Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer!

Spotter også litt hver dag nå. Men er alltid til samme tid, så finner ikke helt ut av det.. Men har ingen smerter, så må jo bare glemme det av litt :-)

Håper det bare er lutinus som irriterer inni der.

Hvordan går det her inne? :) Lenge til dere skal på tul?[emoji1] Jeg skal om 8 dager, håper tia går fort

Skal også på tirsdag, da er jeg 7+5 :) Har ikke tatt kontakt med jordmor enda, men legen er informert. Bør vel ringe han til uka, da jeg trenger sykemelding ;)
Gleder meg til å få tul overstått, er så nervøs...!

Så gøy! Bare en dag igjen for dere begge da![emoji1] Forstår dere er spente og nervøse, masse lykke til[emoji173]️ Vurderer selv å ta en i slutten av uka, men kanskje ikke vits må klare å holde meg en uke, hehe

Vi skal på fredag, og det er smått utrolig for det er jo en evighet siden jeg bestilte timen! [emoji23] Men kjenner meg ganske trygg, selvom jeg vet at ting fortsatt kan gå galt. Har bare bestemt meg for at dette skal gå. Vil så gjerne være ferdig med hormoner, sex på kommando og hele pakka.

Har TUL den den 1.juni. Lyst til å flytte den litt frem, da jeg har null følelse av at jeg er gravid. Er vel uansett ikke noe forskjell å se fra 6+5 eller 7+2? Er det et bankende hjerte så, så er det det...

Har TUL den den 1.juni. Lyst til å flytte den litt frem, da jeg har null følelse av at jeg er gravid. Er vel uansett ikke noe forskjell å se fra 6+5 eller 7+2? Er det et bankende hjerte så, så er det det...

Den er vel større :-)

Jeg har 8 dager igjen til TUL. Synes tiden går fort!

Føler meg også ganske lite gravid, prøver bare å nyte det..

Den er vel større :-)

Jeg har 8 dager igjen til TUL. Synes tiden går fort!

Føler meg også ganske lite gravid, prøver bare å nyte det..

Ja, kanskje noen millimeter i mål, men det ser vel bare ut som en bønne uansett. Hadde litt blødning ved toalettbesøk idag, så tror jeg må prøve å flytte den til litt før. :-/ dårlig magefølelse...

Ja, kanskje noen millimeter i mål, men det ser vel bare ut som en bønne uansett. Hadde litt blødning ved toalettbesøk idag, så tror jeg må prøve å flytte den til litt før. :-/ dårlig magefølelse...

Ser den, er jo bare å flytte den! Tror bare de har satt den sånn for å være helt sikker på at hjertet slår.

Jeg spotter brunt nesten daglig nå, men skjønner bekymringen din. Fikk en blødning for en uke siden og var overbevist om at nå kom alt ut.

Men sitter nå her enda. Håper det bare er noen skjøre slimhinner du har og at du får se bankende hjerte snart.

Ser den, er jo bare å flytte den! Tror bare de har satt den sånn for å være helt sikker på at hjertet slår.

Jeg spotter brunt nesten daglig nå, men skjønner bekymringen din. Fikk en blødning for en uke siden og var overbevist om at nå kom alt ut.

Men sitter nå her enda. Håper det bare er noen skjøre slimhinner du har og at du får se bankende hjerte snart.

Ja, tror jeg må det! Håper det er uskyldig, men når man har mistet før blir en automatisk mye mer redd :-/ takk for gode ord hvertfall[emoji173]️

Hvordan går det her inne? :) Lenge til dere skal på tul?[emoji1] Jeg skal om 8 dager, håper tia går fort
Det går fint med meg, håper jeg! :) Er veldig spent på tul, tror det blir mer virkelig om alt er bra der. Jeg skal om 10 dager :) Da skal jeg være 7+1. Hvor langt er du når du skal på tul? Hvordan går det med deg? :)

Sliter med å sove. Grugleder meg til tul i morgen [emoji31] Har jo gått rundt å følt meg gravid noen uker nå, så finner de ikke hjertelyd blir det nok tøft.
Krysser fingrene værtfall [emoji4][emoji120]

Sliter med å sove. Grugleder meg til tul i morgen [emoji31] Har jo gått rundt å følt meg gravid noen uker nå, så finner de ikke hjertelyd blir det nok tøft.
Krysser fingrene værtfall [emoji4][emoji120]

Lykke til med TUL!! Krysser også fingrene for deg :-)

Det går fint med meg, håper jeg! :) Er veldig spent på tul, tror det blir mer virkelig om alt er bra der. Jeg skal om 10 dager :) Da skal jeg være 7+1. Hvor langt er du når du skal på tul? Hvordan går det med deg? :)
Ja, jeg forstår veldig hva du mener :)
7+2 vil jeg være da jeg skal på ultralyd. Men vurderer sterkt å flytte timen til denne uken. Har ikke hatt blødninger på en uke, men i går kom det selvfølgelig tilbake. Så får ringe gyn å høre om hun har tid :)

Back
Topp