Lilla-87
Forumet er livet
Det ligger på telefonen min, samsung s2. Har forskjellige tegn; ♡♥♧♣☆★Hehe,ja kanskje det duHvordan får du til det søte hjerte der ?
Det likte jeg godt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ligger på telefonen min, samsung s2. Har forskjellige tegn; ♡♥♧♣☆★Hehe,ja kanskje det duHvordan får du til det søte hjerte der ?
Det likte jeg godt.
Fungerer smilyene på min iPhone da :Det ligger på telefonen min, samsung s2. Har forskjellige tegn; ♡♥♧♣☆★
Det ligger på telefonen min, samsung s2. Har forskjellige tegn; ♡♥♧♣☆★
Går fortere å taste på pc da. Kjenner jeg sliter litt innimellom med pølsefingrene her. Haha..Heldiggrisen babeJeg sitter på pcen,og har ingen fancy telefon hehe... Stakkars meg
![]()
Samme her. Går liksom ikke like fortGår fortere å taste på pc da. Kjenner jeg sliter litt innimellom med pølsefingrene her. Haha..![]()
Litt dumt i disse tider, men jeg kan ikke være stasjonert foran laptopen på dagtid. Skal prøve å skrive fra den i kveld, så skal dere se at det blir vanskelig å holde følge her inne!Samme her. Går liksom ikke like fort![]()
Challenge accepted!Litt dumt i disse tider, men jeg kan ikke være stasjonert foran laptopen på dagtid. Skal prøve å skrive fra den i kveld, så skal dere se at det blir vanskelig å holde følge her inne!![]()
Ja,blir godt å leve som en "normal" familie igjen
Vi har søknad hos udi,men fryktelig vanskelig å få opphold. Jeg stiller alle krav,men de prøver å vanskeliggjøre det ennå mer. Så gir vel mer eller mindre opp. Han har mest lyst til å bo der. Der har han en bra jobb,bil osv
Ja,litt snålt er det. Hehe.
Hehe. Mac-en kommer frem så fort T er levert i barnehagen og Lillebror ligger og sover =)Litt dumt i disse tider, men jeg kan ikke være stasjonert foran laptopen på dagtid. Skal prøve å skrive fra den i kveld, så skal dere se at det blir vanskelig å holde følge her inne!![]()
Herregud, ikke sett denne før nådet er ikke lenge til du reiser
håper du får det godt og nå får dere endelig vært sammen alle 4♡ kommer til og savne deg, så nett må du få
![]()
Takk for det <3 Min søster skal bli med ned i en uke,så da kan vi gå ut å spise litt etc,herlig
Ja,må få nett,fort![]()