Vi mangler 144 innlegg før skjult gruppe!!

Spiste lefse ja.. heldigvis. Har to svangerskap med hypermesis bak meg,så tenker godt over hva jeg spiser ja :puke
Huff.. Jeg fungerer greit på kvelden, hadde det ikke vært for det vet jeg ikke om jeg hadde taklet å gått gravid. det er utrolig slitsomt å være kvalm, så du er tøff!

Jeg kaster kun opp frokost, resten klarer jeg å holde på med mindre jeg spiser meg veldig mett.. Så her går det i yoghurt hver morgen :shifty:
Det høres nå ok ut da egentlig, yoghurt er ok i retur.. spagetti er PYTON :sick006

Huff.. Jeg fungerer greit på kvelden, hadde det ikke vært for det vet jeg ikke om jeg hadde taklet å gått gravid. det er utrolig slitsomt å være kvalm, så du er tøff!
Takk. Litt lett å glemme hvordan det var forrige svangerskap tydeligvis :schocked028

holder det også skjult :angelic: hadde mannen spurt hadde jeg selvfølgelig vist han forumet, men føler at han trenger ikke å delta på aaalt:hilarious:

Enig. Hadde han spurt hva jeg driver med hadde jeg jo sagt det, men ser ikke poenget hvis han ikke spør :p

Back
Topp