Vi over 38 ❤️

Hei jenter:)

Lørdag, sol og Norge åpner opp :Heartred Jeg skal treffe jentene kl 16.00 og drikke bobler. Dette ble bestemt for lenge siden, uavhengig av gjenåpning. Det er en privat sammenkomst. "Starte tidlig, så vi kan avslutte tidlig". Yeah, right :smiley-bounce022

Jeg har riktignok vært i tvil om jeg skal drikke eller ikke, da jeg snart starter lett stimulering. Jeg sendte faktisk en sms til gynekologen min igår og spurte om en kveld med alkohol ødelegger mye. Han skrev "ikke i det hele tatt og kos deg".

Så da tror jeg faktisk at denne frøkna drar på fest idag! :cool05:dance011 :hello2Har ikke akkurat hjulpet på og vært avholds i nesten 2 år heller.

Vært på Bohus og kjøpt maling! Skal male så og si hele huset innvendig. Gøy!!

Ønsker alle en fantastisk lørdag :)

Kos deg! )
Så artig med noe lett og positivt i tråden blant alle prøver, sprøyter og forsøk.
God helg!

Jeg tror jeg leste på nettsiden til Copenhagen Fertility Center om i hvert fall kalsium.

I hjemlandet Ukraina gjør dem alt, i hvert fall noen klinikker.
IVMed i Kyiv bl.a., den som jeg har kontakt med - de har mange videoer på engelsk på YouTube om arbeidet demers.
Ukraina er som USA - alt er lov, art er mulig
Og til litt billigere penge

Hvis det blir behov, og hvis vi velger å fortsette assistert, da drar jeg dithen etter Medicus.
Nå som verden åpner opp.

Har lyst å prøve DHEA, veksthormon, og mange andre forskjellige add-ons. Alt som skal til for å finne ut hva som er feil. Og det ER noe som ikke stemmer.
1. Jeg får altfor få egg i forhold til hormonverdiene mine (kan være genetisk mutasjon - FSH reseptorer ser ikke/lite FSH)
2. Og jeg har altfor lav blastodannelse - enten arvematerialet er/blir defekt - ingen kur for det, eller bare mine gamle celler har ikke nok krutt
- det kan man forsøke å endre

Hvis vi finner ut, at sorry, Lysi, løpet kjørt, da er det greit. Jeg aksepterer. Men hvis det er noe man kan gjøre, så vil jeg gjerne prøve.
Jeg skjønner veldig godt behovet ditt for å prøve 'alt'. DHEA har jeg lest litt om, spesielt det med at det kan føre til færre spontanaborter. Personlig syns jeg det virker spennende det med å pgt-a teste embryoene før innsett. Spesielt hvis de ikke finner noe annen forklaring på problemet vårt, det er litt utmattende å ikke vite om man kaster bort tid og penger på å sette inn noe som aldri vil være levedyktig uansett. De sier jo at det er langt mellom de gode eggene når man når en viss alder ❤

Lørdag, sol og Norge åpner opp :Heartred Jeg skal treffe jentene kl 16.00 og drikke bobler. Dette ble bestemt for lenge siden, uavhengig av gjenåpning. Det er en privat sammenkomst. "Starte tidlig, så vi kan avslutte tidlig". Yeah, right :smiley-bounce022

Jeg har riktignok vært i tvil om jeg skal drikke eller ikke, da jeg snart starter lett stimulering. Jeg sendte faktisk en sms til gynekologen min igår og spurte om en kveld med alkohol ødelegger mye. Han skrev "ikke i det hele tatt og kos deg".

Så da tror jeg faktisk at denne frøkna drar på fest idag! :cool05:dance011 :hello2Har ikke akkurat hjulpet på og vært avholds i nesten 2 år heller.

Kooooooos deg. Var i konfirmasjon i går og gikk forbi masse feststemte mennesker på vei hjem. Var bare bittelitt misunnelig ;)

Tjohoo, denne frøkna var også ute på by’n i går, for første gang på - aner ikke hvor lenge. Men altså, en drink og ett glass vin var nok til at formen er blæh i dag, så lurer på om 2. vaksinedosen jeg tok forrige uke har skylda :wacky: En nydelig dag iallfall, akkurat det jeg trengte nå!:woot: Håper du hadde en fin lørdag med bobler, og at formen er bra i dag ;)

Dette har jeg aldri hørt om! Måtte google litt, spennende greier, men høres avansert ut. Spesielt dette med spindle transfer. Er det noen i Europa som driver med dette?

Sjekket CFC DK
Ja, de tilbyr "calcium ionophor behandling"
Ser at det er forskjellig innhold på forskjellige språk
Men på dansk i hvert fall oppgir dem det
Også har dem "spindel mikroskop" - kun for vurdering ser det ut som, ikke spindle transfer

Lykke til i dag Litjmora ❤️håper på det beste.
Tusen takk :Heartred Er så godt å ha dere damer her inne som heier meg frem!
Jeg tror nok jeg skal utrope meg selv til dronningen av unødvendig drama :banghead:
Møtte opp til timen med stappfull blære. Døra gikk opp og dama som skal passe på eggene mine ser på meg med et alvorsblikk og sier, kan vi ta en prat. Hjertet går opp i halsen og pulsen øker drastisk. Svetten renner og jeg blir med inn på siderommet. Nå har det gått til h..... Nei da, de var bare veldig forsinket, kan jeg komme tilbake om 1 time. Begynte å gråte å hikste :oops:
Hun unnskyldte seg for måten det ble gjort på å skjønte at jeg hadde reagert slik jeg gjorde. Men alt var i skjønneste orden. Innsett skulle det bli, og det ble det etter litt mere forsinkelser. Så da har jeg øvd meg på sprengt blære 2 ganger i dag :hilarious:
En blasto inn og hele 2 på frys :happy093
Blodprøve 12. Oktober og forhåpentligvis en positiv tlf samtale på selveste 41 års dagen min 13. Oktober :Heartred

