VI ER I OKTOBER!!!

Føler med dere jenter, jeg holder også på å gå på veggen. Har prøvd alt for å få fortgang på sakene men uten hell. Jeg var også oppe i natt med sterke magesmerter men det er i dag ingen tegn på at noe er på gang. Det er vel ikke så vanlig for førstegangsfødende å få før termin, men skal på modningsakupunktur på tirsdag. Så det er bare å krysse fingrene.

Ønsker dere alle lykke til. [:)]

Håper akupuntkuren hjelper deg[:D]

Var på kontroll hos legen min i går, han ba meg bare om å vaske huset[:'(], ville ikke sjekke meg engang...hmm. Vi får vente på den berømmelige fullmånen, den er mitt neste mål[:D]

Ja det gjør jeg også. Hva tid er neste fullmåne?

Neste fullmåne skulle visst være den 17., men jeg er faktisk ikke helt sikker.
Det er hvertfall den datoen som er mitt mål nå, må jo bare sette en dato for ikke være så utålmodig... (er jeg tålmodig...NEI!!!)

[:D]Hei toveli, hvordan gikk det hos legen i dag??? Er spent nå!![:D]

Det stemmer med at neste fullmåne er den 17.oktober..

Er helt ferdig i dag.. Nesten ikke sovet i natt, for har hatt så vondt i magen.. Kynnere som bare det, men når eg reiste meg opp gav det seg.. [:'(]

Kunne det ikke bare ha startet nå da?? i dag er det 6 dager igjen til termin.. Svigermor sier at hun tror eg bare må vente en stund til..[>:] Orker ikke tanken på det en gang!!! Overtid er tabulagt her hos meg..

Så nå må vi visst sette i gang å prøve ut diverse ting.. har gått turer og gjort husarbeid, men ikke noe har hjelpt, så da er det vel bare til å få mannen til å gjøre jobben sin da!!![:D] Så får vi se om det setter fart i sakene!!!

Vil ha ut min lille prinsesse nå!!!!

Svigermødre er noe hersk...hihi... bare tuller.

Skjønner godt at du er lei, og må du vente til den 17., ja da vil det si overtid.. grøss og gru[:'(] Har ikke noen tips om hva som kan starte fødselen heller, jeg har prøvd stort sett alt tror jeg.. men ingenting hjelper[:@][:'(][:o][:@][:'(][:o]

Når er det halvmåned da?

halvmåne på mandag.. den 10.. den 10. oktober er første termin datoen jeg fikk og og så 13. på UL. Føler på meg at noe kommer til å skje snart, men hvis eg venter for masse så venter vel den lille med å komme og.. [&:]

Ni måneder har gått utrolig fort, men de to siste ukene har vært et mareritt og har gått veldig tregt synes eg.. spesielt nå når det nærmer seg enda mer..[8D]

Trodde det var fullmåne den 10 oktober jeg... [:'(][:'(][:'(]

tror det ble sagt det her inne for en stund siden.... men på min kalender så er den bare halv den 10.. og full den 17....

håper eg slipper å vente til den 17 hvertfall..

Nå er det snakk om den 11. er det halvmåne. Jeg satser på den dagen nå da[:D] Kan kanskje "drøye" til den 17. men etter det er det stopp![:@] Da blir jeg å gå over termin, og det orker jeg ikke. Har gitt beskjed til nurket mitt at nok er nok.

Synes også svangerskapet har gått forholdsvis fort, har ikke hatt noen plager.. så da har det vært greit. Jeg kunne ikke skjønne folk som syntes det var så forferdelig tungt (når de ikke hadde plager altså), inntil plutselig en dag for ikke så lenge siden. Nå er alt tungt, nurket presser på alle veier og jeg vil bare ha henne ut. Dagene snegler seg avgårde og jeg er bare utålmodig[:@][:'(]

er gjerne ikke så lenge igjen for deg da toveli6!![;)]

Hverken lege eller JM har sjekket om jeg har åpning eller er moden.. JM spurte om utflod hadde økt idet siste, for det var et tegn. Så jeg vet ikke.. Føler meg veldig klar og moden hvertfall!![:D] like før jeg går på veggene her hjemme.. må liksom finne på noe.. [:'(]

Er så lei at tårene bare triller av og til[:(], for nå vil jeg bli ferdig!!!
Alle i vennekretsen spør nesten hver dag om det har sjedd noe eller om det er noe nytt, men nei da.. ikke noe nytt her i gården!![&o]

Blir litt oppgitt.. skulle ønske jeg hadde litt innvirkning på å få ting i gang.. har liksom prøvd de fleste kjerringråd, bortsett fra sex.... Lysten er liksom ikke helt der...
Føler meg som en vannballong som snart skal sprekke!!

Håper jeg kan bli ferdig i løpet av helgen.. men men.... Håpet er vel litt større enn trooen akkurat nå....[:o]

Hei igjen!
Ja her ventes det.... det ser ut som vi opplever det samme, og venter like intenst. Tålmodighetsprøve til de grader!

