Vi som bruker CBFM ;) !

Sist syklus fikk jeg max på cd11 og 12. Nå er jeg på cd12 og den viser bare høy foreløpig. Har jo har litt varierende sykluser så håper at EL dukker opp etterhvert. Vi legger inn aksjer annenhver dag uansett da, men ble plutselig så skuffa når den ikke kom likt som sist :p

Det kan hende at EL kan komme på kveld og bli borte på morning, sånn som meg. clearblue digital og billigtester fanget den opp i hvertfall. snakket med en gyn som sa det samme ( at det er en av de ulempene med cbfm, at den kanskje ikke alltid fanger opp EL) Men vi får se hva dagene fremmover bringer for deg :) spent!

Skjermbilde 2015-10-06 kl. 20.04.17.png
dette er dag 17 ( fikk smiley på clearblue digital også )

Så snodig! Går det an å ha EL to ganger på samme syklus kanskje? En fra hver eggstokk? Er det ikke slik det kan bli toeggede tvillinger av? :p Nei aner ikke jeg.. :) bedre med to EL enn ingen ;)

Det stemmer det du sier! eggløsning to ganger i en syklus kan gi tvillinger..

Det kan hende at EL kan komme på kveld og bli borte på morning, sånn som meg. clearblue digital og billigtester fanget den opp i hvertfall. snakket med en gyn som sa det samme ( at det er en av de ulempene med cbfm, at den kanskje ikke alltid fanger opp EL) Men vi får se hva dagene fremmover bringer for deg :) spent!

Ja det er jo mulig :) Hvis EL har vært har vi hvertfall sikret noen aksjer, men håper likevel den ikke har vært, og at den registreres på monitoren i løpet av de neste dagene :) Vil jo gjerne ha full kontroll, haha!

Hei dere! Helt ny her inne og lurte på om noen kan svare meg på noen spørsmål. Desember 2013 sluttet jeg på P-sprøyte og begynte kort tid etter med p-piller. Har altså snart vært uten p-sprøyte i to år. Sluttet med p-pillen i starten av august. Har regelmessig menstrasjon, men er det for tidlig å begynne å prøve? Har i tillegg tenkt å kjøpe en brukt cbfm, den gamle typen som ikke heter advanced. Fungerer denne like bra? Hadde vært så godt å vite helt sikkert når jeg har El! Blir veldig glad for svar ❤️

Etter 16 dager med høy så fikk jeg endelig lav. Spennende å se om jeg får max neste pp...
:)

Jeg har også bare fått høy på cbfm i 7 dager nå. har to dager igjen av testperioden. hvis du ser lenger opp så er det bilder av el tester jeg ar dobbeltsjekket med på kvelden. Så håper cbfm finner max neste måned på meg også!:)

Hei dere! Helt ny her inne og lurte på om noen kan svare meg på noen spørsmål. Desember 2013 sluttet jeg på P-sprøyte og begynte kort tid etter med p-piller. Har altså snart vært uten p-sprøyte i to år. Sluttet med p-pillen i starten av august. Har regelmessig menstrasjon, men er det for tidlig å begynne å prøve? Har i tillegg tenkt å kjøpe en brukt cbfm, den gamle typen som ikke heter advanced. Fungerer denne like bra? Hadde vært så godt å vite helt sikkert når jeg har El! Blir veldig glad for svar ❤️

Hei Nettanetta. Jeg skulle ikke se noe i veien for å begynne å prøve. Mange av mine bekjente som starter å prøve med en gang mensen er tilbake til normalen:) Jeg er i første prøveperiode (pp) nå med clearblue fertilitetsmonitor (cbfm) og jeg har enda ikke fått max. Det sies at den bruker 1 syklus på å bli kjent med deg.

Jeg hadde sett for meg at max ikke ville komme jeg denne perioden siden at det er første pp jeg bruker den så ble litt overrasket når den da viste max i går og I dag også :) Jeg regner ikke med den viser max i flere dager

Åh! så gøy :)! Den kommer nok ikke til å vise max i morgen også, de går nok ned til høy. Dette er jo veldig positivt da Jordbærmamma! Hvilken cd er du på?

Åh! så gøy :)! Den kommer nok ikke til å vise max i morgen også, de går nok ned til høy. Dette er jo veldig positivt da Jordbærmamma! Hvilken cd er du på?

Takk :-) Er på cd 15 i dag :-) Sikkert kjempe dumt spm men kan man bli gravid så lenge monitoren viser høy eller maksimal? Er jo det som står på pakken at det er større sjanse for det

Takk :) Er på cd 15 i dag :) Sikkert kjempe dumt spm men kan man bli gravid så lenge monitoren viser høy eller maksimal? Er jo det som står på pakken at det er større sjanse for det

Så utrolig bra:) Fin syklus. krysser fingrene for at spiren setter seg på deg nå!=)

Ja til begge deler:) Man kan bli gravid på begge deler. El må jo til, men selvom monitiren viser høy, så er ikke det dermed sagt at man ikke har hatt el :)

Så utrolig bra:) Fin syklus. krysser fingrene for at spiren setter seg på deg nå!=)

Ja til begge deler:) Man kan bli gravid på begge deler. El må jo til, men selvom monitiren viser høy, så er ikke det dermed sagt at man ikke har hatt el :)

Oki. Jeg tror jeg hadde el på mandag faktisk for alt slimet forsvant da men er jo slim nå å men ikke så mye på en måte. Samtidig så tenker jeg at max skal jo være høyeste på disse monitorene men jeg vet ikke om den viser max I forhold til LH stigning eller om den viser fordi det nærmer seg el. Kan vel ha el under status høy og ikke nødvendigvis bare på max. Jeg aner ikke :-D

Oki. Jeg tror jeg hadde el på mandag faktisk for alt slimet forsvant da men er jo slim nå å men ikke så mye på en måte. Samtidig så tenker jeg at max skal jo være høyeste på disse monitorene men jeg vet ikke om den viser max I forhold til LH stigning eller om den viser fordi det nærmer seg el. Kan vel ha el under status høy og ikke nødvendigvis bare på max. Jeg aner ikke :-D

Den viser høy når østrogennivået stiger, og max når den registrerer LH-stigning. Eggløsning skjer da etter 24-36 timer :) og den viser max i to dager har jeg lest :)

Jeg er på CD 13 i dag og venter fortsatt på max. Håper den dukker opp snart :)

Den viser høy når østrogennivået stiger, og max når den registrerer LH-stigning. Eggløsning skjer da etter 24-36 timer :) og den viser max i to dager har jeg lest :)

Jeg er på CD 13 i dag og venter fortsatt på max. Håper den dukker opp snart :)

El mellom 24 og 36 timer etter at den har vært på max eller fra første dag med max? Blir jo min 2 dag med max i dag

El mellom 24 og 36 timer etter at den har vært på max eller fra første dag med max? Blir jo min 2 dag med max i dag

Etter første dag med max skjønte jeg det som, men vet ikke om det er korrekt. Leste pakningsvedlegget når jeg kjøpte nye testpinner i går :) Sto noe slik som at når LH-nivået stiger viser monitoren max, samt påfølgende dag.

Back
Topp