Vi som bruker CBFM ;) !

Denne pp skal min CBFM også i bruk :p

Er på CD 15 i dag og fikk høy.
Forventer å få max i morgen eller i overmorgen om syklusen min er tilbake til det vanlige etter forrige graviditet.

Har bare positive erfaringer med CBFM fra tidligere.

Fikk full klaff på både 1 og 2 pp forrige gang.
Mistet tidlig på 1 pp, men 2 pp så ble resultatet en nydelig rampete gutt :)

1pp denne gang gikk til dundas da sambo ble liggende med feber i en uke :/
Så er vel igrunn fortsatt på 1 pp :p

Håper på full klaff denne gangen også :)

Luxus:
Forrige gang jeg brukte den fikk jeg høy CD 13-16, og Max på CD17-18 (EL på CD17).
Så da hadde jeg lav frem tom CD12.

Er spent på om det blir så mye som 4 dager med høy denne gangen. Har el-smerter/murringer og i dag har jeg hatt litt fruktbart sekret. Så er spent på morgendagen :)
Håper du kommer opp på høy i morgen :):)

CD6: Lav
CD7: Lav
CD8: Lav
CD9: Lav
CD10: Lav
CD11: Lav
CD12: Høy (Positiv BT)
CD13: MAX!!! Hurraaa :D

Cd6: lav
Cd7: lav
Cd8: lav
Cd9: lav
Cd10: lav
Cd11: lav
Cd12: lav...boxing

Hipp hopp hurra for max for deg, pinata!!:smiley-bounce016
Da er det bare å legge inn aksjer da!!

Jepp, aksjer lagt inn natt til i går og i dag tidlig. Håper det holder..? Eller bør vi sørge for en runde til i kveld?

Æsj, vi fikk ikke lagt inn noen aksjer i kveld... Men el-testene er fortsatt knallpositive, så da er nok ikke el før i morgen.

CD12: Høy (Positiv BT+ aksjer)
CD13: MAX!!! Hurraaa :D (Pos BT+ aksjer)
CD14: MAX (neg BT)

Hei!

Kan noen svare meg på hvorfor EL testene fra BT blir positive ca en halv dag før man får MAX? Får man max før EL eller på selve EL?

Hei!

Kan noen svare meg på hvorfor EL testene fra BT blir positive ca en halv dag før man får MAX? Får man max før EL eller på selve EL?

Mange har EL på første dag med Max på monitor, og BT slår alltid ut litt før. Monitoren viser alltid to dager med max. Her har nok egget sluppet i dag, på andre dag med max.

Cd12: lav (to streker på BT)
Cd13: lav (to streker på BT, litt sterkere enn i går)
Krysser alle fingrene jeg har for deg, pinata:D håper jeg og får el snart.. Iflg appen min skal jeg ikke ha el før søndag, den regner gjennomsnittet av mine siste 6 sykluser.

Last edited:
Cd12: lav
Cd13: lav
Cd14: lav

Jeg blir gal:arghh:
Tydelig at pergo ikke fungerer for meg i denne syklusen! Bah! Tålmodighet er en dyd!!

Æsj så kjedelig, Luxus :-|
Men det er jo fortsatt tidlig i syklusen da. Jeg hadde jo bare én dag med høy før den kom på max.

CD12: Høy (Positiv BT+ aksjer)
CD13: MAX!!! Hurraaa :D (Pos BT+ aksjer)
CD14: MAX (neg BT)
CD15: Høy

Skal jeg fortsette å teste så lenge den ber om det?

Den kommer ikke til å be om flere tester nå:) jeg vet det er tidlig, skylder jo tålmodighet vettu :p
Blir uansett en lengre syklus enn på pergo da, hadde håpet på en 28-29dagers syklus. Men men.. Den som venter får se;)

Last edited:
Cd12: lav
Cd13: lav
Cd14: lav

Jeg blir gal:arghh:
Tydelig at pergo ikke fungerer for meg i denne syklusen! Bah! Tålmodighet er en dyd!!

Jeg har fått el på dag 16, 17 og 18 på pergo, så ikke gi opp :)

xsmile9
Jeg har fått el på dag 16, 17 og 18 på pergo, så ikke gi opp :)

Takk for oppmuntrende ord!! Har ikke tatt pergo denne syklusen, pausemnd fra hormoner. Men tok dobbel kur sist syklus med el på dag 15, så hadde et håp om el på omtrent samme tid denne gangen og ;)

På dag 18 her og fortsatt bare høy på CBFM :/

Men ifølge BT så er EL rett rundt hjørnet iallefall, litt kjipt at syklusen min er så lang :(

Back
Topp