

Hvordan fikk du påvist pco?

Du får se først hvordan svømmerne til mannen din er, så kan du jo spørre gyn om det er mulighet for å sjekke ut om du har endo osv? Tror nok ikke du har det, men greit å sjekke..

Jeg fikk påvist pco hos gyn for mange år siden.. Jeg hadfe nesten ikke mens i det hele tatt.. Jeg begynte å trene aktivt og holdt meg i god form siden :) Det skal sies at kosthold og trening har gjort veeeeldig mye alene. Jeg har aldri vært overvektig, men bare det å trene, og mosjonere gir sykt resultateter. Jeg hater at jeg har pco. Jeg føler at uansett hva jeg gjør så blir jeg aldri frisk nok. Jeg tenker på det hver eneste dag, hver gang jeg skal spise noe, eller hvis jeg ikke får trent. Så det veldig slitsomt mentalt.

Nok klaging og syting om pco! Nå får jeg bare se om mensen kommer om 13 dager :) Når spør cbfm om g-test?

Du får se først hvordan svømmerne til mannen din er, så kan du jo spørre gyn om det er mulighet for å sjekke ut om du har endo osv? Tror nok ikke du har det, men greit å sjekke..

Jeg fikk påvist pco hos gyn for mange år siden.. Jeg hadfe nesten ikke mens i det hele tatt.. Jeg begynte å trene aktivt og holdt meg i god form siden :) Det skal sies at kosthold og trening har gjort veeeeldig mye alene. Jeg har aldri vært overvektig, men bare det å trene, og mosjonere gir sykt resultateter. Jeg hater at jeg har pco. Jeg føler at uansett hva jeg gjør så blir jeg aldri frisk nok. Jeg tenker på det hver eneste dag, hver gang jeg skal spise noe, eller hvis jeg ikke får trent. Så det veldig slitsomt mentalt.

Nok klaging og syting om pco! Nå får jeg bare se om mensen kommer om 13 dager :) Når spør cbfm om g-test?

Flink du har vært som har trent pg endret kosthold for å komme i bedre form :)
Jeg selv har bestandig vært litt undervektig, men er nå innenfor normal bmi :)

Har du advance monitoren?
Jeg har den gamle modellen, så usikker på når den vil spørre om gtest. :p
Men vil tro den spør etter når den menere mens skal være kommet.
Tror du må ha brukt monitoren noen mnd så den kjenner igjen syklusen din:)

Flink du har vært som har trent pg endret kosthold for å komme i bedre form :)
Jeg selv har bestandig vært litt undervektig, men er nå innenfor normal bmi :)

Har du advance monitoren?
Jeg har den gamle modellen, så usikker på når den vil spørre om gtest. :p
Men vil tro den spør etter når den menere mens skal være kommet.
Tror du må ha brukt monitoren noen mnd så den kjenner igjen syklusen din:)

Takk:) Når man har pco så er det faktisk bedre å være undervektig enn normal bmi.. Det er ikke mitt mål, men det er i helt kontrast til friske kvinner.. Hehe.. Så mye trening jeg gjør hadde ikke vært sunt for en uten pco. Heldigvis så liker jeg å trene.

Ja, jeg har advanced monitor! :) hvor i norge holder du til? Jeg er fra oslo,og Frøyaklinikken ligger her. De har hjulpet masse til på mine sykluser. De kan jeg virkelig anbefale. Veldig alternativt, men har vært veldig fin hjelp for meg. :)

Takk:) Når man har pco så er det faktisk bedre å være undervektig enn normal bmi.. Det er ikke mitt mål, men det er i helt kontrast til friske kvinner.. Hehe.. Så mye trening jeg gjør hadde ikke vært sunt for en uten pco. Heldigvis så liker jeg å trene.

Ja, jeg har advanced monitor! :) hvor i norge holder du til? Jeg er fra oslo,og Frøyaklinikken ligger her. De har hjulpet masse til på mine sykluser. De kan jeg virkelig anbefale. Veldig alternativt, men har vært veldig fin hjelp for meg. :)

Holder til i Bodø, så bruker en privat gyn her :)
Får ta vurderingene litt fortløpende om vi skal gå for det offentlige hvis det blir mye greier framover :)
Men min gyn er tilknyttet helse nord, så alt der går på egenandel likt med det offentlige, så meget mulig vi bare holder oss der :)

Huff, nå har jeg virkelig nærvene utenpå kroppen altså... :o
Opp kl 7, og time på sykehuset/lab med mannen kl 08.00! :o
Heldigvis synes han det er ok at jeg er med på timen, og jeg er for tiden sykemeldt så da har man jo tid:)
Grugleder meg:/
Hva om, hvis at... er det eneste som står i hodet på meg akkurat nå..
Spennende hvordan det blir med nattesøvn i natt gitt.
Mannen sover som ett barn allerede:p
Han kom hjem fra jobb i dag, og full uke med nattevakt, så.. Hehe
Dagens utblåsing:p

