Vi i Oslo!

Sønnen blir 2 i april. Ja, jeg håper veldig på å være frisk! Ahus håndterte komplikasjonene veldig dårlig. Som sykepleier selv så jeg hvor tilfeldig alt var. Kjenner ei på føden på riksen som jobbet på ahus når jeg fødte og hun synes ikke de er så flinke der..
Da ser jeg den. Er jo alltid en eller annen som har noe negativt å si om et sykehus, og tenker at det har veldig å si hvem man får som jm osv, men jeg var i hvert fall veldig fornøyd med Ullevål, så håper på at jeg fremdeles er det etter nestemann :)
 
Da ser jeg den. Er jo alltid en eller annen som har noe negativt å si om et sykehus, og tenker at det har veldig å si hvem man får som jm osv, men jeg var i hvert fall veldig fornøyd med Ullevål, så håper på at jeg fremdeles er det etter nestemann :)
Det er vel ofte vi som hatt dårlige erfaringer som er misfornøyde. Mye av det kommer nok av at ting ikke blir som man tenkt seg osv. Men når jeg forteller hva som skjedde er det mange som ikke tror meg så det er litt verre enn at jeg hadde en kjip jordmor. Det hadde ikke vært grunn for meg til å være misfornøyd med ahus. Satser på Ullevål :)
 
ImageUploadedByBV Forum1454533951.365971.jpg
Fint for oss! Eller er jo ikke bekymret for jeg har termin tidlig i august, men de som har litt senere.
 
Back
Topp