Oh I hear you sistah! Haha. Jeg er litt stressa, men jeg har tatt skylappene på.33+2 i dag, og jeg blir litt stresset av at det er så kort tid igjen. Føler det er så mye jeg skulle ordnet. Men det går seg vel til etterhvert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh I hear you sistah! Haha. Jeg er litt stressa, men jeg har tatt skylappene på.33+2 i dag, og jeg blir litt stresset av at det er så kort tid igjen. Føler det er så mye jeg skulle ordnet. Men det går seg vel til etterhvert
Litt stressa ang vogn herOh I hear you sistah! Haha. Jeg er litt stressa, men jeg har tatt skylappene på.![]()
Oh, hvilken vogn går du for?Litt stressa ang vogn hernå har butikken fått beskjed om at den kommer senhøst...men den har kommet til Sverige, så mulig det blir en tur til Karlstad allikevel
Oh, hvilken vogn går du for?![]()
33 uker i dag og har alt klart utenom fødebagen.Gleder meg veldig til lillegutt skal komme nå.
Jobber 50% pga lavt blodtrykk så er ikke så gunstig å stå å jobbe som frisør 8 timer om dagen når man har d.
![]()