Første vakt på jobb i kveld på 14dager [emoji54] grugleder meg litt, føler ikke formen er helt på topp, men kan ikke være hjemme lenger nå
Har første svangerskapskontroll på onsdag, å det gleder keg meg til [emoji3]
Hvordan gikk første dag på jobb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første vakt på jobb i kveld på 14dager [emoji54] grugleder meg litt, føler ikke formen er helt på topp, men kan ikke være hjemme lenger nå
Har første svangerskapskontroll på onsdag, å det gleder keg meg til [emoji3]
Hvordan gikk første dag på jobb?![]()
Så herligJeg var på tul nr 2 i går å alt så fint ut[emoji173]️ Begynner å få troa å kan begynne å glede meg litt. Det er herlig[emoji5]
Så herligHvor langt er du nå?
Aner ikke hvor du bor, men her i tromsø er det visst kø for å få jordmor :/hmm.. Skulle ringe og avtale jordmortime.. Men hun sa jeg måtte til legen først og så jordmor. Og det var ingen ledig før slutten av August!!!!
Hun henviste meg til en av de andre helsestasjonene i kommunen, men jeg pendler og de ligger kjempelangt unna sentrum.. Jeg kjenner jeg ble litt matt :-/ Må ta hele dagen fri for å dra på jordmortime.
Jeg bor mindre enn 5 min unna sykehuset, noen som vet om jeg bare kan dra til lege og så etterhvert sykehus? Jeg venter jo tvillinger..
Hvordan går det med dere?Er i uke 12 idag, og føler en liten milepæl er nådd. [emoji5] Skal ha ny tul i neste uke. Håper da på å se en sprell levende bebis [emoji120][emoji3]
Grattis med 12 uker![emoji1] For en herlig følelse. Neste lørdag er jeg der selv[emoji5]
Du hadde vært på 1 ultralyd tidligere?
Jeg har vært på 4 stk allerede[emoji23] Men kjenner jeg begynner å slappe mer og mer av nå.
Hvordan har formen vært?
Grattis med 12 uker! Føler det er en evighet til selv.. 10+2 nå. Neste ultralyd har vi 12+5, og kjenner jeg bare er så utrolig redd for at det ikke er som det skal:-/
I dag har jeg hilst på min lille ICSI spire!! 9+6Vis vedlegget 264474
Jeg er også her :-D
På oss var det 1. IVF, og tredje innsett. Har også satt inn to så er spent på om det er 1 eller to der inne
HCG i går var på over 3000 (19 dpo).
Jeg har første ultralyd 29.mai.![]()
Nå skal jeg senke skuldrene og nyte