Jeg tror nok jeg skal utrope meg selv til dronningen av unødvendig drama :banghead:
Møtte opp til timen med stappfull blære. Døra gikk opp og dama som skal passe på eggene mine ser på meg med et alvorsblikk og sier, kan vi ta en prat. Hjertet går opp i halsen og pulsen øker drastisk. Svetten renner og jeg blir med inn på siderommet. Nå har det gått til h..... Nei da, de var bare veldig forsinket, kan jeg komme tilbake om 1 time. Begynte å gråte å hikste :oops:
Hun unnskyldte seg for måten det ble gjort på å skjønte at jeg hadde reagert slik jeg gjorde. Men alt var i skjønneste orden. Innsett skulle det bli, og det ble det etter litt mere forsinkelser. Så da har jeg øvd meg på sprengt blære 2 ganger i dag :hilarious:
Blodprøve 12. Oktober og forhåpentligvis en positiv tlf samtale på selveste 41 års dagen min 13. Oktober :Heartred
Herregud, så fantastisk!!!! Men stressande drama i forkant! :banghead: No SKAL det bli bebis!!! ❤️ Er dei to som er på frys også blastoar? Eg flyttar deg sporenstreks til ruger. Ååååh, satsar på at 12. oktober blir ein god dag for oss begge, at du får positiv test og at eg får innsett!!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Herregud, så fantastisk!!!! Men stressande drama i forkant! :banghead: No SKAL det bli bebis!!! ❤️ Er dei to som er på frys også blastoar? Eg flyttar deg sporenstreks til ruger. Ååååh, satsar på at 12. oktober blir ein god dag for oss begge, at du får positiv test og at eg får innsett!!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Ja de 2 på frys er også blasto :)
Ja 12 oktober må jo bare bli en bra dag Smuta :Heartred

Ååååå, så gode nyheter . Og så nydelig med noen på frys! Nå må dette holde helt til mål!

Gratulerer med vellykket innsett og blasts på frys!!! Det må kjennes ganske godt nå med ekstra sikkerhet? Håper at du ikke trenger de med det første og at egget du ruger på klamrer seg fast :Heartred

Gratulerer med vellykket innsett og blasts på frys!!! Det må kjennes ganske godt nå med ekstra sikkerhet? Håper at du ikke trenger de med det første og at egget du ruger på klamrer seg fast :Heartred
Tusen takk Lysi :Heartred Ja nå føler jeg at det er greit om jeg bare kan bli gravid og få en vellykket graviditet.

Fantastiske nyheter dog med unødvendig dramatisk innledning fra klinikken, gratulerer så masse som ruger. Krysser fingrene for at bursdagen må feires med Farris som bobler :):)

Så deilig med bobler på en lørdag, og vell fortjent! Kroppen trenger pause og påfyll av latter og kos! Drikk bobler for meg også, men trenger ikke hodepinen i morgen:hilarious:
Jeg har klipt plenen for kanskje siste gang i år, nyter magen med bok, boblevann og sol❤️

Ja, det var deilig med både bobler, vin og drinker :dance008:cool14:dance011 Håper du hadde en topp helg :Heartred

Tjohoo, denne frøkna var også ute på by’n i går, for første gang på - aner ikke hvor lenge. Men altså, en drink og ett glass vin var nok til at formen er blæh i dag, så lurer på om 2. vaksinedosen jeg tok forrige uke har skylda :wacky: En nydelig dag iallfall, akkurat det jeg trengte nå!:woot: Håper du hadde en fin lørdag med bobler, og at formen er bra i dag ;)

Så gøy!! Vi droppet byen, men det ble en meget bra fest! Det ble både champis, vin og drinks. Trodde ikke jeg likte gin tonic, jeg, men det gikk nå ned :laughing001 Jeg visste det kom til å bli mye alkohol, så det var et smart valg og spise 7 brødskiver før jeg dro. Altså til frokost og lunsj.

Håper formen din kom seg utover dagen :)

Last edited:

Kjære deg!!! Så utrolig flott!! Og 3 blasto?!?!?! Det er jo helt rått!! Hvordan har det vært tidligere? Baby i mai/juni på deg da :) :) :)

Kjære deg!!! Så utrolig flott!! Og 3 blasto?!?!?! Det er jo helt rått!! Hvordan har det vært tidligere? Baby i mai/juni på deg da :) :) :)
Har ikke fått noe på frys siden sønnen min ble laget, så jeg er kjempefornøyd :Heartred September er visst en god syklusmåned for meg. Fikk 6 blasto i september 2018, så nå håper jeg at litjmann blir storebror med bare 10 dager forskjell på termindato :gen014

Har ikke fått noe på frys siden sønnen min ble laget, så jeg er kjempefornøyd :Heartred September er visst en god syklusmåned for meg. Fikk 6 blasto i september 2018, så nå håper jeg at litjmann blir storebror med bare 10 dager forskjell på termindato :gen014

Det er jo såååå bra!!!! Har du gjort noe annerledes foruten om kosttilskudd?

Det er jo såååå bra!!!! Har du gjort noe annerledes foruten om kosttilskudd?
Nei egentlig ikke. Så jeg tror kosttilskuddet har gjort sitt for meg. Merket jo på stim 2 i sommer når jeg hadde gått på tilskuddet i 1,5 mnd at flere egg var med lengere før de falt ifra.
Ja åsså er jo protokollen annerledes denne gangen. Jeg har jo fått samme stim som når sønnen min ble laget. Så det kan jo være det også :rolleyes:

Back
Topp