Vi som bruker CBFM ;) !

Hele sist måned fikk jeg bare høy! Men glemte to i begynnelsen så da ble det vist bare sånn! Nå er jeg på dag 14 å fikk høy! Med tanke på tappen og slim og slikt så trodde jeg EL skulle være over, men forstår ingenting! Kan man ha EL selv om monitorer ikke slår ut på Max? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er på dag 20 nå. CBFM viste max på dag 18 og 19. I dag viser den høy. Krysser fingre og tær for at spiren sitter igjen :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Hvordan ligger dere Ann i syklusen ? Dag 13 i dag og høy på monitoren :) tipper den blir MAX i morgen på dag 14. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Dag 28 nå og foreløpig ingen tegn til tr. Ifølge min kjære blir jeg "ett reint hælvette å være inærheten av" de siste dagene før tr kommer, så blir vel enda en møkkalang syklus..

Håper du ser max på monitoren imorgen :D eller, idag blir det. Søvn har vært ett fremmedord her den siste uken.

Dag 28 nå og foreløpig ingen tegn til tr. Ifølge min kjære blir jeg "ett reint hælvette å være inærheten av" de siste dagene før tr kommer, så blir vel enda en møkkalang syklus..

Håper du ser max på monitoren imorgen :D eller, idag blir det. Søvn har vært ett fremmedord her den siste uken.

Ble ikke no MAX her på dag 14, er på 15 i dag og heller ikke no MAX på monitorer.., treg EL denne mnd .., får håpe den kommerass...

Ble ikke no MAX her på dag 14, er på 15 i dag og heller ikke no MAX på monitorer.., treg EL denne mnd .., får håpe den kommerass...

Kommer nok :)

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo - 28 dager
3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Hvordan ville dere gjort det nå? Sex hver dag ? Pause i dag og sex i morgen? Har hatt sex nå 3dager etter hverandre..

Hvordan ville dere gjort det nå? Sex hver dag ? Pause i dag og sex i morgen? Har hatt sex nå 3dager etter hverandre..

Ville hatt sex annen hver dag frem til du får max på monitoren ;)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Noen som har opplevd at monitoren bommer på el?

Fikk mens :( jaja .... Bensa : måtte din samboer bli med på undersøkelser eller bare deg?

Fikk mens :( jaja .... Bensa : måtte din samboer bli med på undersøkelser eller bare deg?

Nei!! Den skulle jo ikke komme... Kom den før tiden da vel??

Samboern min var ikke med privat nei, men skal være med når jeg skal på kvinneklinikken. Han har tatt sædprøve der..

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Dag 16 og ikke på Max :/ hmm

Hvor lenge har du brukt monitoren?

Håpe på max i morgen da ;)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Hvor lenge har du brukt monitoren?

Håpe på max i morgen da ;)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
Er første pp med monitoren nå, brukte den endel når jeg skulle ha førstemann . Bare brukt el strimler. Kanskje ikke så rart det ikke har klaga hvis ikke el er når den skal :p

Nei!! Den skulle jo ikke komme... Kom den før tiden da vel??

Samboern min var ikke med privat nei, men skal være med når jeg skal på kvinneklinikken. Han har tatt sædprøve der..

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Jeg var redde for mange rare spørsmål hos privat som jeg ikke ønsker at min samboer skal få vite ;) ..........
Supert :) Jeg tenker å prøve litt til før jeg tar kontakt.

Jaja, i dag er på dag 1....Blæ! Kjedelig! :)

Er første pp med monitoren nå, brukte den endel når jeg skulle ha førstemann . Bare brukt el strimler. Kanskje ikke så rart det ikke har klaga hvis ikke el er når den skal :p

Du er på 1.-pp - KAN hende at du ikke får max eller noe så lurt å ha billigtest strimler ved siden av :) Jeg fikk ikke høy eller maks på 1 og 2 pp, ting skjer nå fra 3 pp :)

Håper du er heldig som ser høy eller maks på 1. pp ! Spennende :)

Er vanlig at monitoren ikke finner max første pp en bruker den ;)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Back
Topp