Vi over 38 ❤️

Smuta

Elsker forumet
Assistert-jentene
Maiblomstene 2016
Juliknøttene 2022
*DETTE ER NY TRÅD FOR VI OVER 38*

Vi er sikkert en del damer der ute som er litt opp i årene, men som ikke har gitt opp drømmen om barn:Heartred

Tenkte derfor vi kunne ha et forum der vi kan dele oppturer og nedturer sammen, og gi hverandre råd og støtte underveis.

Skriv gjerne opp alder, klinikk, behandlingsmetode, medisiner, antall forsøk og om du har barn fra før.:happy:

Gleder meg til å se hvor mange vi er :love7


VENTER PÅ OPPSTART: :smiley-angelic006

Sekiro - 42 - Har tre ICSI blastoer på frys, prøver på nr 3. etter sommeren - Livio

Sistesjanse-41 år- B2-Vestlandet(hausken Bergen)- oppstart med iui med i løpet av våren/sommeren-23

Nelly - 38 - B2 - IVF og IUI (annenhver måned), Riksen + Fertilitetssenteret- Gonal-F + Fyremadel + Ovitrelle + Cyclogest / Letrozole + Ovitrelle, 2 IVF-forsøk og 1 IUI.

Engelpia 39 - ED#1- B1 - Spiren

LillePrinsesse. - 42 - Barn#3 - IVF#2 - Rogaland/Medicus - Menopur/Fyremadel
mamlala - 38 år - B3 - IVF#8 - ICSI - usikker angående klinikk, holder på å bytte - går vanligvis på østrogen, progesteron og blodfortynnende i prøveperioder

Minisjansen-45-B3-IVF#1-Spiren-ICSI

NEDREGULERER/STIMULERER::signs003

Enga1 - B2 - 41 - Medicus - FER#1 etter IVF#2

Håpefull24 - 38 - B1 - IVF #2- Porsgrunn - Menopur/letrozol/fyramadel

Gamlemor80 - 42 - barn#1 - ivf#1 - fer3 -medicus

Liille - 37 (38 i år) - IVF#3 - barn#2 - Medicus Oslo - Femar, Menopur, Fyremadel

Lemuren, 41, B1, IVF#5, medicus

Morild79 - barn#1 - ED-forsøk#1 - i gang med nedregulering.

RUGER::chicken:

Mamma til 3 men prøver nr 4- 45 - B4 - ED#1 FET#4

Håperpåenfamilie - 38 - B1- IVF4 - ET1 - St.Olavs.

Cissa10- 41 - B3 ( første felles) - IVF#2 -Porsgrunn

Wishforamiracle - 38 - barn nr 2 - ivf forsøk 3 - Maigaard Aarhus - ferskforsøk - oppstart i januar 2023. Ikm 23.1

GRAVID::smiley-bounce022:Heartred

Litjmora - 42 - B2- spontant gravid i påvente av nytt forsøk, hurra! ❤️

Lilkil79, 43år - barn #1 - IVF #10/ED#1 - Livio- bruker Cyclogest som støtte

FruBlå - 42 år - Hausken Oslo - IVF - B2

Tcsk - 38 - prøver på nr 3 - Ivf første gang - Porsgrunn - kort protokoll Menopur/fyrmadel

Vårsol2020 - 40 - Haukeland - IVF#2, FET#1 - barn#2 - Progynova, Prolutex - innsett uke 50

Månelilje -38- barn#2 - IVF#2 -innsett#4- Oslo

LE83 - 39 - barn #1 - ivf#2 - Porsgrunn
Hadde innsett av en blasto 7 september, termin mai 2023

Camillacamilla - 40 - IVF#2, innsett#9- barn #2 - Rikshospitalet - termin 20.06.23

AVBRUTT :( / TOTALFRYS:

IKKE GRAVID::sad010

BABY: :love7

HildeFraNordSør - 43 - barn nr 3 - ED-forsøk nr 1 - innsett nr 2, baby august 2023

Lysi - 42 år - Barn #2 - Totalt 6 uttak og 7 innsett av 9 embryo - baby februar 2023

FrøkenBlå - 42 - barn#1 - embryoadopsjon#1 (dobbeldonasjon) - Serum Athen - baby januar 2023

Rainbowdash ~ 42år~ embryadopsjon #1~ Tsjekkia - baby desember 2022

B82 - 39 - IVF/ICSI#1 - Barn#4 - Porsgrunn - baby desember 2022

Saltvann - 40 - barn#3 - eggdonasjon#1 - Hausken - baby september 2022

Lura - 40 - barn#2 - forsøk#10- Hausken - baby august 2022

Smuta - 41 - IVF#4/5, innsett #1 med PGT-A (innsett #3 totalt) - barn#2 - OLGA Fertility Clinic, St. Petersburg - baby juni 2022

