Vi som bruker CBFM ;) !

Takk! :) Kjenner jeg tørr ikke helt å tro på det ennå.. Håper spiren klamrer seg fast løpet ut denne gangen!! Det som er litt rart er at det er på dagen 1 år siden SA'en.

Takk! :) Kjenner jeg tørr ikke helt å tro på det ennå.. Håper spiren klamrer seg fast løpet ut denne gangen!! Det som er litt rart er at det er på dagen 1 år siden SA'en.
Da tenker jeg det er en mening med det :) Spent på morgendagens test fra deg!

image.jpg

Dagens test er nederst :) :) :)

Endelig Max i dag :D

Gikk rett fra Lav i går til Max i dag:)

CD7: Lav
CD8:Lav
CD9: Lav
CD10: Lav
CD11: Lav
CD12: Lav
CD13: Lav
CD14: Lav - (Positiv el-test)
CD15: Max - (Positiv el-test)

Hei alle :) melder meg inn her:) vi har prøvd på nr 2 siden august uten hell.. Begynner å bli veldig utålmodig og frykten for at vi ikke skal lykkes er jo veldig tilstede:( men det er sikkert ikke så uvanlig..
Kjekt å lese her at det er flere som lykkes:) vi er nå i 2pp med cbfm:) dag 7 i dag:) krysser alt som kan krysses!

Hei alle :) melder meg inn her:) vi har prøvd på nr 2 siden august uten hell.. Begynner å bli veldig utålmodig og frykten for at vi ikke skal lykkes er jo veldig tilstede:( men det er sikkert ikke så uvanlig..
Kjekt å lese her at det er flere som lykkes:) vi er nå i 2pp med cbfm:) dag 7 i dag:) krysser alt som kan krysses!

Lykke til :) Jeg er på pp 1.

Endelig Max i dag :D

Gikk rett fra Lav i går til Max i dag:)

CD8:Lav

Dette gir meg et håp om at det er normalt å ha lav på dag 12. Men, jeg har egentlig 28 dagers syklus, så syns det er rart. Kan være fordi jeg har hatt lap. ganske nylig.

Blir spennende å følge deg og de andre :) Håper den satt på mandagen :)

EDIT: Haha, stavekontrollen slo til. MAXdagen

Takk:) Ja, ble overrasket over at den fortsatt viste Lav i går, men da passet det med syklusen alikevel når den gikk rett opp på max i dag :)

CD8: Lav
CD16: Max - (Negativ el-test)

CD8: Lav
CD16: Max - (Negativ el-test)
Jeg gikk også rett fra lav til Max første PP...
Lykke til❤️Krysser fingrene for deg og alle :)

Så spennende! Krysser fingre for dere begge to :)
Her tror jeg el var på mandag (CD15), men tempen min har enda ikke steget så jeg er max forvirret:-/

Hei :) vet ikke om det er riktig tråd, men prøver meg. Jeg har en gutt på 8 mnd og prøver iherdig på nr 2 nå. Har kort lutealfase, men 28 dagers syklus. Ved prøving på førstemann hadde jeg eggløsning rundt dag 20&21, høy på cbmf dag 18&19. Sånn har det vært siden heg fikk mensen igjen. I des hadde jeg en tidligtidlig SA og etter det har jeg ikke jeg fått ordentlig mensen eller noe. Men fikk en blødning så jeg begynte å "måle" da. Så til saken: nå har jeg hatt høy på cbmf siden dag 19 og til og med idag dag 25. Ikke vært på max. Er det reelt? Eller er det andre ting som kan påvirke? Vi legger inn aksjer 2 ganger om dagen, så begynner å bli litt lei nå erfaringer? :)

Back
Topp