Vi er i Mai

Skal du settes igang før termin?

Har hvertfall avtalt stripping fra uke 37 for å få fortgang i det, pga at jeg har smalt bekken. Har hatt problemer med bekkenet i 3 år pga det, og det kan føre til komplikasjoner. Samboer var 4990g da han ble født og 40cm rundt hodet, er vår i nærheten der blir det keisersnitt, og jeg tåler ikke narkose, så da blir det kjempe risikofødsel. Vil unngå det :p

Ja vi kommer vel i mål før de små kommer :)

Vi får gi hverandre litt oppdatering etterhvert som vi får kjøpt noe:)
Mangler madrass til mini da...

Greit å komme seg i gang med ting som skal gjøres da ja :p haha

Syns jo det. Men vi har ikke hatt vann ute, så har jo ikke fått begynt med husvasken. Har ikke sjekket, men det skal ha blitt slått på nå:)
Har hagevanningslag;)

Vi får gi hverandre litt oppdatering etterhvert som vi får kjøpt noe:)
Mangler madrass til mini da...

Ja det mangler jeg og, men må få vugga i hus så jeg er sikker på målene før jeg kjøper madrass.

Ja det mangler jeg og, men må få vugga i hus så jeg er sikker på målene før jeg kjøper madrass.

Det jeg har ventet på og. Og sprinkelsenga. Den er jo 13 år gammel, så vet ikke om den er samme mål som de som selges nå:o
Men nå står den her. Skal bare vaske soverommet mitt før den settes sammen der inne;)

Det jeg har ventet på og. Og sprinkelsenga. Den er jo 13 år gammel, så vet ikke om den er samme mål som de som selges nå:o
Men nå står den her. Skal bare vaske soverommet mitt før den settes sammen der inne;)

Ikke sant ;)

Så deilig tenke vi er i mai :D og mai går som regel fort fram :D

Jippi! La mai gå FORT! Håper ingen babyer blir født enda.. La oss vente iallefall til juni for oss som har termin tidlig i juli.

Tiden går litt fort her nå for meg... Bare 67 dager til termin, å jeg føler jeg har sååå mye som skal fikses,ryddes og settes på plass..

Back
Topp