Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for oppmuntrende ord!! Har ikke tatt pergo denne syklusen, pausemnd fra hormoner. Men tok dobbel kur sist syklus med el på dag 15, så hadde et håp om el på omtrent samme tid denne gangen og![]()
Hurra! Disse er positive jaTok en test nå nettopp og jeg tyder den som positiv?Vis vedlegget 97700
Isåfall er det nok ganske sikkert at MAX kommer i morgen![]()
Da kan jeg si at jeg har el i dag, dag 16 i pausemåned etter dobbel pergoSå håper din ikke er langt unna!
Jeg er riktignok tidligere CBFM bruker, jeg måtte bare svare når jeg leste den ene postenKrysser fingrene for oss alle!
![]()
Tidligere cbfm-bruker, men fortsatt prøver, om jeg da skjønte deg rett?
Spennende for flere av oss framover da![]()
Deilig å endelig være i dpo-land, selv om tiden går saakte!! Håper du når max i løpet av et par dager, Luxus![]()

Det er et godt tegn med sterkere streker, Luxus! Kanskje en ide å teste både morgen og ettermiddag i dagene som kommer?
De kan bli svakere og så plutselig sterkere igjenÆsj! Jeg rakk ikke innom apoteket i går, ego ingen test cbfm-test i dag :-/
Tok en BT, som plutselig ble svakere enn alle de andre jeg har tatt så langt! Strange..
Den ville jeg tolket så godt som positivVis vedlegget 98283
Folkens! Er denne BT'n positiv?