Vi som bruker CBFM ;) !

Har ikke hatt testpinner torsdag og fredag:confused: ikke rukket apoteket noen av dagene. Så vet ikke;) fikk ordnet i går, så får sjekke nå. Blir jo ikke helt nøyaktig kanskje - går vel muligens ikke an å få max rett fra lav?

Joda! :) da ble det max på monitoren i dag!! Superpositiv BT! Det liker vi :)

Cd6: lav
Cd7: lav
Cd8: lav
Cd9: lav
Cd10: lav
Cd11: lav
Cd12: lav
Cd13: lav
Cd14: lav
Cd15: lav
Cd16: lav
Cd17: ?
Cd18: ? Nesten positiv BT på morgen, helt positiv BT på kvelden
Cd19: MAX:D:D:D:D

Cd6: lav
Cd7: lav
Cd8: lav
Cd9: lav
Cd10: lav
Cd11: lav
Cd12: lav
Cd13: lav
Cd14: lav
Cd15: lav
Cd16: lav
Cd17: ?
Cd18: ? Nesten positiv BT på morgen, helt positiv BT på kvelden :) = aksjer
Cd19: MAX:D = aksjer
Cd20: MAX:D

Jeg kjente jeg hadde el i går, cd 19, aksjer cd 18 og 19, burde vi legge inn noen i dag og, eller holder det?
Blir jo ikke tid før sent i ettermiddag og da er det nok mer enn 24timer siden el..:anyone

Vi gjorde det :p

Har gjort det hver gang det har klaffet, men vet selvfølgelig ikke om det var den ladningen som gav utslag eller dagene før da :p

Da ble det ingen aksjer i går, er ikke alltid det går som man vil.. :-P men men! Deilig å endelig være i endeløse dpo-land! :) Hvor er resten av dere? Pinata, du er vel et lite stykke ut i dpo-land nå?

Da ble det ingen aksjer i går, er ikke alltid det går som man vil.. :-P men men! Deilig å endelig være i endeløse dpo-land! :) Hvor er resten av dere? Pinata, du er vel et lite stykke ut i dpo-land nå?
Det går nok fint, jeg har lest at det er ca 0% sjans for å bli gravid dagen ETTER el, så dere har nok lagt inn aksjer på de rette dagene ;)
Jeg er 8dpo i dag, tok en BT for gøy i dag tidlig som helt forventet kom ut blendahvit ;)

Det går nok fint, jeg har lest at det er ca 0% sjans for å bli gravid dagen ETTER el, så dere har nok lagt inn aksjer på de rette dagene ;)
Jeg er 8dpo i dag, tok en BT for gøy i dag tidlig som helt forventet kom ut blendahvit ;)

Nåååå???
Hvordan står det til??? :)

8dpo i dag.
Syns jeg kjenner murringer i eggstokkene i dag, særlig når jeg gikk på ski tidligere i dag?! :rolleyes:

Da var det GU igjen i dag da - begynnelsen på utredning i det offentlige.. Krysser selvfølgelig fingrene for at jeg allerede er gravid, er 10dpo i dag, ikke testet ennå. Store planer om å holde meg:)

Oj, håper ikke gu'en innvirker på en eventuell spire! Så sterk du er som ikke har testet enda! :)

Det håper ikke jeg heller, men med lang ventetid måtte jeg bare ta sen timen jeg fikk ;)
Er egentlig testoman fra 10dpo, men behovet har ikke meldt seg ennå:-P

image.jpg
Da har jeg testet.... 13 dpo.
Noen flere som ser to streker???

Back
Topp