Skjærapåtunet
Flørter med forumet
Når tillater dere å teste?![]()
Har tatt to gtester, 10 dpo og 12 dpo, begge negative. Så nå tenker jeg at jeg ser om TR kommer når jeg tror før jeg tar flere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når tillater dere å teste?![]()
Har tatt to gtester, 10 dpo og 12 dpo, begge negative. Så nå tenker jeg at jeg ser om TR kommer når jeg tror før jeg tar flere![]()
Er du mange dpo i dag da?
Hehekan jo være litt tidlig enda å få positiv
![]()
13 dpo om jeg regner riktigJa kan være tidlig da jeg har hatt litt ujevne sykluser, men belager meg samtidig på ny pp
Hååååper jo selvsagt på null TR og spire
![]()
![]()
Jeg brukte CBFM, syns det var skikkelig praktisk og avstressende siden det tok usikkerheten ut av når eggløsingen min faktisk skulle være. Og det funket - ble gravid første pp etterat jeg tok den i bruk og har i dag verdens beste datter på 13 månederKommer sikkert til å bruke den når vi blir klare for å prøve på nestemann, også
![]()
Når er ikm da?
Jeg har ikm neste mandag, men her har det hendt at tanta har kommet noen dager senere, så tørr ikke håpe før mot neste helg
Føles ut som hele evigheten til![]()
Tusen takk og masse lykke til!!!Så kjekt å høre
Gir oss andre håp om å lykkes
Kos deg masse med snuske ditt <3
Gratulerer!Eg har brukt cbfm for første gang denne syklusen, fikk ikke maks, bare høy! Men jaggu meg så klaffet dettestet idag, og da viste den gravid
Gratulerer! Krysser fingrene for at spiren klorer seg fastHei folkens! Blei også gravid etter å ha brukt CB Advanced FM i to syklusar (8PP til saman). Er 6+3 i dag, kryssar fingrane for at spiren blir der heilt til midten av mai!Synest CB Advanced FM var ei bra investering! For min del var den meir påliteleg enn vanlege eggløsningstestar. Fekk også min første positive graviditetstest på monitoren!
Kan for øvrig legga til at den månaden eg blei gravid hadde eg og sambo sex på alle dagar som viste høg og Max, så det er berre til å køyra på!
Lykke til alle saman!!
Har ikke hatt jevne sykluser i det siste, forrige syklus var på 33 dager. Så litt vanskelig å vite eksakt ikmmen hadde EL cd14 nå, skal kanskje litt til for å ha lutealfase på 19 dager? Nei ikke vet jeg
Tenker jeg regner med den kommer alt fra fredag og utover
![]()
Leeenge å vente ja.. Men når først TR kommer går det fort til prøving synes jeg, bare dpo land som går så sakte![]()
Gratulerer!
Har du mange pp bak deg?
Ja, hvis tr først skal komme, så kan den bare komme til rett tid så man kan bli ferdig med denhehe
Jeg har en mann som reiser mye i jobben, men heldigvis for en periode nå så er han bare borte i 2 uker å så hjemme i 2 uker, foreløpige beregninger ifølge app så er han hjemme en del framover i rette tidsrommet![]()
Får bare håpe vi ikke trenger bruke så lang tid nå siden vi e begynt med monitoren
Krysser bare fingrene for at tanta holder seg langt vekke hos oss begge nå ;*
Jeg har kjøpt fertilitetsmonitor og fikk mensen i dag. Syklusen min er ikke stabil og har vært på alt mellom 24 og 29 dager de siste 10 mnd. Kan jeg endre syklus lengde for hver mnd? Visst da vi ikke blir gravid denne perioden og må prøve lenger? Og visst da syklusen er på f eks 24 eller 28 ? Tørr ikke åpne den før jeg vet det :-/
Da kan du egentlig bare starte monitoren med én gangDu trenger ikke ha veldig stabil syklus, men mellom 21-42 dager mener jeg det er. Når TR kommer registrerer du bare at den har kommet og monitoren begynner da på ny syklus. Alt står i bruksanvisningen
![]()
Husk bare at fra du starter monitoren kan du teste innen 3 timer før/etter det klokkeslettet du startet monitoren. Så det er greit å starte den på et tidspunkt som passer deg, feks kl 9, så kan du teste alt fra kl 6-12 de dagene den viser at du skal teste.
Du kan også starte monitoren i morgen, og da står det forklart i bruksanvisningen hvordan du stiller den inn på dag 2 i syklusen![]()
TakkTror jeg forstod det
Og bruksanvisning er jo kjekt å ha da :-D Da kan jeg åpne den nå og ligge inn dagen I dag som første dag. Da vil den vise når den vil ha test? Er det sånn at jeg skal trykke inn at denne syklusen er på 27 dager?
Nei du legger ikke inn antall dager. Den vil helst ha dagens første urin, så kan være en idé å starte den i morgen men med syklusdag 2Så slipper du å ha med deg uringlass rundt om kring
![]()
Du må slå den på hver dag i tidsperioden du startet den (+/-3 timer) og den viser da om du skal teste. Første syklus vil den be om test fra cd6![]()