Vi som bruker CBFM ;) !

Så gøy :D Jeg fikk også max i dag, på SD 16. Så da ligger vi jo veldig likt. Blir det aksjer i dag?
Når begynner du å teste? :)

Blir nok aksjer i dag, morgen og onsdag, så får man satse på at det holder :D
Det er vel kanskje ikke 100% sikkert at egget slipper selv om man får max?
Har jo plagdes litt med at kroppen har regelmessige eggløsninger. Noen mnd har jeg av meg selv, andre ikke :/
Men akkurat nå når jeg begynte med cbfm så slappet jeg liksom litt mere av og tenkte at det får gå som det går :)
Tester aldri før ikm eller evt hvis tanta ikke dukker opp :)
Blitt skuffet litt for mange ganger, pluss brukt en haug av penger :p hehe
Hender av og til at tanta varierer noen dager, men normalt har jeg ca 30 dager syklus :)
Når tester du? :)

Spennende. Har ikke prøvd dette selv, men begynner med CB eggløsningstest fra denne syklusen.

Hva er deres el symptomer? :)

Har noen ganger kjent stikninger, men det er sjeldent jeg kjenner noen ting i det hele tatt. Denne syklusen har jeg hatt litt kort lunte etter EL :p Vært litt bekymra for at jeg ikke har EL hver syklus, da jeg har fjerna en eggstokk og har gått på cellegift så den gjenværende eggstokken og eggene kan være påvirket av den. Meeeen, nå fikk jeg jo max på cbfm, så da har jeg hvertfall fått bekreftet at jeg faktisk får EL :) Så gjenstår det å se om jeg får det hver syklus. Hvis det ikke blir en positiv gtest da :)

Hva med deg?

Har noen ganger kjent stikninger, men det er sjeldent jeg kjenner noen ting i det hele tatt. Denne syklusen har jeg hatt litt kort lunte etter EL :p Vært litt bekymra for at jeg ikke har EL hver syklus, da jeg har fjerna en eggstokk og har gått på cellegift så den gjenværende eggstokken og eggene kan være påvirket av den. Meeeen, nå fikk jeg jo max på cbfm, så da har jeg hvertfall fått bekreftet at jeg faktisk får EL :) Så gjenstår det å se om jeg får det hver syklus. Hvis det ikke blir en positiv gtest da :)

Hva med deg?

Bruker som regel ha litt ømme pupper i den tiden kalender app'n på tlf sier jeg skal ha el, og den stemmer akkurat med nå når jeg fikk max, men vet jo at jeg ikke har hatt el vær mnd:p
Nå derimot, siden dagen før max pluss de to dagene med max har keg følt meg forstoppet :o
Bruker å bli litt sånn akkurat dagen før tr, men aldri rundt el før, så rimelig spent :)

Hvordan forholder dere dere til alkohol i dpo tiden?

Har tenkt mye på det faktisk, hvordan jeg skal forholde meg til det :p Tenkte å ta en tidlig test i løpet av helga, tror ikke jeg klarer å vente helt til ikm :) Er 9 dpo i dag. Men tenker egentlig at jeg bare bør leve som normalt inntil jeg eventuelt får en positiv test, man kan jo liksom ikke slutte å leve heller ;)
Hva tenker du?

Har tenkt mye på det faktisk, hvordan jeg skal forholde meg til det :p Tenkte å ta en tidlig test i løpet av helga, tror ikke jeg klarer å vente helt til ikm :) Er 9 dpo i dag. Men tenker egentlig at jeg bare bør leve som normalt inntil jeg eventuelt får en positiv test, man kan jo liksom ikke slutte å leve heller ;)
Hva tenker du?

Tenker også slik :)
Har lest en del hvo folk skriver at de aldri drikker mellom el og ikm, skjønner ikke helt hvorfor man skal gi avkall på alt før man vet noe:p
Det tar jo litt tid før navlestrengen utvikles og fosteret tar næring fra mor, så vidt jeg har forstått det på legen, så ett par glass vin i godt selskap på en lørdag kan vel ikke skade?:) hehe

Tenker også slik :)
Har lest en del hvo folk skriver at de aldri drikker mellom el og ikm, skjønner ikke helt hvorfor man skal gi avkall på alt før man vet noe:p
Det tar jo litt tid før navlestrengen utvikles og fosteret tar næring fra mor, så vidt jeg har forstått det på legen, så ett par glass vin i godt selskap på en lørdag kan vel ikke skade?:) hehe

Ja den får jo næring av plommesekken før navlestrengen utvikles, så hvorfor gi avkall når man ikke vet.. :) Meeen, blir litt sånn "har ikke lyst, tenk om....", sikkert fordi det er først pp vår ;) Håper jeg blir litt mer avslappet etterhvert, hehe.

I dag skulle jeg teste for første gang også glemte jeg... Ups... Ingen krise for jeg vet at EL ikke er før neste uke. Håper det går greit for monitoren.
:-)

6dpo, og plutselig fått ømme pupper på nytt :p
De var jo slik rundt el, har ikke kjent noe til de siden onsdag og nå er de tilbake.. :o
Sikkert bare jeg som lurer meg selv, men vet jo at evt festing av egg skjer mellom dag 5-10 så :)

Back
Topp