Tenkeboblen - 42 - Spiren - ivf#1 i Norge (#3 totalt) - baby mai 2022

Signy, 37, St. Olav, IVF#4, innsett #11, barn #2 - baby mars 2022

22
:Heartred
- 39 - IVF#4, innsett #12 - barn#2 - Hausken - baby november 2021

Forsiktig desemberoptomist - IVF#2 - baby november 2021

Nyprøver2020 - 39 - IVF#6 - B1 - Porsgrunn - baby oktober 2021

Solomor2020 - 40 - IVF#1 - baby september 2021

SiljeVanilje82 - 38 - IVF#1 - barn#2 - Hausken - baby august 2021

Cookies - 39 - forsøk#8 - barn#1 - Maigaard - baby februar 2021

Katch - 38 - Spiren - Bemfola - Fyremadel, et Aid, IVF#1, barn#2. - baby februar 2021
 
Last edited:
Hei alle fine damer her i «Vi over 38»! Eg har altså no laga ny tråd og tatt over som administrator. Gi lyd om det skal gjerast endringar på lista vår!

Heia oss!!! :happy093
 
Heia på deia Smuta :Heartred Så bra du tar ansvar :gen014
Jeg kan sikker endres til dette:
Litjmora - 40 år - IVF#4 - venter på behandlingsplan - B2 - Medicus Trondheim
 
Topp, Smuta :) Tusen takk for det! Jeg er en som ikke gir meg så lett, så flytt meg gjerne opp til "venter på oppstart" :)
 
Jeg har hatt to fullverdige IVF, to avbrutte IVF, derav ett omgjort til inseminering og to avbrutte insemineringer.
Skal ikkje vera lett!! Då er du vel i sum kanskje fortsatt på IVF#3? Skriv opp det, eg. Klem
 
Hei igjen
Lysi ble ikke gravid dessverre denne gangen
Neeext tiiimeee
 
B82 - 38 - Porsgrunn - IVF/ICSI#1 - Barn#4

Hei dere! Jeg venter på mens etter MA, da blir det en pausesyklus med Letrozol, deretter syklus med stimulering. Menopur + Letrozol og fyremadel.
Blir veldig spennende det her:nailbiting:
 
Hei igjen
Lysi ble ikke gravid dessverre denne gangen
Neeext tiiimeee
Så kjedeleg, Lysi! Styrkeklemmar til deg! ❤️ Då fører eg deg berre opp under «Venter på oppstart». Skal du då i gang med IVF#2? Kva klinikk høyrer du til? Og prøver du på første barn? Masse lykke til vidare!
 
Sett meg gjerne opp som venter på oppstart. Jeg er ett par måneder unna, men titter innom her i blant ☺️

Dagni - 40 - IVF#1 - ingen barn - Medicus Oslo
 
Dipsy - 38 - IVF #1 - 2.forsøk - barn #2.

Heisann! Da har jeg fylt de magiske 38, og hører plutselig til her. Vi venter på første mens (tror den er rett rundt hjørnet) etter vår andre MA på 6 måneder, og planlegger første fryseforsøk med eskimoen vi har på lur.
Litt ambivalent til denne runden, men vi er klare til å starte med nytt friskt mot ❤️
 
Last edited:
Sett meg gjerne opp som venter på oppstart. Jeg er ett par måneder unna, men titter innom her i blant ☺️

Dagni - 40 - IVF#1 - ingen barn - Medicus Oslo
Velkommen til oss, Dagni! Her er me ein veldig fin gjeng som støttar kvarandre. ❤️ Blir spennande å følgja deg!
 
B82 - 38 - Porsgrunn - IVF/ICSI#1 - Barn#4

Hei dere! Jeg venter på mens etter MA, da blir det en pausesyklus med Letrozol, deretter syklus med stimulering. Menopur + Letrozol og fyremadel.
Blir veldig spennende det her:nailbiting:
Hei! Velkommen til oss! Veldig trist med MA, men så spennande med oppstart snart! ❤️
 
Takk :shy: Jeg hører til Livio men venter på samtale hos Hausken - vil gjerne vite om de anbefaler noen tester...
Skjønner! Fører opp Livio så lenge, så kan me jo endra etter kvart eventuelt. :happy:
 
Dipsy - 38 - IVF #1 - 2.forsøk - barn #2.

Heisann! Da har jeg fylt de magiske 38, og hører plutselig til her. Vi venter på første mens (tror den er rett rundt hjørnet) etter vår andre MA på 6 måneder, og plamlegger første fryseforsøk med eskimoen vi har på lur.
Litt ambivalent til denne runden, men vi er klare til å starte med nytt friskt mot ❤️
Grattis med 38! Og velkommen til denne herlege gruppa her! Plutseleg blei me jo veldig mange her, det er fint - sjølv om me alle er i denne tøffe IVF-gjørma... Her er me mange som har gått gjennom mykje på vegen til ønskebarnet. Ambivalensen er veldig gjenkjenneleg, men la oss håpa at me får masse positive nyheiter her i gruppa vår i 2021! Det fortjener me etter eit jevnt over tøft 2020. Blir spennande å følgja deg! ❤️ Kva klinikk høyrer du til? Du får halda oss oppdaterte på vegen vidare.
 
Back
Topp