Vi mangler 144 innlegg før skjult gruppe!!

Men redd jeg blir sløv av prostafen da?! Så ønsker egentlig ikke å starte før jeg MÅ..
Hmm.. Det blir du nok. Er du veldig trøtt fra før? sykemeldt? Hadde valget stått mellom å være litt mer trøtt en kvalm, hadde jeg lett gått for første :angelic:
 
Hmm.. Det blir du nok. Er du veldig trøtt fra før? sykemeldt? Hadde valget stått mellom å være litt mer trøtt en kvalm, hadde jeg lett gått for første :angelic:
Ja rimelig trøtt nå også.. sykemeldt 40% i to uker nå. Redd det ikke er godt nok utprøvd,og testet for fosteret. Står på felleskatalogen at det ikke skal brukes om drt ikke er høyst nødvendig,og ikke lenge...
 
Heiaheia!
 
Synes det er deilig med høstferie. En uke på hytta på fjellet. Og dagene her går alltid så fort.
Og vipps: enda en graviditetsuke gått :D
 
:blob5
 
Hva er egentlig slik skjult gruppe?
En gruppe bare vi har tilgang til, så folk utenfra ikke ser hva vi skriver :happy: Noen som føler at det er lettere å ta opp litt sensitive saker da :) det er noen krav man nå innfri for å bli medlem av gruppa, det står info om det i en annen tråd!
 
Woho, snart der!!
 
Så gøy! Hvem er tilgangsansvarlig, og når er skjult forum oppe å går da? :)
 
Så gøy! Hvem er tilgangsansvarlig, og når er skjult forum oppe å går da? :)

Skjult forum er oppe å går. Jeg og Drømmeren er tilgangsansvarlig, så bare å sende en melding til en av oss når dere har sjekket at dere oppfyller kravene for gruppen :) Det er et festet innlegg øverst på Mai 2020 hvor dere kan lese!
 
Måå man ha 50 innmegg her inne? :hilarious:
 
Ok så mange innlegg man må ha da:) Da må jeg og stå på;)
 
Og hvor ser man det forresten?:)
 
Back
Topp