Huff, nå har jeg virkelig nærvene utenpå kroppen altså... :eek:
Opp kl 7, og time på sykehuset/lab med mannen kl 08.00! :eek:
Heldigvis synes han det er ok at jeg er med på timen, og jeg er for tiden sykemeldt så da har man jo tid:)
Grugleder meg:/
Hva om, hvis at... er det eneste som står i hodet på meg akkurat nå..
Spennende hvordan det blir med nattesøvn i natt gitt.
Mannen sover som ett barn allerede:p
Han kom hjem fra jobb i dag, og full uke med nattevakt, så.. Hehe
Dagens utblåsing:p

Så deilig å få ut tanker!
Jeg er veldig nervøs på dine vegne, og håper på det beste. <3

Jeg er på dag 22 i dag. Positiv EL tester IGJEN!! (enda sterkere på bt enn hva jeg fikk på dag 17, teststreken var sterkere enn kontrollstreken) og så fikk jeg smil på digatal clearblue.. Dette fikk jeg også på dag 17!! Cbfm har kun vist høy siden dag 17! Jeg skjønner ikke et bær.. Dritt kropp, dritt monitor... Er det noen som vet hva dette skyldes?

I dag fikk jeg første dagen med maksimal på monitoren min :-)
Spent på hvor mange dager den viser med maksimal nå :-) Har vist høy nå i 7 dager :-)

Vedlegg

• 1444112687571.jpg
    1444112687571.jpg
    65,2 KB · Visninger: 70

Jeg er på dag 22 i dag. Positiv EL tester IGJEN!! (enda sterkere på bt enn hva jeg fikk på dag 17, teststreken var sterkere enn kontrollstreken) og så fikk jeg smil på digatal clearblue.. Dette fikk jeg også på dag 17!! Cbfm har kun vist høy siden dag 17! Jeg skjønner ikke et bær.. Dritt kropp, dritt monitor... Er det noen som vet hva dette skyldes?

Da var prøven levert.. her fikk vi ikke vite noe i dag, så må vente på svar fra gyn om ca 1 uke. :o
Nervepirrende dager framover.
Cd8 her og monitoren har enda ikke spurt om første test, men regner med at den starter i morgen eller torsdag:)

Aldri brukt stimmel eller annen el tester, så kan dessverre ikke svare der :/
Vet at mange kun får høy i første og andre pp med monitoren, fordi at den trenger litt tid på å bli kjent med kroppen.
Min fikk max i første pp.:)

Når forventer du tr da?

Da var prøven levert.. her fikk vi ikke vite noe i dag, så må vente på svar fra gyn om ca 1 uke. :eek:
Nervepirrende dager framover.
Cd8 her og monitoren har enda ikke spurt om første test, men regner med at den starter i morgen eller torsdag:)

Aldri brukt stimmel eller annen el tester, så kan dessverre ikke svare der :/
Vet at mange kun får høy i første og andre pp med monitoren, fordi at den trenger litt tid på å bli kjent med kroppen.
Min fikk max i første pp.:)

Når forventer du tr da?

Jeg krysser fingrene for dere!

Jeg får bare håpe på at den finner max neste måned ja.. Den stemmer nok, men blir bare så forvirret når andre el tester forteller noe annet. Hmm..

Hvis jeg hadde el på cd 17 (torsdag 1 okt) så skal jeg ha mensen neste onsdag/torsdag.. Hvis jeg hadde el i går, så blir det mensen om 13-14 dager

Jeg krysser fingrene for dere!

Jeg får bare håpe på at den finner max neste måned ja.. Den stemmer nok, men blir bare så forvirret når andre el tester forteller noe annet. Hmm..

Hvis jeg hadde el på cd 17 (torsdag 1 okt) så skal jeg ha mensen neste onsdag/torsdag.. Hvis jeg hadde el i går, så blir det mensen om 13-14 dager

Takk:)
Har du stabile sykluser i utgangspunket da? Evt hvor lange?

Så snodig! Går det an å ha EL to ganger på samme syklus kanskje? En fra hver eggstokk? Er det ikke slik det kan bli toeggede tvillinger av? :p Nei aner ikke jeg.. :) bedre med to EL enn ingen ;)

Sist syklus fikk jeg max på cd11 og 12. Nå er jeg på cd12 og den viser bare høy foreløpig. Har jo har litt varierende sykluser så håper at EL dukker opp etterhvert. Vi legger inn aksjer annenhver dag uansett da, men ble plutselig så skuffa når den ikke kom likt som sist :p

Så snodig! Går det an å ha EL to ganger på samme syklus kanskje? En fra hver eggstokk? Er det ikke slik det kan bli toeggede tvillinger av? :p Nei aner ikke jeg.. :) bedre med to EL enn ingen ;)

Aner ikke! Veldig snodig ihvertall.. Jøss, det må jeg google, om det er sånn to eggde tvillinger blir til! hehe..

Back
Topp