Vi som bruker CBFM ;) !

Åttende dagen med høy, kan det ikke skje noe snart. ..!!! :confused:
Enten prøver kroppen iherdig på å få til el eller så er det pcos' en som roter det til denne måneden...

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo - 28 dager
3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Min EL pleier å komme på ettermiddagen/kvelden før monitoren får maks dagen etterpå...Da er min EL kanskje på den dagen monitoren viste maks - eller maks nr 2....En av de hvertfall :) Skulle ønske at monitoren kunne vise nedtelling når egget slippes! Med minutter og sekunder haha!

Jeg tok hostesaft og grapefruktjuice frem til EL - så ser vi om det hjelper, min utflod ble bedre med de synes jeg. Hva med deg?

Hvilken dag er du komt på nå?? :)
Har du fått max denne måneden?

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja det hadde vært greit :)
Jeg blir veldig øm i brystene når jeg er gravid og aldri ellers så det er jo et bankers tegn. Problemet er bare at dette skjer først ca en uke etter IKM så da hjelper det ikke så mye nå hehe.
Regner med jeg VET hvis jeg går over ikm hehe :p

Eller er det ingenting.
Eller jeg kjente jo ikke etter heller da forrige gang. Kvisene merket jeg etter hvert ut i svangerskapet, men vet ikke når de dukket opp. Jeg kjente ikke etter, men merket absolutt ingen symptomer foruten om brystene før den positive testen. Tenker at da kan ikke symptomene ha vært serlig framtredende heller!

Krysser fingrene på en tidlig festing (blir det riktig å skrive hehe) og lengre lutealfase på deg!

Bankers tegn er veldig kjedelig! Ble blåmerke her og der! :)

Hihi, man kan vel si tidlig festing ;) *krysse fingrene* :D

Hvilken dag er du komt på nå?? :)
Har du fått max denne måneden?

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja, jeg har fått maks på dag 12 og 13! :) Er på DPO 4 i dag! *spennende!* :) Hva med deg?

Inatt havnet jeg på legevakta. Fyttisøren, de småsmertene jeg hadde i magen bestemte seg for å bli helt uholdbare!
Hadde først tenkt å drøye til idag og ringe fastlegen min. Men da vakttelefon på legevakta nevnte både graviditet utenfor livmor, spontanabort og andre kosesituasjoner, så dro jeg rett ditt.
Det viste seg at jeg har blod i urinen og noe han kalte urinblæresteiner, som visstnok bare må gå sin gang og rett og slett tisses ut.
Jeg tenkte "jaja, min 0,01% sjanse for å gro på en spire flakset avgådet med den diagnosen" men neida!! :D han trodde faktisk jeg kan være gravid, etter å ha kjent på magen min og slikt! Og mente at 0,01% var et urealistisk lavt(!!) tall :D
Så nå skal jeg grine i smerte frem til dissa steinene på naturlig måte velger å forlate meg også blir det blodprøve hos legen når jeg føler meg som menneske igjen :p

Ha en kjempefin dag damer!! :)

Uffda! Godt at de har funet ut av det - må være så kjedelig å la den gå sin gang! Håper at det skjer så fort! :)

Du tok blodprøver - men kan ikke de se at du er gravid selv om du har vært hos legen, altså ta blod eller urin prøve? :D

Ja, håper det jeg også! Er forferdelig kjedelig å ha så vondt.

De tok ikke hcg-blodprøve på legevakta, for den måtte sendes til laboratoriet for dyrking eller noe slikt. Jeg kunne fåttr en GU der, men det fristet ikke midt på natten :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nei, musa må få sove i fred midt i natt ;)

Håper vi finner ut av det snart om du er gravid eller ei - nervepirrende, laaaangt over IKM jo! :)

Nei, musa må få sove i fred midt i natt ;)

Håper vi finner ut av det snart om du er gravid eller ei - nervepirrende, laaaangt over IKM jo! :)

Håper det ja :D hadde vært helt fantastisk, da er termin akkurat når typen ønsker seg, og jeg kan fortelle familien det til jul, for da har det gått over 12 uker.