Ingen har sjekka om jeg har åpning heller... virker ikke som JM tenker å gjøre det heller. Hun snakker også om modningstegn - og det er det mange av!
Nå er det vondt å gå! Det stikker som bare det, og jeg tror proppen har gått. Når jeg reiser meg opp må jeg liksom stå stille en liten stund bare for å være sikker på at jeg tør å begynne å gå, for det gjør skikkelig vondt... men det er bare et modningstegn har jeg fått beskjed om. Så da er det vel bare å vente på at det modnes enda mer...

Men jeg prøver å si til meg sjøl at jeg er jo ikke på termindatoen enda.... det er bare det at jeg gleder meg jo sånn!

Kom ut da lille venn!

Lykkemor

Hei
Første gang eg er inne her og leser, mange som er i samme situasjon som meg [:)] venter og venter. Har termin 19 okt så nærmer seg heldigvis. Har alt klart no,både bag ,seng ,klær osv. Tror ikkje denne karen inni magen her kommer ut på en stund enno, har ingen tegn som sier at føselen nærmer seg. Men men han kommer nok når han er klar [;)]

Klem

Hei hei..[:D]

Veldig rolig her inne for tiden...
men det er vel fordi vi går rundt å ruger og venter like
mye alle sammen..he he..[:D]
Lykke til så mye alle sammen hvis vi ikke hører noe mer fra hverandre før ting skjer..[;)]

Ja, ganske rolig, det er vel ikke alle som har overskudd for tiden, og noen er vel opptatt med å få alt ferdig til småtten skal komme??

Selv er jeg ferdig med alt til "lille frosk", alt står klart, bare å komme. Bagen er ferdig pakket, alt er klart til å reise på sykehuset. De siste dagene har jeg jobbet med et 5 -års album til storesøster som har bursdag i morgen (11.10), så har hatt nok å henge fingrene i de siste dagene. Har stresset litt med å få det ferdig, sånn i tilfelle han skulle komme, men nå er jeg ferdig, og da er det bare å sette i gang.... Kanskje greit å knipe igjen til bursdagen til prinsessa er overstått, men kommer han så kommer han. Ikke noe å gjøre med det. Sikkert også en fin bursdagsgave?? [:D]

Men har jo ikke termin på over 2 uker enda, så det er vel greit å ikke ha alt for store forhåpninger??

Det er forresten fullmåne den 17 oktober, det har vært diskutert mye frem og tilbake her inne når det er fullmåne.. hehe.. Tenkte jeg skulle få sagt det nå da. I dag er månen halv[&:]

Og som alle vet, fødselene pleier å være flere når det er fullmåne, så vi får satse hardt dersom det ikke har skjedd noe før den 17!!

[8|]

KOS

Hei hei... ikke noe spennende som har skjedd her heller. Var hos jordmor nettopp, og jeg har hvertfall flere tegn som sier at jeg er ganske moden, men det kan jo fortsatt ta tid... også jeg som hadde lovet meg sjøl å ikke bli utålmodig før termindatoen... den er i morgen og GJETT om jeg har vært utålmodig en stund.[:@]

Det er nesten sånn at jeg blir litt oppgitt når jeg våkner om morgenen og skjønner at det kommer til å bli en ny dag uten de store overraskelsene...

Og jeg hisser meg opp vettu, over alle venners velmenende kommentarer om ting jeg bør prøve for å få det i gang... akkurat som om ikke høygravide damer har funnet ut en masse kjerringråd om hva man kan prøve...

Må le litt av meg sjøl også. Jeg er jo ingen hissigpropp egentlig, men den siste uka har det tatt helt av.... [:D]

Er vel sånn det kan bli... Lykke til alle sammen om noe skulle skje!! Dette klarer vi!

God klem fra Lykkemor

Hører alle er like lei ja..he he[:D]

Eg blir og dritlei av folk som kommenterer hele tiden når han skal komme og
gir kjerringråd..
Blir deit lei[:@]

Vi får satse alt på denne fullmånen ja..he he..
Eller aller helst før............[;)]

Jeg tror nok vi er like lei alle sammen, uansett om termindato er nært eller fjernt.... huff.. Jeg håper bare jeg slipper å gå OVER tiden!!!!!!!

Jeg satser alle mine siste kort på fullmånen den 17..... Har han ikke kommet til da kommer han vel aldri.... [:o][:o][:o]

Skikkelig positiv i dag... [:'(]

Regner nå med at jeg slipper å gå over tiden. Var på kontroll på Ullevål i går siden blodtrykket har steget og at jeg har fått eggehvitte i urinen. De sier det er begynnelsen på en sv.forgiftning, men er ikke farlig for noen av oss slik den er nå. Skal på ny kontroll i morgen, og er det en økning i BT så setter de i gang fødsleen. Er veldig klar nå... Fikk også vite at at jeg får en passelig stor gutt. Han er nå 3780 allerede (ca). Krysser fingrene for at jeg slipper å vente for lenge nå... [:)]

Back
Topp