Vi reiser..

Gjorde ikke det gitt!!!

Samme her. Går liksom ikke like fort :-p
Litt dumt i disse tider, men jeg kan ikke være stasjonert foran laptopen på dagtid. Skal prøve å skrive fra den i kveld, så skal dere se at det blir vanskelig å holde følge her inne! ;)

Ja,blir godt å leve som en "normal" familie igjen :)
Vi har søknad hos udi,men fryktelig vanskelig å få opphold. Jeg stiller alle krav,men de prøver å vanskeliggjøre det ennå mer. Så gir vel mer eller mindre opp. Han har mest lyst til å bo der. Der har han en bra jobb,bil osv :)

Ja,litt snålt er det. Hehe.

Det er så urettferdig at ting skal være så vanskelig! Men tror dere får det bra når dere har bestemt dere, og slipper å kjempe for å være sammen :-)

Litt dumt i disse tider, men jeg kan ikke være stasjonert foran laptopen på dagtid. Skal prøve å skrive fra den i kveld, så skal dere se at det blir vanskelig å holde følge her inne! ;)
Hehe. Mac-en kommer frem så fort T er levert i barnehagen og Lillebror ligger og sover =)
Ellers blir det som regel telefonen!

Herregud, ikke sett denne før nå:eek::confused: det er ikke lenge til du reiser:oops: håper du får det godt og nå får dere endelig vært sammen alle 4♡ kommer til og savne deg, så nett må du få:D:D:D:D

Takk for det <3 Min søster skal bli med ned i en uke,så da kan vi gå ut å spise litt etc,herlig :)
Ja,må få nett,fort :)

Det er jo koselig, så dere får litt egentid:D
Håper virkelig dere får det bra. Unner dere alt godt<3<3<3<3 Ja, håper du får nett fort som fy;) Ønsker dere masse lykke til<3

Back
Topp