Hvordan går det med deg, har testenervene begynt å komme enda :)?

Skal du til legen i dag da?
De ser jo med en gang om det er hcg i blodet :)
Tenk så gøy hvis det viser seg du er gravid :D

Ingen tegn til tanta foreløpig her! Forrige syklus var på 24 dager så da er jeg en dag ekstra her :p
Føler en liiiten milepæl er over, selv om dagen ikke er over enda :p Og om jeg hadde el når jeg selv trodde jeg hadde el så er jeg 14 dpo i morgen!! Kan være jeg bare er 8 i morgen men tiden vil vise ;) Skal i hvert fall teste i morgen!

Skal til legen såfort detta steingreiene er borte, klarer ikke før det :p

Å, så bra tanta ikke har kommet :D nå får a bare holde seg borte!!
Blir utrolig gøy å høre hva testen viser! *krysser fingre og tær for en liten spire* :D

Håper det ja :D hadde vært helt fantastisk, da er termin akkurat når typen ønsker seg, og jeg kan fortelle familien det til jul, for da har det gått over 12 uker.

Hvordan går det med deg, har testenervene begynt å komme enda :)?

Det er en fantastisk julegave for familien. Jeg ønsker dette også! Jeg håper jeg er gravid denne gangen for da rekker jeg før barnehagestart? Men ikke viktig ;o)

Jeg er faktisk mer avslappende enn i de første omgangene - stresser ikke med å teste som før , før måtte jeg teste 2 ganger om dagen med billigtester men nå tenker jeg at jeg får bare ta med rolig siden jeg har ganske regelmessig syklus og el for tiden.........

Blir selvsagt skuffet hvis jeg får TR, men samtidig rolig siden jeg har funnet teknikk å planlegge unger nøyaktig fremover, er ikke keen på pliktsex men ...... :dance011

Ja, jeg har fått maks på dag 12 og 13! :) Er på DPO 4 i dag! *spennende!* :) Hva med deg?

Åååå, så spennende :):) Håper dette er måneden for dere :)

Jeg er på dag 24 i syklusen, 8'ende dagen med høy så vet ikke om det blir noe max på meg denne syklusen.. kjipt siden el kom til rett tid forrige gang :confused:

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Det er en fantastisk julegave for familien. Jeg ønsker dette også! Jeg håper jeg er gravid denne gangen for da rekker jeg før barnehagestart? Men ikke viktig ;o)

Jeg er faktisk mer avslappende enn i de første omgangene - stresser ikke med å teste som før , før måtte jeg teste 2 ganger om dagen med billigtester men nå tenker jeg at jeg får bare ta med rolig siden jeg har ganske regelmessig syklus og el for tiden.........

Blir selvsagt skuffet hvis jeg får TR, men samtidig rolig siden jeg har funnet teknikk å planlegge unger nøyaktig fremover, er ikke keen på pliktsex men ...... :dance011

Barnehageplass ja, er fortsatt 16 dager igjen av det vinduet, hvis man går akkurat 40 uker :p

Det må være utrolig deilig å ha en mer avslappet forhold til testing (er jo ofte når man slapper av at spira sitter :D )

Er greit å ha en skikkelig plan, men pliktsex er virkelig no dritt! Vi har hatt det ėn gang, dagen jeg hadde EL sist mnd og det var utrolig lite givende og egentlig litt kleint.. :p

Med min flaks så får jeg vel en kid 00:01 1. september :p
bye bye barnehage!
Men egnetlig så har jeg lyst å være litt lenger hjemme så bare greit hvis vi ender opp over barnehagefristen for da har jeg en unnskyldning hehe. Økonomien sier i grunnen nei til ekstra permisjon, men en klarer jo alltid å ordne seg på en måte :)

Med min flaks så får jeg vel en kid 00:01 1. september :p
bye bye barnehage!
Men egnetlig så har jeg lyst å være litt lenger hjemme så bare greit hvis vi ender opp over barnehagefristen for da har jeg en unnskyldning hehe. Økonomien sier i grunnen nei til ekstra permisjon, men en klarer jo alltid å ordne seg på en måte :)

Hehe, vi får håpe flaksen din slår til, da blir det jo spire på deg :D !

