Vi er i midten av september folkens

33+2 i dag, og jeg blir litt stresset av at det er så kort tid igjen. Føler det er så mye jeg skulle ordnet. Men det går seg vel til etterhvert
Oh I hear you sistah! Haha. Jeg er litt stressa, men jeg har tatt skylappene på. :p

Oh I hear you sistah! Haha. Jeg er litt stressa, men jeg har tatt skylappene på. :p
Litt stressa ang vogn her :o nå har butikken fått beskjed om at den kommer senhøst...men den har kommet til Sverige, så mulig det blir en tur til Karlstad allikevel

Litt stressa ang vogn her :o nå har butikken fått beskjed om at den kommer senhøst...men den har kommet til Sverige, så mulig det blir en tur til Karlstad allikevel
Oh, hvilken vogn går du for? :)

Oh, hvilken vogn går du for? :)

Blir enten Emmaljunga Super Viking eller Britax b-ready. Vil gjerne se på B-ready før jeg bestemmer meg, for syns den ser super ut :)

Dere må knipe igjen litt til jenter. :D

33 uker i dag og har alt klart utenom fødebagen. :) Gleder meg veldig til lillegutt skal komme nå. :) Jobber 50% pga lavt blodtrykk så er ikke så gunstig å stå å jobbe som frisør 8 timer om dagen når man har d. :confused:

33 uker i dag og har alt klart utenom fødebagen. :) Gleder meg veldig til lillegutt skal komme nå. :) Jobber 50% pga lavt blodtrykk så er ikke så gunstig å stå å jobbe som frisør 8 timer om dagen når man har d. :confused:

Ikke lenge til din lille er her nå da. :D

Back
Topp