Vi som bruker CBFM ;) !

Det gjenstår å se Jeg har fått el på cd 15/16 med pergo, alt fra cd 14 til 25 uten. Krysser fingrene for el i normalt tidsrom denne syklusen.
Du har barn fra før, pinata?

Det gjenstår å se Jeg har fått el på cd 15/16 med pergo, alt fra cd 14 til 25 uten. Krysser fingrene for el i normalt tidsrom denne syklusen.
Du har barn fra før, pinata?
Krysser fingre for tidlig el hos oss begge :)
Jeg har to barn fra før, og ble gravid første syklus jeg brukte cbfm forrige gang, så må innrømme at forventningene er skyhøye ;-)

Lucky you:) høres ut som det fungerer veldig bra for deg. Jeg har antydninger til pco og produserer ikke egg med god nok kvalitet. Har vært gravid to ganger, en abort for en del år siden og en sa for snart et år siden. Så har fått hormonhjelp via privat gynekolog i 2 sykluser nå uten klaff. Skal til gynekolog offentlig nå i januar, så får vi se hvor ferden bærer.. Hadde vært fint å få det til uten prøverør.. Vi har jo fått det til før.. Prøver cbfm for litt bedre oversikt!
Masse lykke og babystøv til deg da!

Lucky you:) høres ut som det fungerer veldig bra for deg. Jeg har antydninger til pco og produserer ikke egg med god nok kvalitet. Har vært gravid to ganger, en abort for en del år siden og en sa for snart et år siden. Så har fått hormonhjelp via privat gynekolog i 2 sykluser nå uten klaff. Skal til gynekolog offentlig nå i januar, så får vi se hvor ferden bærer.. Hadde vært fint å få det til uten prøverør.. Vi har jo fått det til før.. Prøver cbfm for litt bedre oversikt!
Masse lykke og babystøv til deg da!
Takk for det :) ja, har vært utrolig heldig. Men tar det likevel ikke som en selvfølge at det skal klaffe denne gangen. Har flere nære venner som har slitt med nr 2 og 3 til tross for at nr 1 kom uten særlig prøving. Og alderen spiller jo også selvsagt inn. Men håpet er stort :)
Krysser fingre for at "alle gode ting er 3" og at det klaffer for dere i denne PP'en :)

GODT NYTT ÅR! :D

CD6: Lav
CD7: Lav
CD8: Lav
CD9: Lav
CD10: Lav

Hadde kanskje håpet jeg ville få høy i dag... Hmm..

CD 6: lav
CD 7: lav
CD 8: lav
CD 9: lav..

Forrige syklus fikk jeg høy på cd 9, men da på pergo.. Håper på høy til helgen kanskje?

CD 6: lav
CD 7: lav
CD 8: lav
CD 9: lav..

Forrige syklus fikk jeg høy på cd 9, men da på pergo.. Håper på høy til helgen kanskje?

Obs på at pergo kan gi falsk positiv el test tidlig (og da altså tidlig høy på cbfm) :) så det kan gå litt lengre før den blir høy uten pergo :)

(det er litt av grunnen til at det ikke er anbefalt å bruke den når man går på hormonstimulerende medikamenter).

I know, derfor jeg ikke forventer samme resultat denne syklusen:) var min første syklus med monitoren, så jeg klarte liksom ikke å la vær å bruke den selv om jeg gikk på pergo. Fikk ikke falsk positive el-tester, eller på monitoren, den slo ut på max dagen før el og dagen etter, men fikk mange dager med høy.. Dvs høy fra 9-14, max 15+16. Men så lenge jeg var klar over det i fht pergoen, så syns jeg det bare var morsomt å prøve og bli kjent med monitoren :)
Valgte også å restarte monitoren etter bruk av monitoren på pergo.

CD11: Lav

Fikk en nesten positiv BT i ettermiddag. Er spent på hva monitoren sier i morgen. Bør i hvertfall vise Høy, eller...?

CD11: Lav
CD12: Høy - Hurra :D

Må dobbeltsjekke med BT i ettermiddag, er spent på om den er like sterk/sterkere enn den i går :)

Hipp hurra for høy!!
Cd6: lav
Cd7: lav
Cd8: lav
Cd9: lav
Cd10: lav
Cd11: lav

Fortsatt lav her i gården! Hvor manger dager med høy pleier du å ha?

Back
Topp