Ja, ganske rolig, det er vel ikke alle som har overskudd for tiden, og noen er vel opptatt med å få alt ferdig til småtten skal komme??
Selv er jeg ferdig med alt til "lille frosk", alt står klart, bare å komme. Bagen er ferdig pakket, alt er klart til å reise på sykehuset. De siste dagene har jeg jobbet med et 5 -års album til storesøster som har bursdag i morgen (11.10), så har hatt nok å henge fingrene i de siste dagene. Har stresset litt med å få det ferdig, sånn i tilfelle han skulle komme, men nå er jeg ferdig, og da er det bare å sette i gang.... Kanskje greit å knipe igjen til bursdagen til prinsessa er overstått, men kommer han så kommer han. Ikke noe å gjøre med det. Sikkert også en fin bursdagsgave?? [:D]
Men har jo ikke termin på over 2 uker enda, så det er vel greit å ikke ha alt for store forhåpninger??
Det er forresten fullmåne den 17 oktober, det har vært diskutert mye frem og tilbake her inne når det er fullmåne.. hehe.. Tenkte jeg skulle få sagt det nå da. I dag er månen halv[&:]
Og som alle vet, fødselene pleier å være flere når det er fullmåne, så vi får satse hardt dersom det ikke har skjedd noe før den 17!!
[8|]
KOS