Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heipusher litt på denne, selv om det er noen mnd siden siste oppdatering her inne
Er i min første pp med cbfm, cd12 i dag
Mine dager har hittil sett slik ut:
1-9: lav
10-12: høy
Så krysser fingre og tær for at jeg får oppleve max allerede pp1, men vet jo klart at det kan ta noen mnd før den blir ordentlig kjent med meg
Vi er på pp8 etter en SA nå. Ca 1,5 år siden vi begynte å prøve på nr.2. Det begynner å tære på meg.

Jeg bestilte meg den advanced monitoren på fredag og har enda ikke fått den. Håper jeg får den i dag.
Det jeg lurer på er at siden jeg nå er på cd 2 er det for seint å begynne å bruke den denne gangen?
Hei. Dette er minførst pp med cbfm også. jeg er på dag 14 i dag og har hatt lav hittil. Jeg pleier å ha EL rundt dag 18. krysser fingre og tær for deg![]()
Lillespireønske, jeg vet ikke helt med advanced monitoren men med easy "den gamle modellen" kan du stille den inn fram til dag 5, så om denne funker på samme vis så har du enda ett par dager på deg
Får håpe den kommer i posten straks
Det er ikke bare bernt, hvor lang syklus har du?
Lykke til med monitoren
Her satser vi på pp2
Har prøvd i over ett år, så begynner å bli lei..
Vi mistet i uke 9 i februar i år, så meget klar for ny spire!
Er det noen her med PCO som har brukt CBFM?
Jeg bestilte meg den advanced monitoren på fredag og har enda ikke fått den. Håper jeg får den i dag.
Det jeg lurer på er at siden jeg nå er på cd 2 er det for seint å begynne å bruke den denne gangen?
Kan noen gi meg en kjapp innføring i den her? Kjøpte denne fordi vi har prøvd en stund og syklusen min er 41 dager og mer/mindre fra mnd til mnd... så vet ikke når jeg kan bli gravid.. hvordan kan denne maskinen finne det ut?!
Du kan stille den inn på hvilken dag i syklusen, inntil cd5 mener jeg det erSå håper du får den snart så du får brukt den denne syklusen!
![]()
Takk for gode ord! Jeg heier på dere ogsåJeg føler med deg. vi er i vår 12 pp nå, og mistet i for 1 mnd sidenDet er så utolig vondt når man endelig fikk det til, og så ender det slik. Ikke gi opp, eller mist håpet. Jeg heier på deg
![]()
![]()
Lillespireønske, jeg vet ikke helt med advanced monitoren men med easy "den gamle modellen" kan du stille den inn fram til dag 5, så om denne funker på samme vis så har du enda ett par dager på deg
Får håpe den kommer i posten straks
Det er ikke bare bernt, hvor lang syklus har du?
Lykke til med monitoren
Her satser vi på pp2
Har prøvd i over ett år, så begynner å bli lei..
Vi mistet i uke 9 i februar i år, så meget klar for ny spire!
Jeg har ei venninne som har det. Hun ble gravid i pp4 på denne monitoren![]()
Så godt å høreHvor lange sykluser hadde hun? og hadde hun prøvd lenge før hun begynte å bruke cbfm?=)
Du kan registrere syklusen din innen dag 4 tror jeg det var men alt dette står i bruksanvisningenJeg begynte å teste for to dager siden og fikk høy i går allerede
![]()
så spennende. hold oss oppdatert!![]()
Jeg har skjønt dette med at ikke alle får max i første pp når man bruker monitoren, begynte å teste på mandag og i går tirsdag fikk jeg høy og i dag. Det jeg lurer på er om jeg kan få kun "høy" også lav igjen når den har registrert at el nærmer seg eller er det det at den kan ha problemer med å finne den? Og at man da må bare følge f eks kalkulatoren til babyverden i forhold til el og syklus?
cbfm skal være riktig nok ganske så nøye når det kommer til å finne EL. det er ikke unormalt at man kan ha mange dager med høy. Var mandag din dag 6 i syklus?
Hvis man skulle oppleve at man aldri fikk max så kan det være av flere grunner. enten så har ikke monitoren fanget det opp ( siden man tester kun morning), noen kan ha ganskje kjapp stigning av LH, som gjør at man ikke rekker å få med seg EL pga at cbfm spør om test på morning. jeg teater alltid med strimler fra billigtester på kvelden, nettopp for å unngå å gå glipp av EL.. En annen grunn kan være at egget ikke har klart å slippe, og vil evt prøve om noen dager igjen. Det kan selvfølgelig være andre grunner også, men dette er de som jeg kan fortelle om, av erfaringHåper det var til nytte
![]()