Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer!

Første vakt på jobb i kveld på 14dager [emoji54] grugleder meg litt, føler ikke formen er helt på topp, men kan ikke være hjemme lenger nå
Har første svangerskapskontroll på onsdag, å det gleder keg meg til [emoji3]

Hvordan gikk første dag på jobb? :)
 
Jeg var på tul nr 2 i går å alt så fint ut[emoji173]️ Begynner å få troa å kan begynne å glede meg litt. Det er herlig[emoji5]
 
hmm.. Skulle ringe og avtale jordmortime.. Men hun sa jeg måtte til legen først og så jordmor. Og det var ingen ledig før slutten av August!!!!

Hun henviste meg til en av de andre helsestasjonene i kommunen, men jeg pendler og de ligger kjempelangt unna sentrum.. Jeg kjenner jeg ble litt matt :-/ Må ta hele dagen fri for å dra på jordmortime.

Jeg bor mindre enn 5 min unna sykehuset, noen som vet om jeg bare kan dra til lege og så etterhvert sykehus? Jeg venter jo tvillinger..
 
hmm.. Skulle ringe og avtale jordmortime.. Men hun sa jeg måtte til legen først og så jordmor. Og det var ingen ledig før slutten av August!!!!

Hun henviste meg til en av de andre helsestasjonene i kommunen, men jeg pendler og de ligger kjempelangt unna sentrum.. Jeg kjenner jeg ble litt matt :-/ Må ta hele dagen fri for å dra på jordmortime.

Jeg bor mindre enn 5 min unna sykehuset, noen som vet om jeg bare kan dra til lege og så etterhvert sykehus? Jeg venter jo tvillinger..
Aner ikke hvor du bor, men her i tromsø er det visst kø for å få jordmor :/
Fikk første time den 12 august! Ul kommer sikkert før jeg får prate med noen.
Syns det er trist med så dårlig oppfølging. Hadde håpa at vi som har gjennomgått ivf ble litt bedre ivaretatt. :(
Er jo en stor psykisk og fysisk påkjenning vi har vært gjennom for å få ønskebarnet(barna)[emoji171]
 
Hvordan går det med dere? :) Er i uke 12 idag, og føler en liten milepæl er nådd. [emoji5] Skal ha ny tul i neste uke. Håper da på å se en sprell levende bebis [emoji120][emoji3]
 
Hvordan går det med dere? :) Er i uke 12 idag, og føler en liten milepæl er nådd. [emoji5] Skal ha ny tul i neste uke. Håper da på å se en sprell levende bebis [emoji120][emoji3]

Grattis med 12 uker![emoji1] For en herlig følelse. Neste lørdag er jeg der selv[emoji5]
Du hadde vært på 1 ultralyd tidligere?
Jeg har vært på 4 stk allerede[emoji23] Men kjenner jeg begynner å slappe mer og mer av nå.
Hvordan har formen vært?
 
Grattis med 12 uker! Føler det er en evighet til selv.. 10+2 nå. Neste ultralyd har vi 12+5, og kjenner jeg bare er så utrolig redd for at det ikke er som det skal:-/
 
11+3 i dag.

Skal bestille meg ultralyd 12+0 :)

Har endelig skaffet meg jordmor også..

Merker at magen begynner å poppe litt frem. Blitt litt rundere og hardere, men ikke så mye større.
 
Grattis med 12 uker![emoji1] For en herlig følelse. Neste lørdag er jeg der selv[emoji5]
Du hadde vært på 1 ultralyd tidligere?
Jeg har vært på 4 stk allerede[emoji23] Men kjenner jeg begynner å slappe mer og mer av nå.
Hvordan har formen vært?

Tusen takk, og sorry for sent svar ;) har vært litt innaktiv pga. at mange har hatt sa/ma, og jeg kjenner at jeg bekymrer mer enn jeg burde :/
Jepp, hadde i uke 7/8 tror jeg. Hadde ikke mannen vært så bestemt, hadde jeg sikkert hatt en ul i uka [emoji85]
Formen begynner å bedres, har vært sykemeldt i over en måned grunnet kvalme/utslitt. Nå har kvalmen gått over i sure oppstøt/halsbrann istedet [emoji23]
Enn med deg?
 
Grattis med 12 uker! Føler det er en evighet til selv.. 10+2 nå. Neste ultralyd har vi 12+5, og kjenner jeg bare er så utrolig redd for at det ikke er som det skal:-/

Sliter med samme tankegangen. Værtfall når jeg ser at så mange har mista :(
Huff, alt vi skal få igjennom. Syns også det er dårlig at jeg ikke får jordmortime før i uke 19/20. Hadde trengt å delt mine tanker med noen [emoji23]
 
Back
Topp