Vi reiser..

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
førstekommende lørdag <3 Gleder meg en del,men også litt vemodig å reise ifra Norge og hjemmet vårt..
Mest sannsynlig for alltid..
Skal på ferier hit,men blir ikke så altfor ofte.....

Som sagt tidligere,så håper jeg at jeg får fikset meg nett der nede :)
Vi skal først til Tunisia,og være på ferie i 1 uke. Deretter reiser vi til Libya.
Men,er fortsatt noen dager til. Så,er her i noen dager til :D

førstekommende lørdag <3 Gleder meg en del,men også litt vemodig å reise ifra Norge og hjemmet vårt..
Mest sannsynlig for alltid..
Skal på ferier hit,men blir ikke så altfor ofte.....

Som sagt tidligere,så håper jeg at jeg får fikset meg nett der nede :)
Vi skal først til Tunisia,og være på ferie i 1 uke. Deretter reiser vi til Libya.
Men,er fortsatt noen dager til. Så,er her i noen dager til :D

Det var ikke lenge til, håper du får nett så du kan skravle med oss:-)
Er vel mye som skal pakkes og gjøres klart nå sikkert.

Ja,det kan jeg love deg :) Hehe. Ja,får helt BV absinenser suuuuperfort hehe...MÅ PÅ HVER DAG :)

Jeg ser spent på å få høre hvordan du har det etter du flytter:-)

Jeg ser spent på å få høre hvordan du har det etter du flytter:)

Så koselig å høre :) Har bodd der før,så vet hva jeg går til... Men,blir godt å bo i sin egen leilighet.
Forrige gang,bodde vi hos svigermor. Og det er koselig det,men litt intenst. Trenger privatliv :)

Så koselig å høre :) Har bodd der før,så vet hva jeg går til... Men,blir godt å bo i sin egen leilighet.
Forrige gang,bodde vi hos svigermor. Og det er koselig det,men litt intenst. Trenger privatliv :)

Ja det skjønner jeg, kunne ikke tenkt meg å bo sammen med min jeg heller hehe:-)

Så tøff og modig du er som flytter! Det blir nok deilig å få være sammen med mannen din hele tiden! :) Kan jeg spørr hvorfor han ikke kan bo i Norge? ....visst han evt har lyst til det da :) Tror dere får det kjempebra siden du vet hva du går til, men forstår veldig godt at det er rart å flytte kanskje for alltid!

Utrolig tøft synes jeg også.
Og så blir jeg litt spent på dine vegne :D

Wow! Allerede? :eek:
Missunner deg varmen du skal til jeg.. Blir sikkert herlig å komme ned dit.:cool: Kan ikke forestille meg at jeg og mannen skulle bodd hver for oss, så jeg forstår godt at du velger å flytte. Men, DAMN GIRL!! Du har bein i nesa asså! Steintøff er du!;)

Spennende å flytte da - alltid litt rart med forandring enten det er til utland eller til andre steder i norge. Masse lykke til!

Så tøff og modig du er som flytter! Det blir nok deilig å få være sammen med mannen din hele tiden! :) Kan jeg spørr hvorfor han ikke kan bo i Norge? ....visst han evt har lyst til det da :) Tror dere får det kjempebra siden du vet hva du går til, men forstår veldig godt at det er rart å flytte kanskje for alltid!

Ja,blir godt å leve som en "normal" familie igjen :)
Vi har søknad hos udi,men fryktelig vanskelig å få opphold. Jeg stiller alle krav,men de prøver å vanskeliggjøre det ennå mer. Så gir vel mer eller mindre opp. Han har mest lyst til å bo der. Der har han en bra jobb,bil osv :)

Ja,litt snålt er det. Hehe.

Wow! Allerede? :eek:
Missunner deg varmen du skal til jeg.. Blir sikkert herlig å komme ned dit.:cool: Kan ikke forestille meg at jeg og mannen skulle bodd hver for oss, så jeg forstår godt at du velger å flytte. Men, DAMN GIRL!! Du har bein i nesa asså! Steintøff er du!;)

Ja,ble litt fortere enn forventet. Men,er bare glad til :) Har vært borte ifra hverandre i 8 uker på lørdag. Han gleder seg utrolig mye til å møte oss igjen. Og barna vokser jo så fort. Hehe.

Takk,er ikke tøff altså ;) Bare veeeeeeldig forelsket :) hehe.

Ja,ble litt fortere enn forventet. Men,er bare glad til :) Har vært borte ifra hverandre i 8 uker på lørdag. Han gleder seg utrolig mye til å møte oss igjen. Og barna vokser jo så fort. Hehe.

Åå.. nå ble jeg nesten bare mer misunnelig! Det er en kjærlighetshistorie det her jo. ♡

Ååå kjenner jeg ble varm i hjerterota nå:rolleyes::rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Goood tur! Håper dere får det bra da! :)

Back
Topp