Har også tenkt til å drøye barnehage :)
Jeg har vært veldig heldig med både jobb og bosituasjon. Har mulighet til å jobbe hjemmenifra på flexitid. Også leier vi ut et par leiligheter i huset våres, så vi har en grei skattefri inntekt på det siden vi bor i mer enn 50% av boligen selv :)

synes alle mødre skulle fått lov til å være hjemme med barnet sitt i alle fall de første 3 årene, uten å skulle måtte bekymre seg for økonomiske vanskeligheter! Verdens rikeste land og likevel får man omtrent ikke støtte som småbarnsforeldre, med mindre man er enslig..

Ja den likestillingen gikk litt for langt da vi kvinner skulle få lov til å jobbe! Nå MÅ vi jo jobbe. Med mindre mannen har en over gjennomsnittet god jobb...

Jeg må nok satse på å være dagmamma i tillegg eller noe hvis jeg skal kunne gå hjemme...

Det er ikke tull. Helt fantastisk at de som ønsker å bli likestilt blir det! Men utrolig teit at alle andre, som godt kan trives med mer tradisjonell fordeling i heimen, skal "tvangslikestilles".

Dagmamma er jo en kjempesmart måte å kunne få vært hjemme på! :) mamma var det når jeg var liten og jeg har fremdeles et veldig nært forhold til de andre barna hun passa :)

Blei dobbeltpost denna her :p

Last edited:
Åååå, så spennende :):) Håper dette er måneden for dere :)

Jeg er på dag 24 i syklusen, 8'ende dagen med høy så vet ikke om det blir noe max på meg denne syklusen.. kjipt siden el kom til rett tid forrige gang :confused:

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja, kjipt :( Håper EL er bare forsinket - bedre enn aldri.

Barnehageplass ja, er fortsatt 16 dager igjen av det vinduet, hvis man går akkurat 40 uker :p

Det må være utrolig deilig å ha en mer avslappet forhold til testing (er jo ofte når man slapper av at spira sitter :D )

Er greit å ha en skikkelig plan, men pliktsex er virkelig no dritt! Vi har hatt det ėn gang, dagen jeg hadde EL sist mnd og det var utrolig lite givende og egentlig litt kleint.. :p

Ja, noen sier at stress har ingenting virkning på at spiren sitter - noen sier at man får 20% nedsatt hvis man stresser, andre sier det er tull. Man blir gravid under krigen - stress og psykiske problemer osv. Jeg vet ikke, men prøver uansett å ikke tenke så mye på det. Har nettopp bestilt tur til Asia i januar - så jeg bruker mye tid på å Google og planlegge, så glemmer jeg at jeg faktisk prøver :P

Ja, min samboer tenner ikke på pliktsex. Jeg må prøve en eller annen måte å forføre han eller overraske han med noe sexy at han glemmer at vi har pliktsex ;) ......... Virker som det var bedre for denne måned - enn forrige, han klarte ikke på maks nr 2 og høy , men det skulle kanskje holde men nei.

Nå klarte vi å ha på maks nr 1+2 + høy :P Er på 5 DPO i dag - kun ømme bryster (er vanlig ved PMS som jeg får hver måned) ellers ingenting :( Skvatt av små bobling i noen minutter da jeg var i butikken men det er nok noe annet, fordi jeg har ikke helt troa på at man kan faktisk kjenne tidlig symptomer, tror alt er PMS som skjer hos nesten alle kvinner. Tror ting skjer mer etter IKM :)

Back
Topp